هنر و سینما

چه اتفاقی برای بیوه‌ی سیاه و هاوک‌آی در بوداپست افتاد؟


Marvel’s Black Widow سرانجام فاش کرد که واقعاً چه اتفاقی برای Black Widow و Hawkeye در بوداپست افتاده است و تقریباً 10 سال پس از اولین ذکر آن ، Marvel Studios این راز را فاش کرد. این راز از زمانی که این دو نفر برای انتقام با چیتاوری در نیویورک جنگیدند پنهان شده است.

هشدار: در این پست ، احتمال نشتی در داستان فیلم وجود دارد

اسکارلت جوهانسون در اولین فیلم مستقل خود به نام بیوه سیاه به کارگردانی کیت شورتلند بازی خواهد کرد. وقایع این فیلم قبل از مرگ جنجالی وی در انتقام جویان: بازی نهایی و پس از جنجال بین مرد آهنی و کاپیتان آمریکا در Captain America: Civil War رخ داد.

داستان بیوه سیاه از جهان مارول حذف می شود و بیشتر بر رابطه ناتاشا با خانواده روسی اش تمرکز می کند که شامل گارد سرخ (دیوید هاربر) ، ملینا وستوکوف (راشل وایز) و یلنا بلووا (فلورانس پویگ) است. آنها با هم می خواهند بخشی از تجارت ناتمام را راه اندازی کرده و پروژه اتاق قرمز را به طور رسمی پایان دهند و ژنرال درایکوف (ری وینستون) را برچیند. اما ، اوضاع کمی پیچیده تر از آن چیزی است که تصور می کردند ، زیرا با چندین بیوه سیاه که ذهن آنها کنترل شده است روبرو می شوند ، و البته ذکر شده است که حریف دیگری ارزش دیگری به نام Task Master دارد که می تواند از آن تقلید کند. رفتار حریف خود.

کلینت بارتون و ناتاشا رومانوف نیز در داستانی که در بوداپست روی داد ، در فیلم پایانی به ورمیر رفتند ، که باعث شد تماشاگران بار دیگر مشتاق شنیدن نتایج باشند. علاوه بر آنچه در طول عمل جراحی اتفاق افتاد ، دانستن جزئیات حادثه اطلاعات و بینش بیشتری در مورد دوستی Black Widow-Hawkeye به همراه خواهد داشت.

ماموریت بیوه بوداپست سیاه

عنکبوت

اتفاقی که در بوداپست رخ داد از حوزه بیوه سیاه جدا نشدنی است. پس از اینکه ناتاشا با موفقیت برنامه روسی و اتاق قرمز را ترک کرد ، به عضویت سازمان سپر درآمد. البته به لطف کلینت که در ماموریت قبلی جان خود را نجات داد. ناتاشا برای اثبات صداقت خود چندین عمل جراحی انجام داد تا ثابت کند جاسوس روسیه نیست. هدف نهایی این ماموریت ها این است که پروژه اتاق قرمز را با کشتن مرد پشت سرش ، ژنرال دریکوف ، به پایان برسانند. بیوه سیاه به درستی توضیح نداده است که در ماموریت به بوداپست چه اتفاقی افتاده است. در عوض ، خبر جراحی از طریق مصاحبه ناتاشا با یلنا و چندین فلاش بک فاش شد. ناتاشا از دختر درایکوف ، آنتونیا ، که در آن زمان هنوز دختر کوچکی بود ، برای نظارت بر محل نگهداری درایکوف و منفجر کردن خانه ای که قرار بود در آنجا کشته شود ، استفاده کرد ، اما ناتاشا نیز به طور اتفاقی آنتونیا را در جریان اعدام خود کشت. او او را کشت و سالها به خاطر این عمل احساس گناه کرد.

با این حال ، درایکوف ، بی خبر از ناتاشا ، از این حمله جان سالم به در برد و همچنین برنامه اتاق قرمز را اجرا کرد ، و یلنا هنگام ملاقات در خانه ای امن در بوداپست ، ناتاشا را در جریان آن قرار داد. ناتاشا به شدت به این امر اعتقاد داشت ، به ویژه از آنجایی که وجدانش برای قتل آنتونیا مدت زیادی به تأخیر افتاده بود و حتی لوکی نیز به دلیل آن اشتباه ، آن را به فیلم انتقام جویان تبدیل کرد. یلنا همچنین خاطرنشان کرد که اشتباهات ناتاشا وضعیت بیوه های سیاه را بدتر کرد ، که تحت تدابیر شدیدتری قرار گرفتند تا اطمینان حاصل شود که هیچ کس نمی تواند از آنها فرار کند.

مأموریت در بوداپست چگونه کلینت و ناتاشا را به هم نزدیک کرد

عنکبوت

بازگشت فیلم بیوه سیاه درباره بوداپست بدون هاوکی بود. پس از مرگ سرکش درایکوف ، ناتاشا و کلینت مجبور شدند 10 روز در بوداپست مخفی شوند تا بتوانند شهر را ترک کنند. در آن زمان ، آنها در خانه ای امن بودند اما هنوز در تیراندازی نقش داشتند و دیوارهای خانه ای که در آن زندگی می کردند ، که یلنا تصور می کرد محل گلوله ها است ، آسیب دیده است ، اما او توضیح داد. ناتاشا اما این جایی است خط است همچنین در طول اقامت 10 روزه خود در پایتخت ، آنها مجبور شدند برای چند روز در کانالهای هوای زیرزمینی پنهان شوند. ناتاشا به یلنا می گوید که وقتی از آقای Task فرار کردند در همان مکان مخفی شده بودند.

کلینت قبلاً جان ناتاشا را با امتناع از کشتن او نجات داد و سپس به او کمک کرد تا به سپر بپیوندد ، که برای ایجاد دوستی کافی بین آنها کافی بود و زمان او در بوداپست پیوند آنها را تقویت کرد. کسانی که به دیگران وابسته نبودند ، اعتماد به نفس پیدا کردند و یاد گرفتند که به یکدیگر اعتماد کنند.

داستان دیگری از بوداپست در بیوه سیاه

عنکبوت

هر زمان که ناتاشا و کلینت در مورد بوداپست صحبت می کنند ، برای هر دو ، به ویژه ناتاشا ، زمان خطرناک اما هیجان انگیزی به نظر می رسد. ناتاشا در جریان فیلم انتقام جویان در فیلم انتقام جویان گفت: “این درست مانند بوداپست است.”

کلینت پاسخ داد: “من و شما هر دو بوداپست دیگری را به یاد داریم.”

طبیعی است که یک بیوه سیاهپوست ساعتهای گذشته خود را به عنوان کارآگاهی حرفه ای که مأموریتی دلهره آور را گذرانده بود ، به خاطر بسپارد.

با این حال ، در پرتو حوادث بوداپست در فیلم بیوه سیاه ، این رویداد خطرناک تر از آنچه تصور می شد به نظر می رسید. آنچه واقعاً ناتاشا را آزار می داد این بود که متوجه شد آنتونیا از قتل عام بوداپست جان سالم به در برده است و دراکف او را به شرور و شرور Taskmaster تبدیل کرده است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا