هنر و سینما

۶ شخصیت مارول که رایان گاسلینگ برای بازی کردن آن‌ها بی‌نقص است


فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مارول هر روز در حال پخش شدن هستند و هر ستاره هالیوودی به احتمال زیاد وارد این دنیای درخشان می شود. تقریباً به هر بازیگر محبوبی که فکرش را بکنید در فیلمی شرکتی پیشنهاد بازی شده است یا در آینده نزدیک با این پیشنهادات تحریک آمیز روبرو خواهد شد. در این پست نگاهی داریم به حضور احتمالی رایان گاسلینگ در فیلم مارول.

رایان گاسلینگ یک بازیگر با استعداد است و رتبه اول را دارد ، اکثر شاهکارهایش فضایی بسیار واقعی و جدی دارند و در نگاه اول ، احتمال حضور آنها در یک فیلم قهرمان مارول دور از ذهن است ، اما فقط نگاه کنید “Drive” و “Blade Runner 2049” (Blade Runner 2049) می بینیم که او توانایی بازی در نقش قهرمانانه را دارد.

جالب است بدانید که گاسلینگ در سال 2014 با قبول پیشنهاد بازی در نقش دکتر ، توانست وارد دنیای فیلم های مارول شود. عجیب ، اما این اتفاق نیفتاد و بندیکت کامبربچ این نقش را بازی کرد. بنابراین شاید اگر مارول این بار پیشنهاد هیجان انگیزتری ارائه دهد ، سرانجام بتواند آقای گاسلینگ را به پایان دنیای آتشین خود برساند.

در اینجا شش کمیک مارول وجود دارد که هنوز در فیلم ها و تلویزیون ظاهر نشده اند ، اما برای رایان گاسلینگ یک انتخاب عالی هستند.

آمبوادیا 6 (گرگینه در شب)

گرگ شب

بسیاری از شنوندگان رایان گاسلینگ را به خاطر نقش مستقیم و تا حدی جدی او به یاد می آورند ، اما فراموش نکنید که در روزهای اولیه فعالیت بازیگری اش ، علاقه خاصی به کارهای ترسناک داشت ، از جمله سریال های “آیا از تاریکی می ترسید” (آیا شما ترس از تاریکی) و فیلم “فرانکنشتاین و من” ؛ با این حال ، این ستاره کانادایی دارای ستاره و تجربه کافی برای بازی در یکی از مشهورترین شخصیت های کمیک های ترسناک مارول است و این کسی نیست جز جک راسل ، که گرگ شب را بازی می کند.

سر جغد شب اولین بار در دومین نسخه از کمیک Marvel’s Marvel Spotlight ظاهر شد. این ویژگی پیشرفت بسیار جالبی دارد. داستان از این قرار است که جک راسل ، که فقط یک پسر به ظاهر عادی و آرام است ، در سن 18 سالگی متوجه می شود که طبق نفرین خانوادگی ، وقتی ماه کامل می شود ، به موجودی عجیب و ترسناک به نام گرگ تبدیل می شود.

در ابتدا او هیچ کنترلی بر این موجود نداشت و به همین دلیل مصمم بود به دیگران آسیبی نرساند ، اما به تدریج اوضاع را در دست گرفت و هر زمان که بخواهد می تواند گرگ شود و مهمتر از همه منطق و معقول. دست نزن. جک با کمک بسیاری از قهرمانان مارول به یک بازیکن مهم تبدیل می شود.

مارول تصمیم گرفته اقتباس از کمیک های ترسناک خود را آغاز کند ، که با استقبال خوبی روبرو خواهد شد. گرگ شب یکی از بازیکنانی است که به زودی وارد دنیای عکاسی می شود و ممکن است اولین حضور خود را در مجموعه “شوالیه ماه” انجام دهد. بنابراین در حالی که این شخصیت مخاطبان خوبی را جذب می کند ، پتانسیل زیادی برای حضور در دنیای فیلم مارول دارد و رایان گاسلینگ انتخاب خوبی برای این نقش است.

5- هرکول (هرکول)

هرکول

رایان گاسلینگ در سالهای 1998 تا 1999 نقش هرکول را در مجموعه “هرکول جوان” بازی کرد و در مصاحبه های متعدد از این نقش به خوبی نام برده و آن را یکی از نکات شایسته می داند. بنابراین اگر مارول با پیشنهاد بازی در نقش هرکول به او نزدیک شود ، ممکن است پاسخ بدی دریافت نکند.

هرکول یکی از افسانه های یونانی است که در کمیک های دی سی و مارول مشهور شد. او پسر زئوس (خدای خدایان) است و یکی از قدرتمندترین بازیگران کمیک های مارول محسوب می شود. بدن او به اندازه کافی قوی است ، او از ثور و هالک قوی تر است!

مارول با ثور: عشق و تندر با افراد مشهور افسانه ای همراه شد و راسل کرو در نقش زئوس ظاهر شد. بنابراین اگر او بخواهد همین روند را ادامه دهد ، بعید است که سر پسر زئوس در دنیای سینمای مارول پیدا شود.

در هر صورت ، حضور ثور (کریس همسورث) و هرکول (با احتمال رایان گاسلینگ) در کنار هم چیزی نیست که طرفداران این دنیای باشکوه بتوانند از آن چشم پوشی کنند.

4- The Dynamics (مرد پویا)

My Dynamics

در سال های اخیر ، گاسلینگ تصمیم گرفته است با جزئیات بیشتری در مشارکت خود ظاهر شود ، اما این بدان معنا نیست که او نمی خواهد در ردیف اول فیلم های پرفروش ظاهر شود. وی با بازی در فیلم Blade Runner 2049 به عنوان یکی از موفق ترین فیلم های پرفروش علمی تخیلی ثابت کرد که در بازی شخصیت های غیرمعمول مهارت دارد و انتخاب خوبی برای برنده شدن گیشه است.

در این ویدئو ، او یک روبات انسان نما مدرن به نام Blade Runner را بازی کرد ، که نقش نابودی گونه های فرسوده را داشت. با این اوصاف ، گاسلینگ می تواند انتخاب خوبی برای بازی یکی از بازی های اندروید مارول کامیکس باشد. یک ربات انسان نما به نام My Dynamic ، که در ابتدا تصور می کرد یک فرد معمولی با قدرت های فوق طبیعی است ، اما به تدریج متوجه شد که این یک ربات با قدرت های ویژه است.

My Dynamics به خودی خود یک نقش جذاب است و بدون شک در مورد گاسلینگ بهتر خواهد شد.

-نوا (نوا)

نوا

رایان گاسلینگ با “Blade Runner 2049” علاقه خود را به اکران فیلم های داستانی ثابت کرد. بسیاری از شنوندگان می خواهند ببینند آیا این باعث افزایش علاقه آنها به کهکشان می شود یا خیر!

ریچارد رایدر ، ملقب به نوا ، یکی از شگفت انگیزترین قهرمانان مارول است که هرگز وقت نکرده است در یک فیلم ظاهر شود. این شخصیت یکی از اعضای یک پلیس بین کهکشانی معروف به Nova Corps یا Nova Corps است که پس از کشتن دیگر اعضای گروه قدرت را دوباره به دست آورد و اکنون باید به عنوان یک ارتش واحد حقیقت را در سراسر کهکشان قرار دهد.

طرفداران مارول سالها منتظر حضور نوا در MCU بودند ، اما از آنجا که بازیکن قرار است در سریال Guardians of the Galaxy ظاهر شود و جیمز گان هرگز علاقه ای به استفاده از آن به عنوان کارگردان ندارد ، نوا زمان حضور در آن را از دست داد. این دنیای سینما بسیار.

یک سوم Guardians of the Galaxy در حال نصب است و شایعاتی درباره شخصیت Nova وجود دارد. اگر این واقعیت دارد ، به نظر می رسد جیمز گان باید رایان گاسلینگ را برای انتخاب شخصیت نوا در نظر بگیرد.

2- آقای فوق العاده (آقای فوق العاده)

آقای فوق العاده

“اولین مرد” اولین حضور گاسلینگ به عنوان سفینه فضایی بود و اکنون مارول می تواند از این تجربه استفاده کرده و یکی از جذاب ترین شخصیت های خود را به او هدیه دهد.

گاسلینگ اولین فضاپیمایی بود که با اولین انسانی که نقش نیل آرمسترانگ را بازی می کرد روی کره ماه قدم زد. این ویژگی دو ویژگی مهم داشت؛ اولاً یک فضانورد باهوش و علاقمند به علم بود که از انجام چنین کاری دریغ نمی کرد و ثانیا مردی از یک خانواده کامل بود که مانع از نشان دادن توانایی های فکری خود می شد. هر دوی این ویژگی ها در آقای مارول یافت می شود.

دکتر. رید ریچاردز اولین بار در اولین شماره چهار شگفت انگیز در سال 1961 ظاهر شد. او یک دانشمند درخشان و درخشان ترین مرد روی کره زمین است که منافع خود را ایجاد می کند. ریچارد و سه دوست دیگر اشعه کیهانی می خورند و با یک موشک جدید جایگزین می شوند و گروه شگفت انگیز چهار نفره را ایجاد می کنند. او پس از پرش بی وفا شد و به آقای شگفت انگیز معروف شد.

داستان چهار معجزه قبلاً در سینماها نشان داده شده است ، اما مارول قصد دارد این فیلم شگفت انگیز را بازگرداند. آقای شگفت انگیز ، به عنوان سرپرست چهار شگفت انگیز ، یکی از مهمترین نقشهایی است که باید به یک بازیکن باتجربه داده شود و رایان گاسلینگ انتخاب بسیار خوبی برای ایفای آن نقش است.

1- راننده (راننده)

راننده

وقتی با رایان گاسلینگ به دنبال یک شخصیت کامیک مارول مناسب بودم ، فکر نمی کردم با شخصی شبیه به “Drive” برخورد کرده باشم. از آنجا که او توانست یکی از جالبترین رانندگان فیلم را بازی کند و در ذهن طرفداران یکی از رانندگان فیلم باقی بماند ، او نیز انتخاب خوبی برای این نقش است.

راننده یکی از شخصیت های کمیک مردان ایکس است. او یک مرد سایبرنتیک است که در موتور پشتیبانی زیرزمینی Mutant کار می کند و مسئول هدایت ماموریت های خطرناک است.

به هر حال ، مارول می تواند به ساخت کمیک های مردان ایکس بازگردد و حتی آن را به MCU وارد کند. در این مورد ، اگر از ویژگی های راننده استفاده شود ، gosling انتخاب خوبی است.

لیست کوتاه ما به پایان رسید ، به نظر شما چه نقش های دیگری برای رایان گاسلینگ در دنیای سینمایی مارول مناسب است؟

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا