معرفی کلینیک کاشت مو در مشهد با نتایج 100% تضمینی

انواع روشهای کاشت مو 

کاشت مو به روش میکروگراف

در این روش، از بخشی از پوست به شکل نواری با طول و عرض مشخص که شامل ۱ تا ۴ فولیکول مویی است، برداشته می‌شود. سپس این نوار به صورت تکه‌ های کوچکتر شده و در نواحی خالی ریشه‌های مویی کاشت می‌شود. از آنجایی که توزیع نازل مو در این روش برای تحقیقات دقیق موثر است، میکروگراف اغلب برای کاشت مو مشهد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاشت مو با روش SUT 

این روش برای کاشت مو در مناطق کوچک و خیلی دقیق استفاده می‌شود. در این روش، فولیکول‌های مو به صورت تک تک جدا می‌شوند و در نواحی خالی کاشته می‌شوند. این روش به عنوان یک روش دقیق و آرایشی برای کاشت مو در خط مویی و کاشت مو در مناطق پیچیده استفاده می‌شود.

کاشت مو با روش FUE (استخراج واحد فولیکول)

یک روش کاشت مو کم تهاجمی است که در سال های اخیر محبوبیت قابل توجهی به دست آورده است. در طول این روش، فولیکول‌های موی فرد اهداکننده، معمولاً پشت یا کناره‌های سر، با استفاده از ابزارهای تخصصی استخراج می‌شوند.

این فولیکول‌ها سپس به ناحیه گیرنده که رشد مو مورد نظر است، پیوند داده می‌شوند. چندین مزیت از جمله حداقل زخم، زمان بهبودی سریع و نتایج طبیعی را ارائه می دهد. برای مردان و زنانی که درجات مختلفی از ریزش مو دارند بسیارمناسب است.

 پیوند واحد فولیکولی(FUT)

پیوند واحد فولیکولی که به روش نواری نیز شناخته می شود، یکی دیگر از روش های کاشت مو است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف FUT، FUE شامل برداشتن نواری از پوست دارای مو از ناحیه اهداکننده است که سپس برای پیوند به گرافت‌های فردی جدا می‌شود به ویژه برای بیمارانی که به تعداد زیادی گرافت نیاز دارند مفید است، زیرا امکان کاشت تراکم موی بالاتر در یک جلسه را فراهم می کند.

پیشرفت در تکنیک های جراحی باعث شده که جای زخم کمتر قابل توجه باشد.  معمولاً برای بیماران مبتلا به ریزش موی پیشرفته یا کسانی که به دنبال حداکثر ترمیم مو در یک روش هستند توصیه می شود.

کاشت مو با روش ترکیبی

در این روش، استفاده از دو تکنیک مختلف برای کاشت مو است. برای این منظور، معمولاً از روش FUE و FUT در کنار یکدیگر استفاده می‌شود. در این حالت، تراکم مویی که با استفاده از روش FUE میتوان به آن رسید را با استفاده از روش FUT تکمیل میکنند. این روش به دلیل استفاده از دو تکنیک مختلف، امکان کاشت تعداد بیشتری مو در ناحیه‌های کاشت را ممکن می‌سازد.

کاشت مو با روش DHL 

کاشت مو مستقیم  یک روش کاشت موی سر پیشرفته است که عناصر تکنیک های FUE و FUT را ترکیب می کند. در DHI، فولیکول‌های موی منفرد از ناحیه اهداکننده با استفاده از یک دستگاه تخصصی استخراج می‌شوند که همزمان گرافت‌ها را در ناحیه گیرنده کاشت می‌کند.

 در این تکنیک، پیوند سریع‌تر و دقیق‌تر انجام می‌شود وامکان بقای پیوند بالاتری را فراهم می کند و نتایج طبیعی با کمترین زمان را ارائه می دهد. این روش برای افرادی که درجات مختلفی از ریزش مو دارند، از جمله افرادی که خطوط موی آنها عقب رفته یا ابروهای نازک دارند، مناسب است.

کاشت مو با روش سوپرترکیبی

اگرچه روش ترکیبی موجود است، اما در روش سوپرترکیبی، استفاده از بیش از دو تکنیک مختلف صورت می‌گیرد. برای این منظور، معمولاً از روش‌های FUE، FUT، DHI و یا سایر روش‌های موجود در کلینیک کاشت مو در مشهد استفاده می‌شود. در این روش، تمام مواد مورد نیاز برای کاشت در ناحیه مورد نظر قرار می‌گیرند و تراکم بالا و نتیجه طبیعی‌تری ایجاد می‌شود.

 

دکمه بازگشت به بالا