هتل دوریتا قشم

گشت و گذار در جزیره قشم: هتل دوریتا جایی برای آرامش و لذت

قشم جزیره ای پر از عجایب و زیبایی های بکر همیشه برای گردشگران جذاب بوده. ساحل های صخره ای جنگل های حرا غارهای نمکی بازارهای سنتی و البته هتل های لوکس و با کیفیت همه و همه از دلایل جذابیت قشم هستند. من خودم عاشق این جزیره هستم و هر بار که به قشم سفر می کنم حس می کنم هنوز هم جاذبه های جدیدی برای کشف وجود دارد.

این بار قرار بود به همراه خانواده به قشم سفر کنیم. برای انتخاب هتل کمی وسواس به خرج دادیم. می خواستیم هتلی با امکانات کامل و لوکس باشد و در عین حال محیطی آرام و صمیمی برای استراحت داشته باشد. با کمی تحقیق هتل دوریتا را انتخاب کردیم و واقعا از انتخابمون راضی بودیم.

اتاق ها: جایی برای استراحت

هتل دوریتا قشم اتاق های متنوع با فضای دلنشین و چیدمان شیک دارد. ما اتاقی با نمای دریا انتخاب کردیم. صبح ها از خواب بیدار می شدیم و با تماشای ساحل زیبا و آرام روزمون را با انرژی شروع می کردیم. اتاق خیلی بزرگ و مجهز بود. یک بالکن با میز و صندلی داشت که محل مناسبی برای نوشیدن چای و گپ زدن با خانواده بود.

خورد و خوراک: طعم های فراموش نشدنی

یکی از ویژگی های عالی هتل دوریتا تنوع غذاها و کیفیت عالی آن هاست. در رستوران اصلی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با طعم های بی نظیر ارائه می شود. از طعم خوش کباب ها و میگو های تر و تازه حرف نمی زنم! همیشه بعد از یک روز گردش در قشم با اشتیاق به رستوران هتل می رفتیم و با خوردن غذاهای خوشمزه خستگی را از تن مان به در می کردیم.

امکانات: در حصار آرامش

هتل دوریتا امکانات مختلف و عالی برای تفریح و آرامش دارد. استخر روباز با آب گرم و فضای سبز محیط عالی برای آفتاب گرفتن و شنا بود. سونا و جکوزی هم برای کسانی که به آرامش و سلامتی خود اهمیت می دهند گزینه های مناسبی هستند. زمین تنیس و سالن ورزش هم برای علاقه مندان به ورزش مکان مناسبی بود.

فضا و طراحی : زیبایی در هر گوشه

هتل دوریتا با طراحی زیبا و مدرن فضای آرامش بخش و دلنشینی برای میهمانان خود فراهم کرده است. دیوار ها با رنگ های آرامش بخش و چیدمان شیک حس خوب و آرامش را به شما منتقل می کند.

نکاتی که قبل از سفر به هتل دوریتا باید بدانید:

  • هتل دوریتا قشم در نزدیکی ساحل و با دسترسی آسان به اماکن گردشگری و بازار واقع شده است.
  • هتل دوریتا قشم دارای اینترنت بی سیم رایگان در تمام قسمت های هتل است.
  • هتل دوریتا قشم دارای تیم مجرب و محترمی است که به تمامی نیازهای میهمانان رسیدگی می کند.

پرسش و پاسخ

1. آیا هتل دوریتا قشم برای خانواده ها مناسب است؟

بله هتل دوریتا قشم با اتاق های جداگانه امکانات تفریحی و غذای خوشمزه محل مناسبی برای سفر خانواده ها است.

2. هتل دوریتا قشم در چه فصلی برای سفر مناسب است؟

قشم در تمام فصل های سال مناسب برای سفر است. در فصل بهار و تابستان هوا گرم و آفتابی است و در فصل پاییز و زمستان هوا خنک و مطلوب است.

3. آیا هتل دوریتا قشم دارای پارکینگ است؟

بله هتل دوریتا قشم دارای پارکینگ امن و مجازی است.

نتیجه گیری

هتل دوریتا قشم با فضای دلنشین اتاق های مجهز غذاهای خوشمزه و امکانات عالی یک انتخاب مناسب برای سفر به جزیره زیبای قشم است. با اتراق در این هتل می توانید از سفر خود به بهترین شکل لذت ببرید و خاطرات خوش و فراموش نشدنی از قشم را با خود به خانه ببرید.

دکمه بازگشت به بالا