هنر و سینما

۱۰ ابرشرور قدرتمند فیلم‌های فانتزی از ضعیف‌ترین تا قوی‌ترین


فیلم های فانتزی دنیای عجیبی دارند که می توانیم به راحتی در آن غوطه ور شویم. به نظر می رسد دنیای این فیلم ها برای بینندگان جذاب است و پس از جذابیت قوی این فیلم ها ، آنها ما را تحت الشعاع قرار می دهند. فرار از این دنیای رویایی سخت خواهد بود. به سیاره ای دیگر ، دور یا واقعیت های دیگر فرار کنید. به طور خلاصه ، هر چه باشد ، پیچیدگی نهایی این فیلم ها قابل توجه است. بسیاری از مردم فیلم های فانتزی جدید دنیای فیلم های مارول را به یاد می آورند که در مجموعه هری پاتر بی پایان و جذاب هستند. اما تعداد کمی از این فیلم ها در سال های اولیه قرن بیستم ساخته شد.

البته بخش بزرگی از داستان این فیلمها وجود قهرمانانی است که دیگر بازیگران یا اغلب مردم جهان را از افراد بد نجات می دهند تا عشق طرفداران به فیلم را برانگیزد. اما همه چیز برای شخصیت ها و بازیگران خوب ساخته نشده است. نقش پسر بد و دختر بد در داستان چیست؟ قهرمانان فیلم های محبوب طی سالها به نمادی از فیلمهای محبوب تبدیل شده اند. در لیست زیر ، برخی از قدرتمندترین شروران دنیای سینما را شناسایی می کنیم که با قدرت زیاد خود ایده تصرف قدرت و نابودی جهان را در سر داشتند.

10. جادوگر شرور غرب: جادوگر آز (جادوگر شهر از)

جادوگر شرور از غرب

بیایید با قهرمان ضد قهرمان شروع کنیم. جادوگری با پوست سبز که به دلیل داستان زندگی تخیلی خود ، منبع الهام برای تئاتر موزیکال “بد” است. این گفتگوی تاریخی هرگز از ذهن مخاطب پاک نمی شود: “من تو را به دام می اندازم ، عزیزم و سگ کوچک تو”.

جادوگر شیطانی جادوگر شهر اوز ممکن است امروز برای اکثر بینندگان ترسناک نباشد و بیشتر آنها را بخنداند ، اما هنگامی که برای اولین بار در سال 1939 اکران شد ، مطمئناً در آن زمان باعث وحشت تماشاگران شد. او بسیار قوی بود و دوروتی فقیر مجبور بود با او بجنگد و او را شکست دهد ، که در نهایت افسرده شد و موفق شد او را نابود کند.

9. حماسه جین: گرگ و میش (حماسه گرگ و میش)

حماسه جین گرگ و میش

یکی از بدترین در این لیست. جین نمی توانست درد را به طرف دیگر منتقل کند. او غالباً از عقاب های دیگر گروه ولتر قوی تر بود و زمان زیادی طول کشید تا شکست بخورد ، و این در نهایت زمانی بود که سرانجام دوست خود ، بلا را دید.

علیرغم قدرت های بزرگ و خطرناکش ، نمی توان گفت او قوی ترین ناظر فیلم رویایی است. زیرا نمی تواند قربانیان و دشمنان خود را تا آنجا که می تواند مجازات کرده و آنها را شکنجه کند. او اطلاعات زیادی در مورد مهارت های مبارزه ندارد و می تواند فقط یک نفر را در یک زمان انجام دهد.

8. جادوگر سفید: داستان نارنیا (داستانهای نارنیا)

جادوگر سفید نارنیا

جادوگر سفید در مجموعه “داستان نارنیا” را نباید دست کم گرفت. او علاوه بر مهارت های خوب خود در میدان جنگ ، قدرت کنترل عناصر زمینی را نیز دارد ، به همین دلیل به او جادوگر سفید می گفتند.

این ضدقهرمان به راحتی می تواند با هر چیزی که بر سرش می آید بجنگد ، و اگرچه ممکن است برایش سخت باشد ، اما همچنان قدرت جادو را در خود دارد. این او بود که زمستان طولانی را در نارنیا گذراند که منجر به انقلاب شد.

7. دیوی جونز: دزدان دریایی کارائیب (دزدان دریایی کارائیب)

دیوی جونز کارائیب

از فیلمهای مورد علاقه دزدان دریایی کارائیب ، دیوی جونز یکی از وحشتناک ترین بازیگران فیلم فانتزی است. از اشکال مختلف گرفته تا پنجه هایی که هرکسی آنها را ببیند با ترس از زهره ترک می کند.

قدرت بدنی او نقطه قوت اصلی اوست و همچنین ظاهر سریع او در نقاط مختلف. انگار ناخدا جک اسپارو از دور به او خیره شده بود که ناگهان در مقابلش ظاهر شد. دلیل اصلی حضور او در میان قهرمانان خشن ترس مربوط به حضور اوست. اگر طرفداران به یاد داشته باشند ، حتی شبح او پس از ادای احترام نهایی به فیلم “دزدان دریایی کارائیب: مردگان نمی گویند” روی صحنه ظاهر می شود.

6. Malficent: فیلم های معیوب و تصاویر متحرک زیبا دروغگو (Maleficent – زیبایی خفته)

مالفیسنت

شکی نیست که مالفیسنت به دلیل توانایی های بیشمار خود یکی از قدرتمندترین افراد شرور است. اگرچه مشخص شد که او فرد بدی نیست و رابطه اش با شفق قطبی بهتر شد ، اما در ابتدا ، با انتقام جویی از شفق قطبی ، او را ضدقهرمان فیلم می دانستند.

این عادت بد فقط باعث نفرین و نفرین نمی شود. انتقال اشیاء به ذهن ، شفای انسان و سایر موجودات زنده ، هیپنوتیزم ، عناصر و حالات دستکاری کننده و حرکت سریع از نقطه ای به نقطه دیگر از دیگر توانایی های منحصر به فرد وی است. اما مهمتر از همه ، قیام او ، که به دلیل وجود خون ققنوس بود.

5. برادر: سفید برفی و شکارچی (سفید برفی و شکارچی)

گرد

ملکه شرور در فیلم “سفید برفی و شکارچی”. چه کسی می تواند گفتگوی طولانی و ترسناک او را فراموش کند: “لبهای قرمز مثل خون ، موهای سیاه مثل شب ، قلب خود را برای من بیاور ، ای برف سفید”. ایده تغذیه قلب انسان روانا بسیار نگران کننده است ، اما دقیقاً همان چیزی است که به او قدرت می بخشد و زیبایی و جوانی او را ماندگار می کند.

برادر می تواند عناصر را کنترل کند. وقتی به آخرین نبرد او با سفید برفی نگاه می کنیم ، نه تنها باران می بارد ، بلکه او می تواند باران را به تگرگ بزرگی تبدیل کند مانند یک چاقوی تیز که تبدیل به موجودی متحرک می شود که به دیگران حمله می کند. شکستن این جادوگر شیطانی بسیار دشوار است ، به ویژه اینکه او می تواند در آتش آتشین بایستد و پیام خود را بدون ذوب شدن آب و تغییر هویت افزایش دهد.

4. Loki: World Cinematic Marvel (جهان سینمایی مارول)

⁇

بسیاری از هواداران جان باختند اما لوکی در واقع یک حریف قهرمان نبود. با این حال ، وقتی در عمل به آن نگاه می کنیم ، به نظر می رسد که او تقریباً در هر فیلم مارول یک شرور است.

هیچ مانع ناتوانی برای مقابله با شاهزاده جوان آزگارد وجود ندارد. با این حال ، او تمایل خود را برای قدرت بیشتر خنثی می کند و حتی سیاره زمین را به عنوان مکانی برای اداره خود در نظر می گیرد. او شایسته است که خدای شر نامیده شود. به دلیل برنامه ریزی هایی که انجام داد و کاری که کرد تا خود را با برادرش ثور برابر کند. طرفداران لوکی از قدرت بی نهایت او با جادو محافظت می کنند. اگر فقط چند نمونه از قدرت آن ذکر شود ، باید به تغییر ، هیپنوتیزم دیگران ، حرکت اجسام از ذهن و حرکت سریع از نقطه ای به نقطه دیگر اشاره کنیم. اگر نخواهیم او را با برادرش ثور مقایسه کنیم ، که البته یک قهرمان است نه یک شخصیت بد ، موقعیت مشروع او به عنوان یکی از قدرتمندترین شروران بدون شک است.

3. سریال Sauron: Lord of the Rings (ارباب حلقه ها)

سایورونا

شماره سوم بحث برانگیز است ، اما سائورون در کنار سایر شروران قدرتمند موجود در لیست کار خواهد کرد. تهدید ناشی از حضور او برای همه غیرقابل تصور است.

سائورون دگرگون کننده است و این قدرت را دارد که خود را به یک گرگ ، خون آشام و مار تبدیل کند. گرمای زیادی از شخصیت او بیرون می آید که به او اجازه می دهد شخصیت گیلاد را با یک حرکت بسوزاند. او با دانش خود توانست حلقه و خانه منحصر به فرد خود را بسازد. بسیاری از مناطق دیگر وجود دارد که قدرت سائورون در آنها چشمگیر است ، اما آتش و کینه ای در آن وجود دارد که وجود ندارد و هر کسی را که با آن روبرو شود از بین می برد.

2. لرد ولدمورت: سری هری پاتر (هری پاتر)

لرد ولدمورت هری پاتر

او کسی است که نباید نامش فاش شود. او بدون دلیل به شهرت خود نرسید. قدرت او نامحدود است تا اینکه هری پاتر سرانجام او را شکست داد.

ارباب تاریکی شخصیت یک قهرمان خشن را دارد. او باهوش است و می تواند ذهن مردم را بخواند و قدرت مثال زدنی او و توانایی او در انجام جادو مطمئناً تهدیدی برای کسانی است که جرات می کنند جلوی او بایستند. وقتی هری پاتر با او جنگید ، ترس و اضطراب تمام وجود او را فرا گرفت و به نظر می رسید لرد ولدمورت می خواهد قهرمان را خفه کند ، و او واقعاً این کار را کرد ، اما نتوانست او را شکست دهد.

1. تانوس: فیلمی درباره انتقام جویان و نگهبانان کهکشان (انتقام جویان و نگهبانان کهکشان)

دنیای سینمایی Tanus Marvel

اولین شماره در این لیست افراد بد یا شاید بهتر است افراد بد باشند. او ایده تسلط بر تمام نقاط جهان را در سر دارد و به همین دلیل او قتل همه افراد زنده روی زمین را انجام می دهد. او ، که موفق شد تمام سنگهای قیمتی را به چنگ بیاورد و نیمی از صحنه را بکشد ، مستحق عنوان قدرتمندترین قهرمان حریف در دنیای فیلم های فانتزی است ، به طوری که انتقام جویان و متحدان آنها می توانند برنده شوند. فقط او در پایان. این کار بسیار دشواری بود و افراد زیادی جان خود را از دست دادند.

او تقریباً جاودانه بود ، ویژگی ای که به او اجازه می داد از قدرت و استقامت جسمانی استثنایی برخوردار باشد و از قدرت های بیشماری برخوردار باشد. با به دست آوردن جواهرات ، او حتی بیشتر بیننده فیلم و انتقامجو را می ترساند ، زیرا ممکن است دیگر جلوی او را نگیرد. در حقیقت ، قبل از تسلیم شدن ، او شکست نخورده بود و بزرگترین تهدید برای جهان محسوب می شد.

منبع: نمایش صفحه نمایش

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا