آشپزی

طرز تهیه ترافل پسته؛ ترکیب خوش‌طعم پسته و شکلات


پسته یکی از لذیذترین (و البته گرانترین) مغزهاست که علاوه بر وجود خودش در آجیل، غذاهای مختلفی با آن تهیه یا سرو می شود. طعم قوی و متمایز پسته می تواند یک دسر و غذای بسیار خوشمزه را درست کند. در این مطلب طرز تهیه ترافل پسته از پودر پسته را به شما آموزش می دهیم.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه ترافل پسته

ترافل پسته

ترافل پسته یک شیرینی بسیار خوشمزه و مقوی است که به راحتی درست می شود. این شیرینی می تواند یک میان وعده سرگرم کننده برای بچه ها نیز باشد.

طرز تهیه ترافل پسته

مخلوط کردن

  • بیسکویت کوچک: 130 گرم
  • وعده غذایی شکلات: 50 گرم
  • شیر عسلی: 4 قاشق غذاخوری
  • پودر پسته: 4 قاشق غذاخوری
  • خامه: 2 قاشق غذاخوری
  • رنگ سبز خوراکی: 1 تا 2 قطره
  • قالب سیلیکونی

طرز تهیه ترافل پسته

طرز تهیه ترافل پسته

1.
برای تهیه این ترافل خوشمزه ابتدا پتی بیسکویت را در خرد کن بریزید و خوب آسیاب کنید. بیسکویت های خرد شده را در ظرفی بریزید و پودر پسته، شیر عسل و خامه را اضافه کنید و همه مواد را مخلوط کنید.

طرز تهیه ترافل پسته

.
در این فرآیند برای گرفتن رنگ و لعاب بیشتر یک رنگ سبز خوراکی به مواد اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

طرز تهیه ترافل پسته

3.
مواد آماده شده را در قالب سیلیکونی به اندازه عرض قاشق بریزید و پشت قاشق را محکم فشار دهید.

طرز تهیه ترافل پسته

4.
در این مرحله شکلات چیپسی ها را به روش فر خوب ذوب کنید (روی حرارت غیرمستقیم با آب نرم کنید) و پسته ها را داخل آن بریزید و به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا نرم شوند و کاملا سفت شوند.

طرز تهیه ترافل پسته

5.
بعد از نیم ساعت ترافل ها را از یخچال خارج کرده و به آرامی از قالب خارج کنید. این دسر خوشمزه را می توانید با چای یا قهوه میل کنید.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا