هنر و سینما

فیلم مرد عنکبوتی جدید؛ پیش‌بینی داستا‌ن و شخصیت‌ها بر اساس بسته‌ی لگو


بسته ویژه و رسمی Lego بر اساس فیلم Spider-Man: No Way Home ساخته شده است که اطلاعات مربوط به فیلم را فاش می کند.

با وجود چند ماه تا اکران آن در سینماها ، اجناس و تجهیزات مربوط به این فیلم در بازار موجود است. اگرچه این اسباب بازی ها همیشه دقیق نیستند ، اما می توانند منبع خوبی برای اطلاعات دقیق تر در مورد فیلم باشند.

همکاری مارول استودیو و سونی برای مرد عنکبوتی از اولین اعلام آن در سال 2015 محکم بوده است. تا کنون ، هلند در چهار فیلم ، از جمله دو فیلم مستقل و دو پروژه انتقام جویان حضور داشته است. حالا او آماده است تا برای سومین فیلم خصوصی خود آماده شود ، که می تواند آخرین حضور او باشد. اگرچه مراحل تولید بازی Spider-Man: No Way Home آغاز شده است ، اما اخبار رسمی کمی درباره این فیلم وجود دارد. هنوز شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مرد عنکبوتی ، فیلمی از توبی مگوایر و اندرو گارفیلد ، یک رویداد عمومی خواهد بود. در همین حال ، صحبت از وجود شریران در قسمت های قبلی است ، مانند گرین گابلین با بازی ویلم دافو یا موارد تأییدشده مانند الکترو با بازی جیمی فاکس ، آلفرد مولینا و داکا.

در حال حاضر ، هیچ اطلاعی در مورد انتشار وب سایت تبلیغ کننده این فیلم وجود ندارد. یک سری جدید لگو نیز برای این فیلم منتشر شده است که در آن به صراحت از توبی مگوایر یا اندرو گارفیلد نامی برده نشده ، اما در عوض جزئیات دیگری از داستان و تاریخ فاش می شود.

لباس جدید مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی

علاوه بر ظاهر واقعی شخصیت ، تصویر بزرگتر و دقیق تری از مرد عنکبوتی را می توانید در این کادر پیدا کنید. این لباس شبیه ترکیب لباس های عنکبوت آهنی و مرد عنکبوتی است. پیتر با کمک هپی هوگان و استفاده از فناوری استارک لباس قرمز و مشکی را بر تن می کند که در مبارزه با میستریو (جیک جیلنهال) می پوشد. علاوه بر این ، جزئیات طلای این لباس از لباس عنکبوت آهنی که توسط تونی استارک (رابرت داونی جونیور) اهدا شده بود ، گرفته شد و در واقع در انتقام جویان: جنگ ابدی و انتقام جویان: بازی نهایی استفاده شد. مطمئناً انتظار می رود که پیتر لباس جدیدی در فیلم بپوشد ، زیرا معمولاً قهرمانان برای هر فیلم به روز می شوند ، اما نکته جالب این است که لباس جدید مرد عنکبوتی ممکن است ترکیبی از دو لباسی باشد که قبلاً پوشیده بود.

پیتر پارکر و مری جین در Senktam Senktrom

مرد عنکبوتی

اساس این مجموعه لگو اردوگاه دکتر است. عجیب در نیویورک ، Senktam Senktrom. مانند نام مجموعه لگو ، در Senktom Synctrum به معنای مرد عنکبوتی است. در حالی که پیتر و دکتر در جنگ ابدی و جنگ تانوس همکاری نزدیکی داشتند. عجیب است که قهرمان جوان هرگز به دکتر پایه مراجعه نکرد. حتی او مطمئن نیست که چنین جایی در مرکز شهر وجود دارد ، اما می توان آن را در مجموعه اسباب بازی های او و مری جین مشاهده کرد. شایان ذکر است که اساس دو تصویر تبلیغاتی اولیه مرد عنکبوتی: No Way Home ، به نظر می رسد پیتر و مری جین را در این صحنه نشان می دهند.

دکتر آگاموتو از قبل چشم دارد. عجیب

مرد عنکبوتی

در پایان Epic Infinite ، دکتر بدون سنگ زمان (معروف به چشم آگاموتو) می ماند. عجیب و یک سوال بزرگ این است که چگونه می تواند نقش خود را در نقش آگاموتو به عنوان رهبر استادان عرفانی ایفا کند. با این حال ، امید است که او سلاح های قدرتمند خود را از هر نظر در فیلم Dr. عجیب در دنیای جنون ، هنگامی که او از واقعیت های مختلف می گذرد. این توسط بسته رسمی مجموعه Lego Spider-Man ، که شامل Dr. در نگاه آگاموتو عجیب است. همانطور که معلوم است ، او ممکن است سنگ را به موقع بازگرداند حتی قبل از آنچه در فیلم اتفاق می افتد.

حضور وونگ

مرد عنکبوتی

قبل از اعلام عنوان رسمی Spider-Man: No Way Home ، معمار مارول ، کوین فادج تأیید کرد که با داستانی تخیلی با دکتر همکاری خواهد کرد. این ویدیو عجیب است. اگرچه فیلمساز نگفته که آیا دکتر Who به صورت زنده در مرد عنکبوتی ظاهر می شود یا خیر. عجیب ، گزارش های قبلی وجود داشت. اگرچه این مورد توسط مجموعه فیلم های Lego تأیید شده است ، اما دکتر تنها نخواهد بود. عجیب و با توجه به بسته لگو ، وونگ می تواند آنجا باشد. از نظر منطقی ، اکنون منطقی به نظر می رسد که پیتر و مری جین همزمان با هم بودند. بخش جالب داستان این است که اخیراً مشخص شد که وونگ در فیلم های شانگ چی و افسانه ده حلقه نیز حضور خواهد داشت.

پیتر هنوز می تواند شکست خود را در مرد عنکبوتی: دور از خانه جبران کند

مرد عنکبوتی

البته آنچه در Spider-Man: Away of Home اتفاق افتاد با Spider-Man: No Way Home متفاوت بود. انتظار می رود که پیتر در قسمت جدیدی با مکمل کارهای فیلم قبلی رو به رو شود ، اما به نظر می رسد او در تاریخ زیادی حضور داشته و نسخه های دیگری از آن را ملاقات می کند. در قسمت قبل ، نه تنها Mysterio هویت واقعی مرد عنکبوتی را فاش کرد ، بلکه کوئنتین بک نیز قصد داشت قهرمان جوان را بکشد. با توجه به گستردگی و پیچیدگی روایت مرد عنکبوتی ، می توان امیدوار بود که Spider-Man: No Way Home به طور کلی به داستان طولانی قسمت قبل بپردازد ، اما مجموعه جدید لگو نشان می دهد اما طرح Mystery Fall هنوز در جریان است. مرحله مارول 4. داشته باشید با نگاهی به صفحه بسته بندی لگو ، به نظر می رسد قهرمانان تعدادی کارت شناسایی را دور می اندازند. با توجه به کیفیت عکس ها ، تشخیص این که تصویر بالای بسته مربوط به پیتر است ، دشوار است ، اما اگر به آن فکر کنید ، درست است ، آقایان. Strange and Wong ممکن است بتواند در این شرایط دشوار قسمت جدید را به مرد عنکبوتی کمک کند.

بازگشت عقرب

مرد عنکبوتی

اگرچه کرکس (مایکل کیتون) مخالف اصلی داستان است ، اما مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه شخصیت منفی دیگری را معرفی می کند. این شخصیت اسکورپیو (مک گرگان) است که یکی از مشتریان آدریان توماس است که فناوری Chitavari را خریداری کرده است. او پس از آنکه پیتر جلسه آنها را در جزیره استاتن مختل کرد ، دستگیر شد. آخرین صحنه پس از اکران فیلم در سال 2017 نشان داد که عقرب با بازیکن عقاب در مورد هویت واقعی مرد عنکبوتی صحبت می کند و می گوید قصد انتقام از قهرمان را دارد. او یکی از محبوب ترین بازیگران آن فیلم نیست ، اما سریال Lego Spider-Man ، با چند نکته ، ممکن است نشان دهنده حضور این بازیگر جدی تر در فیلم بعدی باشد. اولی یک موجود بزرگ ، سبز و آهن پوش است که رنگ آن نشان دهنده شخصیت یک عقرب است که پنجه هایش شبیه سلاح های این شخصیت شیطانی است و دومی در عقرب های مجموعه لگو دارای شخصیتی بسیار شبیه عقرب است. به

جزئیات مجموعه لگو هویت فیلم را تضمین نمی کند ، اما این بدان معنا نیست که هیچ زمان بندی برای آن وجود ندارد ، به خصوص اینکه مجموعه رسمی لگو از سازنده است. بنابراین ارزش بررسی آن را دارد. به نظر می رسد استودیو مارول و سونی هنوز تریلر فیلم را منتشر نکرده اند و بیشتر روی انتشار Black Widow تمرکز کرده اند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا