هنر و سینما

مارول یک فیلم انتقام جویان بزرگ‌تر از پایان بازی می‌سازد


قسمت اول مجموعه Loki توضیحات واضح و مختصری درباره دنیای واقعی مارول ارائه می دهد و در نظر گرفتن این توضیحات می تواند پروژه ای بسیار بزرگتر از فیلم Avengers: The End of the Game و Marvel بسازد.

مارول از سال 2008 مشغول انجام حماسه بی نهایت (سه قسمت اول انتقام جویان) بود و با مرد عنکبوتی: دور از خانه ، دنباله ای برای بازی نهایی و جنگ بی نهایت پایان یافت. در فیلم جنگ بی نهایت می بینیم که قهرمانان در برابر تانوس و ارتشش گرد هم می آیند. مارول با مرحله 4 که شامل فیلم ها و سریال های تلویزیونی می شود ، جلو می رود.

این فرایند با انتشار WandaVision و The Falcon و Winter Soldier آغاز شد و بینندگان می توانند لوکی ، خدای شرارت را ببینند. در این مجموعه ، ما می بینیم که سازمان فاصله ، سازمانی که بر گذر زمان نظارت می کند ، بسته به توانایی های لوکی ، او را به یک ماموریت بسیار مهم می فرستد. همه اینها زمانی اتفاق می افتد که لوکی سعی می کند از نابودی و مرگ فرار کند ، زیرا او لوکی بزرگ نیست ، بلکه کسی است که در سال 2012 در یک بازی وقت تلف کردن در آخرین فیلم بازی موفق به فرار از صخره ها شد. لوکی همچنین به موضوعات زمان ، زمان و جهان چندگانه می پردازد.

این مجموعه بیننده را با خانم Minutes آشنا می کند ، زن جذابی که مسئول توضیح منشأ سازماندهی فواصل زمانی و چگونگی ایجاد جهان های متعدد و جنون بعدی است (این بخش به طور زنده با دکتر استرنج در چند فیلم مرتبط است) ) احمق های جهان). در حال حاضر Marvel ممکن است تجربه لذت بخش تری نسبت به بازی گذشته داشته باشد ، که ممکن است خطرناک تر از نبرد با Tanus باشد.

توضیح چند جهان اصلی مارول

حیرت انگیز

مفهوم چندجهانی زودتر در مارول مطرح شد اما توضیح داده نشد و مترجم فقط به بیننده واگذار شد. همچنین ، اعتقاد بر این است که این چندجهانی نه تنها شاخه صرفه جویی در وقت بازی گذشته است ، بلکه بسیاری از فاصله ها و ابعادی را که مارول نشان داده است ، مانند فاصله تا اندازه ، اندازه آینه ها و غیره به خوشبختانه خانم مینتز همه چیز را به خوبی توضیح داد و داستانی از جهان چندگانه و پیامدهای سقوط در دستور کار مقدس ارائه کرد. سالها پیش ، جنگی در بسیاری از جبهه ها آغاز شد که در آن هر دوره برای تصاحب موقعیتی بالاتر تلاش می کرد ، و وقت گذاران را مجبور کرد همه این لحظات را به عنوان یک چیز ارائه دهند. یک برنامه مقدس در حال حاضر ، هنگامی که شخصی کاری را انجام می دهد که طبق برنامه برنامه ریزی نشده است ، حتی اگر به اندازه یک روز دیر هنگام کار ناچیز باشد یا به اندازه فرار با کمک یک گروه پولی مهم باشد. عموم ، شعب جدیدی در حال راه اندازی و این فرایند برای جنبش Nexus تنظیم شده است. دادن. در صورت عدم کنترل ، می تواند تقسیم شده و منجر به جنون و دیگر جنگ های احتمالی در سراسر جهان شود. برای کنترل این ، سازمان بازه های زمانی ایجاد می کند ، آنهایی را که شاخه های مختلف ایجاد می کنند ضبط می کند و برنامه را تکرار می کند.

مارول توضیح داد که چرا سرقت زمان در برنامه اختلال ایجاد نمی کند ، زیرا چنین رویدادهایی از ابتدا پیش بینی شده بود که مواردی مانند فرار لوکی غیر عمدی است. با همه این موارد ، تنش جهانی در آینده ممکن است ریشه در Loki یا Spider-Man: Away from Home داشته باشد ، که پروژه ای بسیار بزرگتر از Avengers: The Final Game است.

چگونه یک جهان چندگانه جدید ایجاد کنیم

حیرت انگیز

آنچه خانم مینتز رویداد Nexus می نامد ، قبلاً در Vandavision اعلام شده است. به همین دلیل است که ما باید منتظر چند جهان جدید باشیم. منظورم این است که دقیقاً چه زمانی این شاخه ها یا رویدادهای Nexus رخ داده است و چه کسی مسئول آنها بوده است؟ به گفته دکتر عجیب است که او به زودی باید با فیلم های کمیاب ترین فیلم های جهان روبرو شود.

با توجه به نکاتی که در Vandavision ذکر شد ، این احتمال وجود دارد که همه مسائلی که وست ویو را درگیر کرده بود ، عامل رویداد Nexus بوده است. با این حال ، هنوز مشخص نیست که چرا واندا در تنظیم فاصله نیامده است ، مگر اینکه جادو ، مانند کمیک ها ، از شخصیتی قدرتمند ناشی می شود که می تواند رفتارها و رفتارهای Nexus او را نسبت به سازمان ها و نگهبانان آن زمان پنهان کند. به

از سوی دیگر ، لوکی همچنین ممکن است مسئول ایجاد چند جهان جدید باشد. همانطور که در بالا ذکر شد ، سازمان از مهارت های خود برای از بین بردن شکل دیگری که باعث ایجاد هرج و مرج و مرگ در زمان های مختلف می شود ، استفاده خواهد کرد. اگرچه به نظر می رسد که این سازمان در نحوه مدیریت برنامه ها و نسخه های مختلف بسیار مراقب است ، اما لوکی خدای شر است و کاملاً غیرقابل اعتماد است. به احتمال زیاد یکی از این سفرها در زمان و مکان اشتباه انجام شده و منجر به یک رویداد بزرگ Nexus شده است که حتی در زمان اشتباه توسط سازمان کنترل نشده است. از طرف دیگر ، مرد عنکبوتی: راهی برای خانه وجود ندارد که در آن شخصیت های بد نسخه های قدیمی تر مرد عنکبوتی ، مانند Dr. اختاپوس و الکترو ، این سوال را مطرح کردند که آیا این آغاز چندین جهان جدید است؟ (بینندگان همچنین امیدوارند نسخه قبلی پیتر پارکر در سری جدید باشد ، اما منتظر می مانیم تا ببینیم). آنچه مسلم است این است که یک رویداد Nexus در مارول قریب الوقوع است و ممکن است توسط برنامه زمان بندی کنترل نشود ، اگرچه هنوز دقیقاً مشخص نیست که آن رویداد چه زمانی و چرا رخ خواهد داد.

جهان چندگانه جدید مارول می تواند جنگی را با چند جهان دیگر آغاز کند

حیرت انگیز

در جهان چندگانه جدید نه تنها هرج و مرج و جنون وجود خواهد داشت ، بلکه ممکن است جنگ های جدیدی نیز به وقوع بپیوندد. این دنیای وسیع جدید دارای شخصیت های شرور و قهرمانان قدرتمندی خواهد بود که مطمئناً در طول زمان در راس یک نبرد جدید خواهند جنگید. همچنین توانایی انتقال شخصیت ها از یک خط به خط دیگر وجود دارد که بر هرج و مرج می افزاید و شرایط را پیچیده می کند و منجر به نبردهای بزرگ حتی بزرگتر از نبردهای قهرمانان می شود. حتی توسط مارول و تانوس.

نظریه: سطح 5 انتقام جویان نبرد بزرگ را به پایان می رساند

حیرت انگیز

فاز 4 هنوز تیمی از قهرمانان مانند انتقام جویان و نگهبانان کهکشان ندارد ، اگرچه تیم های زیادی می توانند در فاز 4 و فراتر از آن ساخته شوند. با پایان 4 قسمت اول فیلم ، جاودانه ها می توانند اولین تیم اصلی در دوران جدید مارول باشند ، و همچنین ورود احتمالی زنان انتقام جویان ، انتقامجویان تاریکی و یک تیم جدید انتقام جویان. با پیروی از Infinite Epic ، این تیم ها می توانند متحد شوند تا جنگ جهانی را که در رابطه بین Vandavision ، Loki ، Spider-Man و Dr. عجیب. مبارزه ای که مطمئناً به دلیل درگیری در چندین فصل برای کسب مقام برتر ، رویدادی بزرگتر از بازی گذشته است. جالب خواهد بود که ببینیم نگهبانان زمان چگونه با این جنگ جدید برخورد خواهند کرد ، زیرا قهرمانان و اشرار مختلف در این جنگ دخیل خواهند بود و آینده سازمان بی زمان از دست خواهد رفت.

توضیحات مختصر خانم مینتز درباره جهان و سازمان چندگانه شامل اطلاعات بیشتری از آنچه به نظر می رسد می شود و این می تواند اولین نقطه از یک رویداد بزرگتر در آینده مارول باشد و لوکی این است که ممکن است همه چیز را آغاز کند یا کسی که راه را تعیین می کند. ادامه بده اسکارلت جادوگر ناخواسته شروع کرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا