هنر و سینما

چرا به تریلر «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» نباید اعتماد کنید؟


با توجه به سابقه ترفندهای مارول ، بهتر است Spider-Man: No Way Home را به عنوان داستان واقعی فیلم در نظر نگیرید.

اولین حضور سومین فیلم انفرادی تام هالند به عنوان خزنده روی دیوار به دلیل عدم رعایت استانداردهای مارول و سونی مدت زیادی به تأخیر افتاد ، ابتدا در سینما (صنعت سینمای خصوصی) و سپس برای اولین بار در دیگران. مناطق جهان بنابراین هنگامی که به بازار آمد ، بینندگان به بررسی آن پرداختند و سپس آن را بررسی کردند تا درباره Spider-Man: No Home Way بیشتر بدانند.

پس از سه دقیقه ، زمین رقص ساده به نظر می رسید. تریلر نشان می دهد که فیلم بعد از وقایع مرد عنکبوتی: دور از خانه ظاهر شد. زندگی پیتر پارکر پس از آنکه میستریو هویت مخفی خود را به عنوان یک قهرمان آزاداندیش در کوئینز فاش کرد و جیمز جونا جیمسون راز را برای بقیه جهان فاش کرد ، زندگی را زیر و رو کرد. او برای مرد عنکبوتی کفش ساخت تا او را به خودکشی متهم کند. این امر دوستان و خانواده انتقام جویان ، مانند ناند ، ام جی و عمه می را در معرض خطر قرار می دهد ، زیرا آنها نیز در معرض دید عموم قرار دارند.

رفت پیش دکتر پیتر عجیب است که سعی می کند مشکل خود را حل کند. اما جادوگری به جای حل مشکلاتی که بدتر و بدتر می شوند ، کار اشتباهی انجام می دهد زیرا زمین به طور فزاینده ای در معرض تهدید جهانی قرار دارد.

با این حال ، به احتمال زیاد تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home اسرار زیادی برای پنهان کردن از شروران دارد ، بنابراین بهتر است آن را یک داستان واقعی در نظر نگیرید. مارول در چند سال گذشته با تریلرها هوشمندتر و خلاق تر شده است ، بنابراین در این همکاری سونی برای مرد عنکبوتی از همین رویکرد پیروی می کند.

مرد عنکبوتی

برخی از صحنه های استفاده شده در تبلیغات حتی به نسخه نهایی فیلم نمی رسند ، در حالی که پیوندهای دیگر برای حذف شخصیت یا عنصر خاصی اصلاح شده است ، ترفندی که در تریلر انتقام جویان: جنگ ابدیت استفاده می شود. به عنوان مثال ، در یکی از مهمترین صحنه های تریلر ، آنها هالک را کاملاً دگرگون نشان می دهند ، در واقع بروس بنر دیگر نمی تواند پس از شکست به تانوس تبدیل به هالک شود. و این تغییر آنقدر عمدی بود که به نظر می رسید لوکی دوباره به او خیانت کرده است. انتقام جویان: تکنیک مشابه در پایان بازی. فیلمساز از صحنه ای جعلی برای ثور که وارد واکاندا شد استفاده کرد.

مارول و استودیو سونی می دانند که علاقه زیادی به تماشای مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه وجود ندارد. در حالی که این مجموعه مرد عنکبوتی مجموعه ای مانند جنگ ابدی و پایان انتقام جویان نیست ، مطمئناً توجه بسیاری از تبلیغات رکوردشکن را به خود جلب می کند ، بنابراین انتظار می رود از همان تعصب و طنز استفاده کند. آنها در حال بازاریابی هستند.

احتمالاً ، صحنه در تریلر مرد عنکبوتی تغییر کرده است: هیچ راهی برای تظاهر به پنهان کردن خط اصلی داستان وجود ندارد. این شامل شرکت کنندگان بالقوه در صحنه های خاص ، به ویژه در صحنه های تئاتر می شود ، به خصوص اگر طبق داده های فاش شده ، اندرو گارفیلد و توبی مگوایر ، بازیکنان سابق مرد عنکبوتی نیز در فیلم ظاهر شوند. جزئیات بیشتری در تیزر فعلی وجود دارد که تنها با چندین بار مرور آنها قابل مشاهده است. ممکن است تعداد بیشتری وجود داشته باشد.

اگرچه فروش فیلم Spider-Man: No Way Home کمی دیر شده است ، اما حداقل یک تریلر کامل از این فیلم وجود خواهد داشت. شاید در آن زمان ، مارول استودیو و سونی اطلاعات بیشتری در مورد اثرات جادوی خطرناک Dr. Who فاش کنند. عجیب است که به پیتر کمک کنم تا به خانه برود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا