۱۰ شخصیت عجیب و ماندگار فیلم‌های برادران کوئن

[ad_1]

از شخصیت های بامزه گرفته تا افراد تاریک ، در این مقاله ما به ده شخصیت اول خلق شده توسط برادران کوئن نگاه می کنیم.

برادران عجیب و غریب هالیوود در طول زندگی حرفه ای خود به دنبال شخصیت هایی بوده اند که بتوانند داستان خود را بیان کنند ، شخصیتی متناسب با سبک آنها. این شخصیت ها دروازه ای برای واقعیت های سختی هستند که ذهن کوین تصور می کند و مجاری است که داستان های آنها از طریق آنها پدیدار می شود.

آنها به عنوان مدیران همیشه به این دیدگاه هیچکاک علاقه داشتند که داستان “مهم نیست کجا اتفاق می افتد” ، اما اتان کوهن یک قدم جلوتر رفت و شاید بد نگفت که آنها را سینمای داروین ، قانون تاریخ طبیعی نامیدند. در فیلم آنها این بدان معناست که کوینز نه تنها در زمان و مکان مناسب شکار می کند ، بلکه برای “موجوداتی که می توانند در آنجا زندگی کنند” ، یعنی شخصیت های مناسب در زمان و مکان مناسب ، شکار می کند.

با رعایت این اصول ، این دو با موفقیت به یاد ماندنی ترین گردهمایی تاریخ هالیوود را ایجاد کردند. از لحاظ تجاری ، فیلم آنها ممکن است در آستانه برنده شدن اسکار باشد ، اما دیدن آنها بیشتر یک فیلم جنسی است. عجیب بودن طبیعی همه خلاقیت های او باعث می شود که هر دو بازیگران و بازیگران بیشتری را فریب داده باشند ، اما حتی آنهایی که با سلیقه کوین آشنا نیستند باید اعتراف کنند که آنها قهرمانانی بی امان و متمرکز هستند. در یک شخصیت خاص.

ما دیدیم که حلقه خلاقیت هر ثانیه از رتبه هایی که انجام داده اند پاشیده می شود ، بنابراین از ستارگانی که بر مهمترین بازیکنان مجرد تسلط دارند تا کسانی مانند بوشامی (استیو بوشمی ، بازیگر اصلی لبوفسکی در نقش دنی) بعداً ، همه این شخصیت ها روح زیادی در خود دارند.

10. سام الیوت در نقش مرد فیلم The Big Lebowski

سام الیوت

کوینز شخصیت مرد را با ساختاری هوشمندانه ایجاد کرد که به راوی اجازه می داد وارد داستانی شود که سعی می کرد ادامه دهد. کوئین ها به این حرکت بزرگ و قدرتمند فیلم بسنده نکردند ، زیرا ساختاری که آنها ایجاد کردند تبدیل به شخصیتی شد که قادر به داشتن یک فیلم مستقل از آن بود.

اگر ما روایت متوالی را یک ترفند هوشمندانه بنامیم ، این واقعیت که الیوت یک شخصیت سه بعدی است ، مانند مرد سوم ، شیوه روایت داستان را برتری می بخشد.

با معرفی غریبه ها به دنیای منزوی لس آنجلس لبوفسکی ، هم می توانیم او را از بیرون ببینیم و هم در موهای داستان ببینیم. علاوه بر این ، الیوت در شکل گیری شخصیت “شخص” کمک زیادی می کند ، زیرا در طرف دیگر سکه قرار دارد و روی آن دود وجود دارد. و سرانجام ، سام الیوت بدون شک تبلیغ جالب برای گوساله ها در فیلم اضافه کرده است.

9. فرد ملامد در نقش سای ایبلمن در فیلم مردان بالغ

مردم بودند

مردی جدی فیلمی درباره تنهایی و شکل مدرن سنت لوئیس است. کار. با این حال ، برای تحقق داستان فعلی ، آنها ممکن است چندان احمق نباشند.

بدون آن ، نبرد بزرگ بر سر این که چرا می توان فیلم را نادیده گرفت. عملکرد ملمد به خوبی ساختار یافته است ، همانطور که دیالوگ او می گوید: “آیا به من خیانت می کنی؟” این بهترین فیلم خواهران و برادران کوئن بود.

8. جورج کلونی در نقش اولیس اورت مک گیل شما در فیلم Brothers کجاست؟ (برادر ، کجایی؟)

جورج کلونی

بچه های کوئن گزینه هایی را از دنیای سینمای وحشی انتخاب کردند. کیفیت نه تنها تضمین شده است ، بلکه به این تیم مدیریتی دو نفره اجازه می دهد تا شخصیت های خود را که متناسب با داستان هستند بسازند و شرح خوبی از هر بازی ارائه دهند.

تصویر کلون اولیس بسیار جذاب است. مهارت های بازیگری را می توان تا بقیه اعضای تیم نوشت ، اما واقعیت این است که برخی از افراد فقط جذابیت بیشتری نسبت به سایرین در سینما دارند ، بدون شک چنین مهارت هایی بسیار مفید خواهد بود ، اما به نظر می رسد کلونی مشکلی ندارد ! هر یک از شخصیت های فیلم به شکلی زیبا ارائه شده اند ، اما اولیس تجربه را به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده می کند ، همانطور که همه از شخصیت اصلی انتظار دارند.

7. برد پیت در نقش چاد فلدهایمر در فیلم Burn After Reading

برد پیت

کلمه عجیب و غریب در این مقاله بارها تکرار شده است ، و این بدان دلیل است که وقتی به Quinns فکر می کنید سریعتر از سایر شخصیت ها صحبت می شود. برد پیت نمونه ای از این ویژگی را در ترسیم چاد نشان می دهد. اگرچه فیلم کوین غیرواقعی به نظر می رسد ، اما نور زندگی در آن از جهات مختلف زیاد است. ساختار گونه ها ، ترکیبی از احساسات و گروه هایی با ناهمگونی بیشتر نسبت به اشکال روایی معمولی با واقعیت سازگارتر است.

چاد ممکن است یک جانور باشد ، اما او شخصی است که همه ما با او ملاقات می کنیم ، و انتخاب برد پیت یادآوری این است که نبوغ تقریباً موفق است.

تمرین سر پیت در سالن بدنسازی غرق در طنز ، طنز و شوک جهنمی است! Sing and Burn شاهکاری بی نظیر است که نادر است. هر بازیکنی به اندازه خودش می درخشد ، اما نه بیشتر از چاد.

6. مارشا گای هاردن در نقش ورنا در میلر کراسینگ

مارسیا گی هاردن

این یک تلنگری گانگستری است که همه کلیشه های نوآر را می شکند ، یک مثال واضح از پیچیدگی شخصیت معمولی زن. در حالی که نقش های اولیه Lady Noir Classic ممکن است از نظر قدرت تکامل یافته باشد ، آنها اغلب افراد بسیار مورد نیاز بودند و مشکلاتی را که ورنا ارائه می داد نداشتند.

شخصیت او تمام مکالمات معمول را مدیریت می کند ، مانند ، “شاید به همین دلیل است که دوستت دارم ، تام.” من هرگز کسی را ندیدم که به کوچک بودن من احترام بگذارد. حتی شخصیت معمول او پیچ و خم نهایی را مشخص می کند.

5. جان گودمن در نقش چارلی میدوز در بارتون فینک

جان گودمن

راجر ایبرت ، منتقد مشهور سینما ، زمانی اظهار داشت که بارتون فینک یک داستان تخیلی است که ظهور فاشیسم را به تصویر می کشد. در حالی که پیام فیلم ممکن است آنطور که ما امیدوار بودیم پیچیده نباشد ، مانند همه فیلم های برادران کوئن ، بدون شک از نظر معنایی غنی است ، ویژگی که بسیاری از فیلم های دیگر فاقد آن هستند.

پیام کوین در مورد اخلاق همیشه در فیلم های آنها خنده دار است و برای نشان دادن این داستان خاص در مورد سوسیالیست آشکار و وحشت بروکراسی هالیوود به کسی نیاز دارد که طرح را به خوبی پیش ببرد. با کمال تعجب ، چارلی میدوز تا جایی که می تواند این لباس بلند را می پوشد و یک سری بازیگر از کنار این لباس آویزان شده اند.

میدوز به یکی از حرامزاده های مورد علاقه کوئین تبدیل شد و “زنده باد هیتلر!” همچنین مسئله این است که کار را به خوبی انجام دهید.

4. خاویر باردم در نقش آنتون چیگور در کشوری بدون مردان ضد

خاویر باردم

پس از آنکه تیمی از روانشناسان شخصیت چندین فیلم را تجزیه و تحلیل کردند ، آنتون چیگور بعد از جیمز باند در لیست بیشترین شخصیت های خلق شده رتبه بالاتری دارد. این فیلم بر اساس داستانی نوشته کورمک مک کارتی با همین نام است و بازیگر چیگور مغز برادران کوئن نیست ، اما آنها مطمئناً آن را به یک شبح ترسناک با موهای قارچ تبدیل کرده اند.

او مرد بدی است و هیچ پیش زمینه ای در شخصیت خود ندارد ، که این س questionال را ایجاد می کند ، “چه چیزی چنین حیوانی را ایجاد کرده است؟” “اگر این قانونی بود که شما از آن پیروی می کردید که شما را در آن نقطه ایجاد کرد ، این قانون چه فایده ای دارد؟” شاید هیچ شرور سینمایی به زیبایی ، بی معنا و بدون انسان وجود نداشته باشد.

3. جان گودمن به والتر سابچاک در فیلم The Big Lebowski

جان گودمن

والتر سابچاک بامزه ترین و سزاوارترین شخصیت خواهران و برادران کوئن است و او را به یکی از بامزه ترین و شایسته ترین کمدین های جهان تبدیل کرده است. والتر ، مانند همه شخصیت های این لیست ، عمق زیادی برای ترجمه دارد ، اما وقتی او کمی در سالن بولینگ می گذراند و لحظه ای دیگر در مورد سبک صحبت می کند -یک جد زیبا یهودی ، این ارتفاع بی نهایت والتر است که او را جذب می کند. بیشترین توجه

او شیفته زندگی “دود” است ، اما در نهایت جذاب و دوست داشتنی است و س “ال می پرسد “چرا با این مرد دوست است؟” گودمن بارها این شخصیت عوضی را برای Coins تکرار کرده است ، اما همیشه به شیوه ای متفاوت. بدون شک این یک تظاهرات مکتوب در آیه است.

2. فرانسیس مک دورمند در نقش مارج گوندرسون در فارگو

فرانسیس مک دورمند

طبیعت غیرقابل تحمل و ناپایدار کارآگاهان خیالی این است که آنها نه تنها با جنایتکاران روبرو می شوند بلکه با جنگ داخلی شخصی نیز احاطه شده اند. از سوی دیگر مارج اخلاق جامعه را توجیه می کند و جنایت فیلم را باورنکردنی می کند.

او یک غیرنظامی به شکل یک چوپان مهربان است که سعی می کند به گله های فارگو احترام بگذارد. مارج ظاهر واقعی یک کارآگاه ساده است. او فیلم را با زیبایی و طنز بی پایان نقاشی می کند. حضور او به عنوان یک زن باردار دائماً با صدای تکان دهنده و خشن فیلم مخلوط می شود.

1. جف بریجز در نقش یک پسر در The Big Lebowski

جف بریجز

با همه موفقیت هایش ، Coins حضور بسیار منحصر به فردی در سینمای تجاری داشته است. آنها انواع مستند Talking Heads یا چیزی بودند که به نظر نمی رسید قصد شکستن جریان اصلی را داشته باشد ، اما فضای کافی برای موفقیتی بزرگ در پی مدل داشت. است.

لبوفسکی بزرگ ملودی و فیلمی است که بسیاری از مردم آن را دوست دارند. با این حال ، برای قرار دادن این فیلم در فرهنگ پاپ و شاهکارهای تحسین شده و در بالای لیست 250 فیلم IMDb ، کوچکترین جزئیات کاملاً قابل درک است.

به دلیل شخصیتی تقریبا مسخره و کم ارزش که توسط جف بریجز بازی می شود ، اسموک نیز یکی از تهاجمی ترین شخصیت های ضد قهرمان است که البته خواندن آن در برابر شخصیت های دیگر عادلانه نیست. اما او بهترین شخصیتی است که تا به حال خلق شده است و تنها در حضور اوست که همه عناصر یک فیلم زیبا کنار هم جمع می شوند. به طور خلاصه ، دود باقی می ماند.

منبع: faroutmagazine

[ad_2]

دکمه بازگشت به بالا