هتل شایان

هتل شایان جایی که تاریخ و طبیعت در هم تنیده می شوند

همیشه عاشق این بودم که سفرهایم با یه حس ناب و خاص همراه باشه. یه حس که فقط با تجربه کردنش میشه فهمید. یه حس که از دل تاریخ و طبیعت می جوشه بیرون. و این حس دقیقاً همون چیزیه که هتل شایان در دل جزیره کیش به من داد.

اولین بار که قدم به هتل شایان گذاشتم انگار در یه فیلم قدیمی قدم گذاشته بودم. معماری سنتی و جذاب با حیاط با صفایی که پر از درختان نخل بود حس نوستالژی تو وجودم جاری کرد. مخصوصاً وقتی آفتاب طلایی خلیج فارس را به رنگ طلایی درمی آورد انگار یه تابلو نقاشی در مقابل چشمم بود.

آرامش در کنار ساحل

هتل شایان یه ساحل خصوصی هم داره که همیشه جذبم می کرد. صبح ها صدای موج ها بوی نمک دریا و خورشید گرم همه با هم یه حس طبیعی و آرام به آدم میداد. عصرها هم غروب خورشید آسمان را به رنگ نارنجی و بنفش درمی آورد و یه منظره شگفت انگیز ایجاد میکرد.

هتل شایان یه استخر روباز هم داره که با منظره زیبا و آب آبی شفاف حس مخصوصی به آدم میده. علاوه بر این یه مرکز فیتنس و سالن ماساژ هم داره که با استخدام بهترین مربیان و تجهیزات جدید میتونید یه تجربه فوق العاده از بهبود سلامتی خودتون داشته باشید.

خاطرات شیرین با طعم غذاهای ایران

رستوران های هتل شایان بهترین غذای ایرانی را با مواد اولیه مناسب و طعم بسیار عالی به شما ارائه میدهند. از کباب و جوجه کباب تا ماهی کبابی و قلیه ماهی همه با یه حس خوب و نوستالژیک تو دهنتون حل میشه.

در کنار رستوران ها یه کافی شاپ هم وجود داره که میتونید با چای و قهوه معطر لحظات آرام خودتون را در هتل شایان تجربه کنید.

سفری خاطره انگیز با خدمات خوب

هتل شایان با پرسنل مجبور و خدمات فوق العاده یه اتاق راحت و دلپذیر را برای شما آماده کرده. اتاق ها با دکوراسیون زیبا و چشم انداز زیبا محیطی آرام و مناسب برای استراحت را فراهم میکنند.

هتل شایان مجتمع تفریحی فروشگاه و سالن های کنفرانس هم داره که میتونید با استفاده از این خدمات یه سفر ممتع و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

نکاتی برای یه سفر عالی

  • بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش فصل پاییز و زمستان است. در این فصل هوا مطبوع و آب و هوا مناسب برای شنا و تفریحات آبی است.
  • قبل از سفر بلیط هواپیما و رزرو هتل را انجام بدید و برنامه ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشید.
  • در هنگام سفر لباس راحت و کلاه و کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید.
  • از غذاهای محلی میوه های فصل و سوغاتی های کیش لذت ببرید.
  • از جاذبه های گردشگری تفریحات آبی و مناطق تفریحی کیش بازدید کنید.

پاسخ به پرسش های شما:

1. هزینه اقامت در هتل شایان چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل شایان بسته به فصل نوع اتاق و خدمات اضافی متغیر است. اما به طور کلی هتل شایان از هتل های با قیمت متوسط در جزیره کیش است.

2. چه نوع غذایی در رستوران های هتل شایان ارائه میشه؟

رستوران های هتل شایان بهترین غذاهای ایرانی را با طعم و کیفیت عالی به شما ارائه میدهند. از کباب و جوجه کباب تا ماهی کبابی و قلیه ماهی همه با یه حس خوب و نوستالژیک تو دهنتون حل میشه.

3. امکان رزرو اتاق در هتل شایان از طریق اینترنت وجود داره؟

بله شما میتونید با مراجعه به سایت هتل شایان یا سایت های رزرو هتل اتاق خود را در هتل شایان رزرو کنید.

نتیجه گیری

هتل شایان با معماری زیبا ساحل زیبا خدمات فوق العاده رستوران های با کیفیت و اتاق های راحت میتونه یه سفر خاطره انگیز را برای شما ایجاد کنه. اگر دنبال یه هتل با حس نوستالژیک و طبیعت زیبا هستید هتل شایان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا