هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی فیلم مورتال کامبت جدید چه می‌گویند؟


برادران وارنر سرانجام “Mortal Kombat” را منتشر کرد و در این پست برخی از مهمترین نقدهای این فیلم اکشن را بررسی می کنیم.

فیلم های زیادی برای مجموعه مورتال کمبت در دهه 1990 ساخته شد ، اما هیچ کدام با دوستداران و منتقدان فیلم موفق نبودند و به سختی سرمایه گذاری را پس دادند. به عنوان مثال ، فیلم 1997 Mortal Kombat: Destruction ، به کارگردانی جان آر. با بودجه 30 میلیون دلار ، لئونتی به قیمت 50 میلیون دلار فروخته شد و نمره 2 از 100 برای آن در سهام Ratnatomitoz ثبت شده است!

پس از بیست سال سینمای ناموفق Mortal Kombat ، New Line Cinema و Warner Bros. این مجموعه را دوباره مرور کرده است و به نظر می رسد که با فیلمی بهتر از مورتال کمبت قبلی روبرو هستیم. اگرچه تماشای مورتال کمبت جدید نشان می دهد که این فیلم در مقایسه با مبارزات و اقدامات مردمی خود از ضعف های زیادی رنج می برد ، اما توسط رسانه های مشهور مانند Paligan و IGN مشاهده شده است و محصول سیمون مک کوئید در گذشته بیش از 5 میلیارد دلار فروخته شد. تعطیلات آخر هفته. میلیون ها دلار در سینماهای سراسر جهان به دست آورید تا حداقل به اندازه Mortal Kombats قبلی موفق باشید.

تا کنون Mortal Kombat دارای امتیاز 44 از 100 بر اساس 36 امتیاز در پایگاه متاکریتیک و فیلم به ترتیب 55 از 100 و 64 از 100 در Ratnatomitosis و IMDB است.

فیلم مورتال کمبت

برشی از نقد و بررسی فیلم Mortal Kombat

رکسانا حدیدی از پالیگان

  • امتیاز: 85 از 100

خشونت و خشونت ناگهانی همیشه سنگ بنای سری Mortal Kombat بوده اند و سایمون مک کاید و تیم سازنده این را می دانند. این تصویر یک کار بی عیب و نقص نیست ، بلکه مورد علاقه طرفداران Mortal Kombat است.

میچل سالتزمن از IGN

  • امتیاز: 70 از 100

بازی Mortal Kombat جدید یک پیروزی کامل نیست ، اما می تواند زمان مفرحی برای طرفداران این مجموعه باشد.

به آستین کالینز با سنگ نورد

  • امتیاز: 60 از 100

این فیلم یک کلاس آموزشی برای ساخت صحنه های جنگ نیست [منظور منتقد این است که صحنه‌های اکشن بی‌ایراد نیستند]، اما در مقایسه با نمایش های اکشن استودیویی در فیلم های دیگر ، آنها درجه یک به نظر می رسند. مورتال کمبت سرگرمی محض است و حتی احساسات آشنا را برانگیخته است [از بازی‌های قدیمی] راه جدیدی پیدا کرد.

اندرو کراپ از لیست پخش

  • امتیاز: 42 از 100

با وجود هزینه 200 میلیون دلاری ، این فیلم شبیه کاسپلی است. ساخت Mortal Kombat جدید 20 سال به طول انجامید و من فکر می کنم آنها باید چند سال منتظر می ماندند!

دیوید ارلیچ از ایندیر

  • امتیاز: 25 از 100

به طور کلی ، فیلم بیشتر از مورتال کمبت 1995 قابل تماشا است ، اما نمی توان از احساس غم انگیز دیدن آن چشم پوشی کرد. احساس ناخوشایند فیلم های امروزی بر اساس بازی های ویدئویی است.

Mortal Kombat در 16 آوریل در سراسر جهان منتشر می شود و بلافاصله به صورت آنلاین در دسترس کاربران HBO Max قرار می گیرد.

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا