هنر و سینما

بالا رو نگاه نکن؛ تریلر پرستاره‌ترین فیلم ۲۰۲۱ را ببینید (زیرنویس فارسی)


نتفلیکس به تازگی اولین تریلر فیلم «به دنبال نگاه نکن» با بازی لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس را منتشر کرد.

در چند سال گذشته ، Netflix با فیلم های اختصاصی خود بسیار موفق بوده است. فیلم هایی مانند آلفونسو کوار و «روم» و مارتین اسکورسیزی «مرد ایرلندی» خدمات آنلاین جشنواره های فیلم را درخشان کرده اند و فیلم های محبوب تر مانند «رمز و راز جنایت» و «استخراج» نیز تأثیر بسزایی در گسترش آن داشته اند. حضار. اکنون نتفلیکس قصد دارد در فصل جوایز و رضایت منتقدان حرفه ای و تماشاگران سینما را تماشا کند.

از پایین نگاه نکن به عنوان محبوب ترین فیلم سال 2021 یاد می شود. لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس به ترتیب 30 و 25 میلیون دلار برای نزدیک شدن به فیلم دریافت کردند. Don’t Look Up داستان دو ستاره شناس را روایت می کند که سعی می کنند بشریت را از خطر قریب الوقوع هشدار دهند. دکتر. رندال مندی و کیت دیبیاسکی معتقدند که شهاب سنگ های بیشتری به زودی به زمین برخورد خواهند کرد ، اما هیچکس آنها را جدی نمی گیرد.

آدام مک کی که بیشتر برای فیلم های «رکود بزرگ» و «معاون» شناخته می شود ، کارگردان و نویسنده این فیلم 145 دقیقه ای بود. در کنار لارنس و دی کاپریو ، راب مورگان ، جونا هیل ، مارک رایلنس ، رون پرلمن ، آریانا گرانده ، کید کدی ، کیت بلانشت ، مریل استریپ ، متیو پری و تیموتی شالامی را می توان نام برد.

ویدیوی بالا را تماشا نکنید ، به عنوان مجوز حضور در دوره دو هفته ای جوایز فیلم ، از 16 آذر (10 دسامبر) و از 3 دی (24 دسامبر) در سینماهای منتخب ایالات متحده نمایش داده می شود. در دسترس کاربران Netflix است.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا