هنر و سینما

تنها ابرقهرمان مشترک مارول و دی‌سی کیست؟


Axel Asher تنها قهرمان مشترک در دنیای مارول و دسی است و در این پست به ویژگی ها و توانایی های این قهرمان آبی و قرمز می پردازیم.

در میان لیست هزاران قهرمان و قهرمان ایجاد شده توسط مارول و دیسی ، تنها یک نام مشترک وجود دارد. Axel Asher ، ملقب به Access ، بخشی از یک کراس اوور تاریخی در دنیای کتاب های کمیک “Dossier vs Marvel” است.

در دهه 1990 ، کتاب های مصور زمان زیادی نداشتند و تعداد آنها هر روز در حال کاهش بود و سردبیران نشریات مختلف به دنبال راهکاری برای افزایش فروش بودند. به عنوان مثال ، در طول سالها ، فانوس سبز تبدیل به یک جنایتکار شد ، مرد عنکبوتی جایگزین کلون شد و حتی سوپرمن نیز کشته شد (که فقط یک سال بعد بازگشت). اگرچه این داستانها یکسان نبودند ، اما هیچ یک از آنها نبود. آنها نتوانسته اند محبوبیت کمیک ها را در سال گذشته احیا کنند و فروش عمده ای نداشته اند. به همین دلیل است که مارول و دیزی ، به عنوان ناخدایان کشتی شکسته خود در یک فیلم قهرمانانه ، تصمیم گرفتند با ایجاد بزرگراهی دنیای خود را پیش روی خود قرار دهند. در بین داستانهای آنها ، افراد جدیدی متولد می شوند.

اکسل اشر با یک کابوس از جانوران غول پیکر قرمز و آبی نفرین شده است. در یک شب خاص ، وقتی Wolverine از دنیای مارول با Killer Crack از دنیای Dysi مبارزه می کند ، آشر با ولوراین روبرو می شود تا بینندگان بتوانند برخورد دنیای دو کمپانی بزرگ کمیک را احساس کنند. کابوسی که Access را حفظ کرد دو برادر بود و در واقع نمایشی کیهانی از دنیای مارول و دیس بود. در طول سالها ، جنگی بین آنها رخ داده است ، که همه چیز را نابود و ایجاد می کند و منجر به انفجار بزرگ می شود. برادران قهرمانانی را از سرزمین خود برای مبارزه با یکدیگر انتخاب می کنند و هر دنیایی که قهرمانان بیشتری را از دست بدهد نابود می شود. در نهایت ، این نبرد بزرگ با تلاش آشر به پایان می رسد.

پس از مجموعه Ducie Comics در برابر Marvel ، این بازیکن تنها در دو سری کوتاه ظاهر شد و مارول و دوسی پس از انتشار شماره 87 شماره Green Lantern در سال 1997 ، Axel Usher را کاملاً فراموش کردند. یکی از این شرکت ها می تواند از این قهرمان در کارهای خود در هر زمان؛ زیرا آنها مجازند بدون هیچ گونه رضایت یا رضایت دیگری از Usher استفاده کنند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا