عکس برج ایفل

در قلب پاریس زیر سایه برج ایفل

شاید از اون دسته آدمایی باشید که تصور کردن پاریس بدون برج ایفل براشون سخته یا از اون دسته ای که فقط با دیدن عکس های این برج حس می کنن یه جورایی یه قسمتی از روحشون رو لمس کردن. من خودم از اون دسته اولی ها هستم از همون بچه گی که اولین بار عکس برج ایفل رو دید و با خیره شدن به اون فلز محکم و بلند حسی مثل احساس یه کودک در مقابل یه اسباب بازی جدید رو تجربه کرد.

هر چی بزرگتر شدم این حس قوی تر شد و با خودم قول دادم یه روز زیر سایه برج ایفل قدم بزنم و به خورشید غروب روی شهر عاشقانه نگاه کنم. هر چقدر به اون روز نزدیک تر میشدم فکر و خیال مغزم رو پر کرده بود و با هر عکس و فیلم از برج ایفل حس شادی و هیجان من بیشتر می شد.

بالاخره اون روز فرا رسید و من با دلشوره و اشتیاق وارد پاریس شدم. با هر قدم که به برج ایفل نزدیک تر می شدم حس جدید و شگفت انگیزی وجود من رو پر می کرد. شاید باور کردنی نباشه اما من از کنار برج ایفل عبور کردم و به سمت رودخونه سِن حرکت کردم.

سفر به قلب پاریس زیر سایه برج ایفل

اولین ملاقات من با برج ایفل مثل یه فیلم بود. من روی پل الکساندر سه بودم و برج ایفل در کنار من مثل یه عروس زیبا در جامه ی جدیدش به خورشید سلام می کرد. هر چه به اون لحظه نزدیک می شدم حس یه کودک که برای اولین بار عروسک جدید خودش رو می بینه رو داشت و با حس شادی و خنده به برج ایفل نگاه می کردم.

من اول سعی کردم تمام شکل و زیبایی برج رو به طور کامل در ذهنم ثبت کنم و از هر زاویه ممکن به اون نگاه کنم. هنوز هم نمیدونم چرا انقدر به برج ایفل علاقه مند شدم شاید به خاطر فلز محکم و بلندش شاید به خاطر نور و رنگی بودنش یا شاید به خاطر احساسی که در من ایجاد کرد .

برج ایفل یه جای توریستی نیست یه نماد یه شاهکار معماری و یه جاذبه جهانی واقعیه که هر کسی با هر سلیقه و علاقه ی رو به خودش جذب می کنه.

بالا رفتن از برج ایفل

بعد از اون همه احساسات و نگاه کردن به برج ایفل از فاصله دور نوبت رسیده بود که به بالای برج ایفل بروم و به شهر پاریس از نمای بالا نگاه کنم. من یک بلیط برای بالا رفتن از برج ایفل خریدم و در نوبت منتظر ماندم. وقتی نوبت من رسید وارد آسانسور شدم و به بالای برج ایفل رفتم.

من از بالای برج ایفل به کل شهر پاریس نگاه کردم و با خودم گفتم : " این همون شهر عاشقی ه همون شهری که همه رویاهاش رو تو ذهنم کشیدم همون شهری که توی عکس ها دیدم و همون شهری که الان من توی اون هستم ."

من از بالای برج ایفل شهر پاریس رو در تمام زیبایی هاش دیدم . قصر لوور موزه لوور کلیسای نوتردام میدان شانزه لیزه رودخونه سن و تمام ساختمان های زیبا و قشنگ که با هم یه شهر فوق العاده رو به وجود آورده بودند.

من چند ساعتی رو در بالای برج ایفل با نگاه کردن به شهر پاریس گذراندم و بعد از اون هم از پله ها به پایین رفتم.

کجا باید در پاریس عکس برج ایفل رو بگیریم ؟

برج ایفل یه ساختمان خیلی زیبا و قشنگ ه که از هر زاویه ای به اون نگاه کنید زیبا و فوق العاده ه .

اما برای اینکه عکس شما از برج ایفل زیباتر باشه چند جای مناسب برای عکس گرفتن از برج ایفل وجود داره که به طور خلاصه شرح میدیم :

  • پل الکساندر سه: این پل روی رودخانه سِن قرار داره و از این جا می تونید عکس برج ایفل رو با زمینه رودخانه سِن و پل الکساندر سه بگیرید.
  • میدان شانزه لیزه: میدان شانزه لیزه یکی از میدان های مشهور شهر پاریس ه که می تونید از این میدان عکس برج ایفل رو با زمینه میدان و ساختمان های دور و بر کنار میدان بگیرید.
  • موزه لوور: موزه لوور یکی از موزه های مشهور شهر پاریس ه و از جلوی این موزه می تونید عکس برج ایفل رو با زمینه موزه و باغ لوور بگیرید.
  • باغ تویلر: باغ تویلر یکی از باغ های مشهور شهر پاریس ه و از این باغ می تونید عکس برج ایفل رو با زمینه باغ و آسمان بگیرید.
  • باغ روپن: باغ روپن یکی از باغ های زیبا و مشهور شهر پاریس ه و از این باغ می تونید عکس برج ایفل رو با زمینه باغ و گل های زیبا بگیرید.

    این مکان ها تنها چند مکان برای عکس گرفتن از برج ایفل هستند و شما می تونید با کمی گشت و گذار در شهر پاریس مکان های زیبا و دیدنی دیگه رو برای عکس گرفتن از برج ایفل پیدا کنید.

    نکاتی برای عکس گرفتن از برج ایفل

    برای اینکه عکس شما از برج ایفل زیبا و منحصر به فرد باشه چند نکاتی که میشه در نظر گرفت :

  • انتخاب زمان مناسب: بهترین زمان برای عکس گرفتن از برج ایفل در صبح یا غروب هست چرا که نور خورشید در این دو زمان زیباتر هست و شما می تونید عکس برج ایفل رو با زمینه آسمان طلایی و یا آسمان نارنجی و صورتی بگیرید.
  • انتخاب زاویه مناسب: برای عکس گرفتن از برج ایفل زاویه خیلی مهمه . اگر از زاویه ای عکس بگیرید که برج ایفل در تمام طول و عرض عکس باشد عکس شما زیباتر خواهد بود.
  • انتخاب زمینه مناسب: زمینه عکس شما ممکن ه در زیبایی و منحصر به فرد بودن عکس شما تاثیر گذار باشد. شما می تونید زمینه عکس خودتون رو از بین مکان های مشهور شهر پاریس مانند میدان شانزه لیزه باغ تویلر و باغ روپن انتخاب کنید.
  • انتخاب عناصر مناسب: علاوه بر برج ایفل شما می تونید عناصر دیگه رو هم در عکس خودتون بگیرید مانند کبوتر قو گل و یا ساختمان های قدیمی و زیبا.
  • استفاده از فلش دوربین: استفاده از فلش دوربین ممکن ه در زیبایی و شفافیت عکس شما تاثیر گذار باشد.
  • استفاده از لنز تله فوتو: استفاده از لنز تله فوتو ممکن ه در زیبایی و منحصر به فرد بودن عکس شما تاثیر گذار باشد.
  • استفاده از سه پایه: استفاده از سه پایه ممکن ه در شفافیت و ثبات عکس شما تاثیر گذار باشد.
  • استفاده از فیلتر دوربین: استفاده از فیلتر دوربین ممکن ه در زیبایی و منحصر به فرد بودن عکس شما تاثیر گذار باشد.

    با رعایت این نکات شما می تونید عکس های زیبا و منحصر به فرد از برج ایفل بگیرید.

تجربه ی شخصی من از برج ایفل

هر چی به برج ایفل به شهر پاریس و به اون روز که من زیر سایه برج ایفل بودم نزدیک تر میشم حس شادی و انرژی مثبت وجود من رو پر می کنه . من با خودم فکر میکنم که برج ایفل یه نماد از محکم بودن و قدرت ه یه نماد از زیبایی و هنر ه و یه نماد از عشق و عاشقی ه .

برج ایفل یه جاذبه توریستی نیست یه نماد ه یه شاهکار معماری ه و یه جاذبه جهانی واقعیه که هر کسی با هر سلیقه و علاقه ای رو به خودش جذب می کنه.

پرسش و پاسخ

1. بهترین زمان برای بازدید از برج ایفل چه زمانی ه ؟

بهترین زمان برای بازدید از برج ایفل در فصل بهار و پاییز هست چرا که در این فصل هوا مناسب هست و شما می تونید از منظره های زیبا و دیدنی شهر پاریس لذت ببرید.

2. آیا برای بالا رفتن از برج ایفل نیاز به رزرو بلیط ه ؟

بله برای بالا رفتن از برج ایفل نیاز به رزرو بلیط هست و شما می تونید بلیط خودتون رو از سایت برج ایفل و یا از فروشگاه های بلیط فروش رزرو کنید.

3. چه نکاتی رو برای بازدید از برج ایفل باید در نظر گرفت ؟

برای بازدید از برج ایفل چند نکاتی رو باید در نظر گرفت مانند :

  • لباس مناسب بپوشید: برج ایفل یه ساختمان بلند هست و ممکن ه در بالای برج هوا سرد باشه پس لباس گرم و مناسب بپوشید.
  • کفش راحت بپوشید: برج ایفل یه ساختمان بلند هست و ممکن ه شما برای بالا رفتن و پایین آمدن از برج پیاده روی کنید پس کفش راحت بپوشید.
  • آب و غذا به همراه داشته باشید: ممکن ه در بالای برج آب و غذا در دسترس نباشه پس آب و غذا به همراه داشته باشید.
  • کودکان رو در نظر بگیرید: برج ایفل یه ساختمان بلند هست و ممکن ه برای کودکان خطرناک باشه پس کودکان رو در نظر بگیرید و از آنها خوب مراقبت کنید.
  • حوصله و صبری باید داشته باشید: برای بالا رفتن از برج ایفل ممکن ه نیاز به صبر و حوصله داشته باشید چرا که ممکن ه نوبت بلند باشه و شما باید در نوبت منتظر بمانید.

نتیجه گیری

برج ایفل یه نماد از محکم بودن و قدرت ه یه نماد از زیبایی و هنر ه و یه نماد از عشق و عاشقی ه .

برج ایفل یه جاذبه توریستی نیست یه نماد ه یه شاهکار معماری ه و یه جاذبه جهانی واقعیه که هر کسی با هر سلیقه و علاقه ای رو به خودش جذب می کنه.

من امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشه و شما رو با برج ایفل و شهر پاریس آشنا تر کرده باشه.

دکمه بازگشت به بالا