قیمت تور ارمنستان

ارمنستان بهشت روی زمین؟

همیشه به دنبال یه سفر خاص و متفاوت بودی؟ یه جایی که هم تاریخ و فرهنگ غنی داشته باشه هم طبیعت بکر و چشم نواز هم غذاهای خوشمزه و البته قیمت مناسبی هم داشته باشه؟ اگه جوابت آره هست ارمنستان دقیقا همون جاییه که دنبالش می گردی!

ارمنستان کشوری با کوه های سر به فلک کشیده دریاچه های نیلگون و شهرهای تاریخی یه مقصد ایده آل برای سفرهای هیجان انگیز آرامش بخش و خاطره انگیز هست.

حالا سوال اصلی اینجاست که قیمت تور ارمنستان چقدره؟

خب این موضوع مثل یه پازل پیچیده هست که قطعات مختلفی داره. هزینه پرواز اقامت نوع تور فصل سفر سلیقه شما انتخاب رستوران و تفریحات همه در کنار هم یه قیمت نهایی رو رقم می زنند.

نگران نباش! با من همراه شو تا با هم به جزئیات هزینه های تور ارمنستان بپردازیم و از هزینه های واقعی تور ارمنستان باخبر بشیم.

هزینه پرواز:

اولین پازل هزینه پرواز هست! خوشبختانه در دنیای امروز با افزایش شرکت های هواپیمایی انتخاب های زیادی برای سفر به ارمنستان داریم.

از هواپیمایی ماهان قشم ایر ایرآران تا هواپیمایی های ترکیه ای و ارمنی انواع مختلفی از پرواز مستقیم و با توقف در شهرهای مختلف وجود داره که قیمت بلیط هواپیما رو متفاوت می کنه.

یه راه خوب برای پیدا کردن قیمت بلیط ارزان بررسی سایت های فروش بلیط هواپیما مثل فلای تودی اسکای اسکنر و تریپ هست.
همچنین می تونید با آژانس های مسافرتی مذاکره کنید. شاید با یه تخفیف خوب پرواز ارزان تری نصیبتون بشه.

تجربه شخصی من: چند وقت پیش به ارمنستان سفر کردم و با هواپیمایی ماهان پرواز کردم. قیمت بلیط هواپیما حدود 3 میلیون تومان بود. البته قیمت بلیط به فصل سفر و زمان خرید بلیط بستگی داره.

هزینه اقامت:

خب رسیدیم به هزینه اقامت! ارمنستان با هتل های متنوعی از هتل های لوکس تا هتل های ارزان و حتی هوستل میزبان گردشگران هست.

یه نکته مهم: انتخاب اقامتگاه به سلیقه و بودجه شما بستگی داره. اگه به دنبال یه سفر اقتصادی و صرفه جویی در هزینه هستید هوستل و هتل های ارزان گزینه بهتری هستند. اما اگه هوس یک سفر لوکس دارید هتل های 5 ستاره با امکانات خاص منتظر شما هستند.

از سایت های رزرو هتل مثل بوکینگ و اکسپدیا میشه قیمت هتل های ارمنستان رو مقایسه و رزرو کرد.**

تجربه شخصی من: من در سفر قبلی به ارمنستان در یه هتل 3 ستاره در مرکز ایروان اقامت داشتم. هزینه هر شب اقامت حدود 300 هزار تومان بود. اما قیمت هتل های دیگر ممکن هست که متفاوت باشه.

هزینه غذا:

بعد از پرواز و اقامت نوبت به غذا می رسه! ارمنستان با طعم های بینظیر و رستوران های متنوع از رستوران های ارزان تا رستوران های لوکس یه بهشت برای علاقه مندان به غذا و طعم جدید هست.

تجربه شخصی من: کباب ارمنی لازانیا خورش ارمنی دلمه از غذاهای محبوب و ارزان ارمنستان هستند. هزینه غذا در ارمنستان با قیمت غذا در ایران تقریبا برابر هست.

در کل هزینه غذا به انتخاب رستوران و نوع غذا بستگی داره. اما می تونید با یه بودجه متوسط تجربه غذا خوردن در ارمنستان رو خیلی خوب و بدون دغدغه هزینه تجربه کنید.

هزینه تفریح و جاذبه ها:

ارمنستان مملو از جاذبه های تاریخی و طبیعی زیبا هست! کلیسای گرگور م مقدس صومعه تاتئوو صومعه خور ویراب دریاچه سوان آبشار جار باجور تنها چند تا از جاذبه های توریستی ارمنستان هستند.

هزینه ورود به این جاذبه ها متفاوت هست. برای بازدید از برخی جاذبه ها مثل کلیسای گرگور م مقدس هزینه ورود حدود 10 هزار تومان هست. اما برای بازدید از صومعه تاتئوو هزینه ورود حدود 50 هزار تومان هست.

یه نکته مهم دیگه: انتخاب تور ارمنستان نیز در هزینه کل سفر تاثیر گذاره. تور های آژانس های مسافرتی معمولا هزینه بالاتری دارند. اما با استفاده از تور های اختصاصی و سفری که خودتان برنامه ریزی می کنید می تونید هزینه سفر رو به طور قابل توجهی کاهش بدید.

تجربه شخصی من: سفر من به ارمنستان با تور اختصاصی و با برنامه ریزی خودم انجام شد. هزینه تور اختصاصی حدود 5 میلیون تومان بود. البته هزینه تور اختصاصی به تعداد روز سفر نوع اقامت انتخاب جاذبه ها و هزینه های جانبی مثل خورد و نوش و خرید بستگی داره.

نکات عملی برای سفر به ارمنستان:

  • بهترین زمان برای سفر به ارمنستان فصل بهار و پاییز هست. در این فصل ها هوا مطلوب هست و می تونید از جاذبه های تاریخی و طبیعی ارمنستان با راحتی بازدید کنید.
  • ارمنستان کشور ارزانی هست و هزینه سفر به این کشور با کشورهای اروپایی قابل مقایسه نیست.
  • به همراه داشتن کارت اعتباری بین المللی برای سفر به ارمنستان ضروری هست. همچنین می تونید در ارمنستان دلار آمریکا و یورو مبادله کنید.
  • با مردم محلی به زبان انگلیسی می تونید ارتباط برقرار کنید. اما یاد گرفتن چند جمله به زبان ارمنی باعث میشه که تجربه سفر شما به ارمنستان به طور قابل توجهی غنی تر بشه.

نتیجه گیری:

سفر به ارمنستان با هزینه های مناسب و تجربیات فراموش نشدنی یه گزینه عالی برای سفر خانوادگی دو نفره و حتی سفر تنهایی هست. ارمنستان با تاریخ غنی طبیعت زیبا غذاهای خوشمزه و مردم مهمان نواز میتونه یه سفر فراموش نشدنی رو برای شما به ارمغان بیاره.

پرسش و پاسخ:

1. آیا در ارمنستان به ویزای نیاز هست؟

*  نه  برای  سفر  به  ارمنستان  برای  گردشگران  ایرانی  نیاز  به  ویزای  نیست.  **اما  با  همراه  داشتن  پاسپورت  با  حداقل  6  ماه  اعتبار  می  تونید  به  این  کشور  سفر  کنید.**

2. بهترین فصل سفر به ارمنستان چه زمانی هست؟

*   **بهترین  زمان  برای  سفر  به  ارمنستان    فصل  بهار  و  پاییز  هست.**  **در  این  فصل ها  هوا  مطلوب  هست  و  می  تونید  از  جاذبه های  تاریخی  و  طبیعی  ارمنستان  با  راحتی  بازدید  کنید.**

3. قیمت تور ارمنستان چقدر هست؟

*  **قیمت  تور  ارمنستان  به  عوامل  متعددی  مثل  نوع  تور  فصل  سفر  نوع  اقامت  تعداد  روز  سفر  و  انتخاب  جاذبه ها  بستگی  داره.**  **می  تونید  با  آژانس های  مسافرتی  برای  دریافت  قیمت  تور  ارمنستان  ارتباط  برقرار  کنید.**

دکمه بازگشت به بالا