مرد تک مشتی چگونه این‌قدر قدرتمند شد؟

[ad_1]

یک سریال آبی و یک سری از مردان معروف داستان سایتاما را دنبال می کنند. او قهرمانی است که می تواند بدی را به هر طریقی شکست دهد. موضوع و زمینه این داستان بسیار جالب است و به معنی بهترین است ، اما دوباره این سوال برمی گردد که سایتاما قدرت خود را از کجا آورده است؟

هشدار ؛ در این مقاله ، داستان کمیک ژاپنی Man of Fist ارائه شده است

این سوال ذهن بسیاری از افراد این مجموعه را درگیر کرده است. جنوس ، محافظ سایتاما ، ابتدا این س askedال را مطرح کرد و سایتاما توضیح ساده ای داد که او روزانه 100 تمرین شنا ، 100 حرکت دراز و 100 حرکت اسکات انجام می دهد و روزانه 10 کیلومتر در روز دویده است.

جنوس ، و همچنین دانشمندان در حال تحول که این توضیحات را شنیده اند ، آنها را اشتباه می دانند و توجه دارند که این تمرینات است. سایتاما اصرار دارد که این یک راز است و حتی روند آموزش او را مسئول ریزش موهایش می داند ، اما نابغه متقاعد شده است که خود سایتاما منبع قدرت خود را نمی داند.

تمرینات زیاد و به نظر می رسد راهی برای به دست آوردن قدرت قهرمانانه در جهان است. بازیکنانی مانند بلکستر سوپراستار و پوری پوری دارای قدرت فراتر از انسانیت هستند و بلکستر به معنای واقعی کلمه به عنوان یک بدنساز شروع به کار کرد. البته ، بدن آنها دارای ماهیچه های قابل مشاهده و برجسته است که تمرینات زیادی را نشان می دهد ، در حالی که سایتاما در نگاه اول چندان قوی به نظر نمی رسد. اگرچه آموزش سایتاما منبع قدرت است ، اما او توانایی های بسیار دیگری دارد ، مانند مواجهه با گرمای جهنم یا مقاومت در برابر حملات دشمن ، که نمی توان آنها را به سادگی توضیح داد. و در عمل تأیید شد.

مردی مجرد

چندین نفر ، از جمله دانشمند فوق الذکر و سایکس ، مغز متفکر انجمن هیولا ، نظریه های محدود کننده رشد را برای توضیح قدرت فزاینده سایتاما ، گارو و بسیاری دیگر ارائه کرده اند. این نظریه بیان می کند که یک محدودیت طبیعی برای توانایی های یک فرد (یا یک غول) وجود دارد و هنگامی که فرد به این سطح می رسد ، هیچ نوع تمرین یا تجربه ای به آنها اجازه نمی دهد بیشتر رشد کنند. اما به ندرت به نظر می رسد که انسان ها بتوانند از این حد عبور کرده و به رشد و قدرت بی پایان دست یابند. سایکس معتقد بود که معرفی مرگ م effectiveثرترین راه برای غلبه بر این حد است و او آن را با این جانور غول پیکر ساخته شده توسط پادشاه ، اوروچی و سپس گروو آزمایش کرد. سایتاما مکرراً گفته است که اغلب هنگام انجام تمرینات ورزشی منظم احساس مرگ می کند. بنابراین او می توانست از این طریق به آن مهارت دست یابد.

بی نظیرترین و جالب ترین نظریه در مورد قدرت سایتاما این است که حتی خود خدا نیز وجود دارد. در سریال One Man نشان داده می شود که نیروهای ماوراء طبیعی ممکن است ریشه های الهی داشته باشند. امپراتور بی خانمان ، یکی از معاونان انجمن هیولا ، یک مرد معمولی کامل به نظر می رسد ، اما او قدرت باورنکردنی در استفاده و کنترل انرژی دارد. او گفت که این قدرتها هدایایی است که خداوند به او داده است هنگامی که او در فکر خودکشی بود ، و ماموریت او این بود که وجود بشر را از روی زمین محو کند. جالب اینجاست که او اولین کسی نبود که چنین ادعایی را مطرح کرد. اولین شرور این مجموعه ، مرد واکسینه شده ، دیدگاه مشابهی دارد و انسان را ویروس می نامد.

سایتاما ، فلش و آکیولت به محض تماس با یک مکعب ناشناخته در مرکز انجمن هیولا با موجودی شبیه خدا در تماس بودند. بنابراین قطعاً این فقط یک داستان نیست. این موجود خداپسند به آنها سه نفر داد تا ببینند آیا شایسته اقتدار بیشتر و بیشتر هستند و آیا می توانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند. هیچ کس تا زمان ورود اولین قهرمان ، Blast ، این پیشنهاد را نپذیرفت و جالب اینکه خدا او را نیز می شناخت. بلاست بلافاصله فاش کرد که او مکعب ها را جمع آوری کرده است و این خدا را می شناسد ، اگرچه توضیح بیشتری نداد. در اوایل کودکی تاتسوماکی ، بلاست در یک مکعب مشابه به تصویر کشیده شد.

مردی مجرد

این نظریه نشان می دهد که سایتاما یا از طریق تماس با مکعب یا از طریق روح دیگر به قدرت و قدرت اجتناب ناپذیر خود دست یافته است. امپراتور بی خانمان و مرد واکسینه شده هر دو معتقدند که خدا نظر مثبتی نسبت به بشر ندارد. بنابراین به احتمال زیاد سایتاما به طور تصادفی بخشی از این قدرت را بدست نیاورده است. خداوند همچنین می تواند این قدرتها را بدون تبعیض توزیع کرده و بدون در نظر گرفتن انگیزه های این افراد ، به کسانی که می توانند در این آزمون قبول شوند ، بدهد. اگر چنین است ، چرا سایتاما آن را به خاطر نمی آورد ، و چرا به نظر نمی رسد که خداوند سایتما را به اندازه بلاست می شناسد؟

دخالت بلاست در این مورد نشان می دهد که این خدا خطرناک است و باید از آن اجتناب کرد. بنابراین بعید به نظر می رسد که این قدرت به سایتاما داده شود ، زیرا او سخت با کسانی مبارزه می کند که می خواهند به بشریت آسیب برسانند. شاید سایتاما از این قدرت الهی به طور ناخواسته یا ناخودآگاه استفاده می کند ، به این معنی که قدرت او ممکن است در هر زمان از بین برود. همچنین ممکن است که این خدایی تنها یکی از این نوع نباشد ، بلکه موجودات مشابه دیگری نیز وجود داشته باشند که به نفع بشر در تاریخ مداخله کرده و برخی قدرت های سایتاما را به او می دهند. از آنجا که منبع قدرت Blast نیز یک راز است ، ممکن است Blast پیام آور دشمنان خدا باشد که وظیفه ویژه ای دارند تا با جمع آوری این مکعب ها از مداخله موجودات در امور زمین جلوگیری کنند که ناتوانی او را توجیه می کند. در این مورد ، انفجار و سایتاما ، و شاید تاتسوماکی و فوبوک ، ممکن است منبع قدرت مشترکی داشته باشند.

با وجود همه نظریه های طرفداران ، هنوز هیچ توضیح قطعی و دقیقی در مورد قدرت باورنکردنی سایتاما وجود ندارد و به احتمال زیاد این رمز و راز تا پایان این مجموعه ادامه خواهد داشت. در زمینه داستانهای قهرمانانه سنتی ، بهتر است منبع قدرت سایتاما به عنوان یک نقطه ناشناخته در طرح عمل کند و به نظر می رسد که سریال همین کار را انجام می دهد. با این حال ، باید توجه داشت که مرد یک دست اصلا یک داستان سنتی نیست. بنابراین به احتمال زیاد منبع قدرت آن هرگز از نظر قانونی توضیح داده نمی شود ، زیرا این اصلاً هدف سریال نیست.

منبع: Screenrant

[ad_2]

دکمه بازگشت به بالا