هنر و سینما

هر آنچه از فیلم کندی‌من ۲ می‌دانیم


شاید پس از انتشار موفقیت آمیز “Candyman” ساخته تونی تاد به کارگردانی نیا داکوستا ، که دنباله ای برای Candyman در سال 1992 بود ، Candyman 2 ساخته شود.

Candyman یک داستان کوتاه از کلایو بارکر است که در اصل با عنوان “ممنوعه” در جلد پنجم از مجموعه کتابهای خون معروف که در اواسط دهه 1980 منتشر شد. اولین فیلم به کارگردانی “برنارد رز” از لیورپول منتقل شد ، جایی که کتابهای بارکر در آن قرار داشت. به مجتمع مسکونی Cabrini Green در شیکاگو منتقل شدند.

نسخه داکوستا در شیکاگو در سال 2021 ماند و داستان هنرمندی به نام آنتونی مک کوی را روایت می کند که به همراه دوستش بریانا کارترایت ، مدیر گالری هنری ، به منطقه تازه تاسیس کابرینی نقل مکان کردند. داستان این فیلم 10 سال پس از فروپاشی برج های بزرگ کابرینی اتفاق می افتد و درباره پیشرفت آنتونی در کارهای هنری او است. در طول گردش خود در محله ، آنتونی یک داستان واقعی راجع به Candiedman ، یک قاتل ناشناس شنید که پس از پنج بار گفتن نام خود در آینه ظاهر شد. آنتونی این روش را امتحان کرد و پس از آن ، کندی بیشتر تحت تأثیر هنر خود قرار گرفت و این دو رو در روی هم قرار گرفتند.

با توجه به نمرات خوب راتون تومیتوز در مورد این فیلم و پیش بینی منتقدان مبنی بر فروش آن در گیشه ، به نظر می رسد همه چیز از نظر مالی موفق بوده است.

کندی و 2 انجام دادن

نی نیمن

تولید فیلم دوم هنوز به طور رسمی اعلام نشده است ، اما دلایل متعددی وجود دارد که احتمال وقوع آن را افزایش می دهد. کاندیدمن نظرات مسخره ای دریافت کرده و به نظر می رسد در سینما بسیار موفق بوده است (در مقایسه با کرونا). بنابراین ساخت Candyman 2 دور از ذهن است. با استفاده از همین روش ، دیوید گوردون گرین و دنی مک براید توانستند داستان مایکل مایرز را در فیلم جذاب هالووین ادامه دهند. کندیمن یکی از محبوب ترین بازیگران تاریخ سینمای وحشت است و استودیو دائماً به دنبال راه هایی برای تبدیل شخصیت های کلاسیک به حق رای دادن مدرن است.

تاریخ صدور

Candyman ، در مرکز کرونا ، یکی از بدترین برنامه های انتشار را داشت ، ابتدا قرار بود در 12 ژوئن 2020 راه اندازی شود و سپس به 25 سپتامبر 2020 منتقل شد. تاریخ اکران دوباره به تعویق افتاد. فیلم ، این بار در 16 اکتبر ، 2020 ، و پس از مدتی ، قرار است فقط در 27 آگوست 2021 منتشر شود. این احتمالاً دیگر برای Candiedman 2 صدق نمی کند ، اما تاریخ اکران نهایی اولین فیلم نشان می دهد که Universal علاقه ای به انتشار این پروژه به عنوان یک فیلم جداگانه ندارد. Candyman 2 ، در صورت تکمیل شدن ، در سینماها و احتمالاً در سال 2023 اکران می شود.

آریو

نی نیمن

Theona Press یکی از ستارگان Candyman است که مطمئناً پس از اتمام Candyman 2 در گروه بازیگران حضور خواهد داشت ، به ویژه با توجه به پایان فیلم ، که Candyman در مصاحبه ای به او گفت: “به همه بگو”. اگر این گفتگو اتفاق نیفتد ، داستان کمی آسیب می بیند. اما به غیر از این ، تاد و مایکل هارگرو نیز در Candyman 2 باز خواهند گشت. هر دو نقش کندیمن را دارند.

آیات تاریخی

کندیمن از عناصر فیلم 1992 و داستان کوتاه اولیه استفاده کرد و در آن زمان گفت که داستان خاصی برای Candyman 2 باقی نمانده است. در پایان این فیلم ، تونی تاد بازگشت. مانند کندی و می خواهد برایانا به همه بگوید. بنابراین این دو شخصیت می توانند دنباله ای مستقیم برای داستان بریانا باشند ، یا یک داستان مستقل می تواند در مورد ملاقات شخص دیگری با کندی باشد. با این حال ، Candyman 2 نباید راه فیلم اصلی را دنبال می کرد. در سال 1995 ، دنباله Kandiman: خداحافظی با بدن ، از اکثر عناصر اصلی و ویژه داستان اول استفاده نکرد و آنها را ترک کرد. وقتی استودیو اولین ایده دنباله را رد کرد ، رز ، کارگردان فیلم و ویرجینیا مدسن ، تصمیم گرفتند در پروژه دوم ظاهر نشوند. این بار برخلاف گذشته ، Candyman 2 باید نسبت به فیلم اول همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا