خواص سرم طلا

داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک یک معیار مهم برای زیبایی در افراد شناخته می شود. معمولا خطوط صورت و چین و چروک با بالا رفتن سن پدیدار می گردد. علت این موضوع کاهش میزان کلاژن سازی پوست است. از همین رو بسیاری از افراد به دنبال بکارگیری روش هایی برای تحریک کلاژن سازی و زیبا نگه داشتن پوست خود هستند. راهکار های متعددی برای جوانسازی پوست وجود دارد. سرم طلا در دسته محصولات مراقبت پوستی پر طرفدار قرار دارد. این محصول علاوه بر خواص طبیعی یک سرم آبرسان دارای ویژگی کلاژن سازی و پیشگیری از پیری پوست نیز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتها همراه ما باشید.

سرم طلا چیست؟ خواص و طرز استفاده از سرم طلا + عوارض

تاثیر سرم طلا بر زیبایی پوست

نامگذاری سرم طلا به دلیل وجود ذرات بسیار ریز طلای 24 عیار می باشد. این محصول همراه با دیگر مواد طبیعی و مغذی پوست ترکیب شده و در اختیار شما قرار گرفته است. مهم ترین تفاوت این سرم با دیگر سرم های بهداشتی را می توان افزایش و تسریع در روند کلاژن سازی دانست. در ادامه به برخی دیگر از خواص سرم طلا خواهیم پرداخت.

کاهش چین و چروک پوست

همانطور که در ابتدا اشاره شد، یکی از مهم ترین فواید سرم طلا کاهش چین و چروک و خطوط صورت است. این موضوع به دلیل وجود هیالورونیک اسید و تحریک کلاژن سازی میسر گردیده است. اگر شما هم دنبال تقویت و رویش مژه کوتاه و کم پشت خود هستید،محلول تقویت مژه لاکچری کوین به شما کمک می کند تا مژه‎ های آسیب دیده بازسازی و تقویت شود.

صاف و یکدست کردن صورت

به کمک سرم های حاوی عصاره طلا می توانید یک پوست سرامیکی داشته باشید! یکی از اصلی ترین عامل ایجاد مشکلات پوستی نظیر جوش و آکنه، نور خورشید می باشد. عصاره طلا تا حد بسیار زیادی از آثار مضر نور خورشید می کاهد. از همین رو احتمال بروز مشکلات دیگر نظیر آفتاب سوختگی به حداقل می رسد.

آبرسانی و مرطوب کردن پوست

در برخی از برند های سرم گلد از گلیسیرین استفاده گردیده است. این موضوع به آبرسانی و نرمی پوست شما کمک شایانی خواهد رساند. یکی دیگر از مواردی که سبب افزایش رطوبت و خاصیت آبرسانی به پوست می گردد وجود اسید هیالورونیک می باشد.

آنتی اکسیدان بودن

علاوه بر خواص های مذکور، این سرم می تواند از مشکلات جدی نظیر سرطان پوست و افتادگی آن نیز پیشگیری نماید. این موضوع به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی ترکیبات موجود در سرم امکان پذیر گردیده است.

احیای بافت پوست

لایه برداری سطحی و احیای پوست دیگر مزیت سرم طلا است. این محصول منافذ پوست شما را به سادگی از بین برده و سبب ایجاد حس خوشایند و شادابی در شما می گردد.

بهبود التهاب پوست

سرم طلا خاصیت ضد باکتری دارد. از همین رو می تواند در درمان برخی حساسیت ها و التهابات پوستی نیز اثرگذار باشد. ضمن اینکه این محصول با اکسیژن رسانی به سلول های پوست، سبب بازسازی و افزایش سرعت بهبود زخم ها خواهد گردید.

عوارض سرم طلا

سرم گلد همانطور که اشاره شد دارای خواص و ویژگی های فوق العاده ای می باشد که موجب ضرورت بکارگیری آن در روتین مراقبت پوستی گردیده است. در برخی موارد نادر ممکن است استفاده از این محصول با عوارضی همراه باشد.

به طور مثال افرادی که حساسیت پوستی دارند، بهتر است تا ابتدا بر روی قسمت کوچکی از پوست خود این محصول را امتحان نموده و در صورت عدم مشکل، با خیال راحت از آن استفاده نمایند.

بهترین مارک سرم طلا

از جمله برند های معتبر تولید کننده سرم طلا می توان به گلدزن، ایمیجز، وزه و کاریته اشاره داشت. ممکن است در ترکیبات بکار رفته در این سرم ها تغییراتی اعمال گردیده باشد که به خواص آن بیافزاید.

بدیهی است که تمامی سرم های موجود در بازار کارایی و اثربخشی متفاوتی داشته از همین رو در انتخاب برند محصول خود دقت نمایید. برای مشاهده و می توانید به وب سایت دلبر باش مراجعه نمایید.

طرز استفاده از سرم طلا

طریقه استفاده از سرم طلا همانند سایر سرم های بهداشتی صورت می باشد. بدین شکل که در ابتدا می بایست با شوینده مخصوص پوست خود، صورتتان را بشویید. سپس به محض خشک شدن صورت مقداری از سرم را بر روی دستان خود ریخته و به صورت دورانی ماساژ دهید.

به منظور سهولت در ماساژ دهی و جلوگیری از برخورد سرم با نواحی اطراف چشم می توانید از برس های ریز کمک بگیرید. مدت زمان جذب سرم در حدود 10 دقیقه می باشد. از سرم لاکچری کوین طلا می توانید در دو نوبت صبح و شب استفاده نمایید.

این محصول برای استفاده تمامی سنین مناسب است اما بهترین دوره برای استفاده از آن شروع روند پیری سلول های پوست می باشد. ضمن اینکه برای اثربخشی بهتر و مشاهده تغییرات در پوست خود، نیاز به استفاده مداوم و مطابق دستورالعمل مصرف است.

ترکیبات سرم مرطوب کننده سرم طلا

این سرم از ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید ،طلای 24 عیار و کلاژن تولید شده است که در نهایت موجب شفافیت و جوانسازی پوست می شود و از علائم پیری پوست جلوگیری می کند.

در این سرم از طلای کلوئیدی استفاده شده است که همانطور که از اسم این طلا پیداست ،از ذرات بسیار کوچکی تشکیل شده اند که بصورت مایع دیده می شوند و در مایع معلق می باشند و نوعی سوسپانسیون ذرات ریز طلا به حساب می آیند. وقتی ذرات طلا بصورت کلوئیدی کوچک و مایع مانند باشند بسیار راحت به پوست جذب می شوند و تاثیرات شگفت خود را سریعتر بر پوست نمایان می کنند.

خواص هیالورونیک اسید بر پوست :

هیالورونیک اسید ماده ای است که در پوست تولید می شود و موجب شفافیت ،رطوبت و طراوت پوست می شود اما با افزایش سن روند تولید آن بسیار کم می شود.

علائمی مانند خشکی پوست ،حساسیت های پوستی ،کدر و مات شدن پوست ،خطوط ریز پوستی و ناهمگون شدن پوست همه از نشانه های کمبود هیالورونیک اسید در پوست است .این ماده علاوه بر افزایش سن که در تولید آن بسیار موثر تحت تاثیر عواملی مانند اثرات اشعه uv حاصل از تابش خورشید و اثر کردن رادیکال های آزاد به پوست می تواند ایجاد شود.

این ماده به سلول های پوستی در حفظ آب پوست کمک می کند و باعث شفافیت و طراوت و نرمی پوست می شود حتی اگر به صورت موضعی پوست را با این ماده تقویت کرد.

  • نرم کننده قوی پوست
  • آبرسان و رطوبت رسان قوی پوست با قابلیت جذب آب تا 1000برابری وزن خود
  • افزایش مقاومت جدی پوست در مقابل عوامل آسیب رسان داخلی و خارجی به پوست مانند :آلودگی هوا ،اشعه خورشید ،رادیکال های آزاد، افزایش سن
  • کاهش چروک پوست
  • کاهش سرخی ،التهاب و درماتیت پوست
  • جوانسازی پوست
  • تسریع روند التیام زخم
  • کاهش عفونت اطراف زخم
  • تسکین خشکی پوست

 خواص کلاژن بر پوست :

این پروتئین به استحکام و انعطاف پذیری پوست کمک می کند و سلول های مرده پوست را جایگزین می کند. در واقع این ماده پروتئین که تقریبا یک سوم پروتئین های بدن را تشکیل می دهد باعث متصل شدن بافت های بدن به یکدیگر می شود و این گونه مانع از شل شدن و افتادگی ظاهری آنها و آسیب آنها میشود.

عواملی مانند افزایش سن از اصلی ترین عوامل کاهش سطح کلاژن در بدن می باشد و عوامل دیگری مانند نورخورشید ،سیگار ،استرس و عواملی از این قبیل نیز به کاهش سطح کلاژن ها کمک می کنند.

خواص طلا بر پوست :

  • طلای کلوئیدی یک نانوگلد متشکل از ذرات کوچک ، میکروسکوپی طلا است. یک اثر تسکین دهنده و هماهنگ کننده بر روی بدن ، روان و روح دارد.
  • یکی از خواص طلا بر پوست این است که به عنوان یک ماده ضدپیری شناخته می شود و میتواند سلول های پایه پوست را فعال و سلول های پیر پوست را حذف کند و سلول های جوان تولید کند.
  • این تولید سلول های جدید و از بین رفتن سلول های پیر ،در نهایت منجر به فرایند ترمیم چین و چروک های پوستی یا جوان سازی پوست شود و تمامی خطوط ریز پوستی ،لک های پوست و سایر ناهمگونی و ایرادات پوستی را برطرف نماید.
  • یکی دیگر از خواص طلا بر پوست می توان به از بین رفتن پف زیر چشم و رفع سیاهی اطراف چشم اشاره کرد.
  • این ماده ارزشمند ،بهبود دهنده زخم و کنترل کننده عفونت نیز می باشد.
  • استفاده از آن بر پوست می تواند خستگی پوستی و استرس را کاهش دهد
  • باعث ایجاد افزایش خاصیت ارتجاعی پوستی می شود
  • در بهبود اگزما ،قارچ ها و بیماری های پوستی بسیار موثر می باشد
  • این ماده می تواند عفونت های قارچی پوست را از بین ببرد.
  • از طریق بهبود گردش خون به شفافیت و روشن شدن پوست کمک می کند

روش استفاده از سرم مرطوب کننده لاکچری کوین (سرم طلا Luxury Coin ) :

قبل از استفاده از سرم منافذ پوست BIZ ،حتما پوست خود را با شوینده های ملایم غیر صابونی و فاقد پارابن بشویید. به توصیه اکید بیزشاپ ژل شستشو صورت ویتابلا بهترین گزینه برای پاکسازی پوست شما از تمامی چربی ها ،میکروب و آلودگی و سلول های مرده پوست می باشد که می توانید پس از استفاده از آن از این سرم به روی پوستتان به اندازه چند قطره استفاده نمایید و با سر انگشتان خود ضربه بزنید تا کاملا جذب پوستتان شود. قیمت محصولات لاکچری کوین در سایت بیز مناسب تر از سایر سایت هاست.

 

 

دکمه بازگشت به بالا