شیائومی ۱۲ تی پرو

شیائومی 12T Pro: غولِ دوربین با قدرت پردازش سهمگین

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با دوربین حرفه ای و عملکرد قدرتمند هستید شیائومی 12T Pro گزینه بسیار مناسبی برای شماست. این گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی که در بازار منحصر به فرد است عکاسی و فیلمبرداری را به سطحی کاملا جدید ارتقا داده است. در این مقاله ما به طور کامل این گوشی را بررسی می کنیم و به شما کمک می کنیم تا تصمیم بگیرید آیا این گوشی برای شما مناسب است یا خیر.

طراحی و نمایشگر:

شیائومی 12T Pro از طراحی ظاهری مدرن و جذابی برخوردار است که با وجود داشتن پنل پشتی پلاستیکی به لطف طراحی قاب فلزی و استفاده از رنگ های متنوع حس لوکس بودن را به شما القا می کند. در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن 1220×2712 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز قرار گرفته است. این نمایشگر با پشتیبانی از HDR10+ رنگ ها را زنده و طبیعی نشان می دهد و تجربه بصری بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد.

دوربین:

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم نقطه قوت اصلی شیائومی 12T Pro دوربین 200 مگاپیکسلی آن است. این سنسور با رزولوشن بالا و سایز بزرگ 1/1.22 اینچی تصاویر با جزئیات فوق العاده بالا و دامنه دینامیکی وسیع را ارائه می دهد. با استفاده از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی می توانید از جزئیات تصاویر حتی در محدوده نزدیک و دور لذت ببرید.

علاوه بر دوربین اصلی شیائومی 12T Pro از دو دوربین دیگر نیز بهره می برد. یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای عکاسی از موضوعات کوچک. دوربین سلفی این گوشی نیز 20 مگاپیکسلی است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

قابلیت های دوربین:

شیائومی 12T Pro از قابلیت های مختلف دوربین برای عکاسی و فیلمبرداری بهتر استفاده می کند. از جمله این قابلیت ها می توان به حالت شب (Night Mode) حالت پرتره (Portrait Mode) حالت فیلمبرداری 4K با 60 فریم در ثانیه و ثبت فیلم با حالت HDR اشاره کرد.

پردازنده و حافظه:

این گوشی با استفاده از پردازنده قدرتمند Snapdragon 8+ Gen 1 و حافظه RAM 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عملکرد فوق العاده سریع و بی نقصی را ارائه می دهد. شما می توانید بدون هیچ مشکلی با این گوشی بازی های سنگین را اجرا کنید چندین برنامه را به طور همزمان باز کنید و به صورت همزمان چندین وظیفه را انجام دهید.

باتری و شارژ:

شیائومی 12T Pro به یک باتری 5000 میلی آمپری با شارژ سریع 120 واتی مجهز شده است. این گوشی با شارژ کامل باتری تا یک روز می تواند به راحتی از شما نگهداری کند و با استفاده از شارژ سریع در حدود 19 دقیقه شارژ کامل می شود.

مشخصات فنی:

مشخصات جزئیات
سیستم عامل Android 13
رابط کاربری MIUI 14
نمایشگر 6.67 اینچ AMOLED
رزولوشن 1220×2712 پیکسل
نرخ نوسازی 120 هرتز
پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1
حافظه RAM 8 یا 12 گیگابایت
حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت
دوربین اصلی 200 مگاپیکسل
دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل
دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل
دوربین سلفی 20 مگاپیکسل
باتری 5000 میلی آمپر
شارژ 120 وات

مزایا و معایب:

مزایا:

  • دوربین 200 مگاپیکسلی فوق العاده با کیفیت
  • نمایشگر 120 هرتز با کیفیت بالا
  • پردازنده قدرتمند Snapdragon 8+ Gen 1
  • حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی
  • شارژ سریع 120 واتی

معایب:

  • جنس پشت گوشی از پلاستیک است
  • دوربین اولترا واید و دوربین ماکرو کیفیت چندانی ندارند

نتیجه گیری:

شیائومی 12T Pro یک گوشی هوشمند قوی و با دوربین فوق العاده است. اگر به دنبال یک گوشی با دوربین با کیفیت و عملکرد بالا هستید این گوشی گزینه بسیار مناسبی برای شما است. با این حال اگر جنس پلاستیکی پشت گوشی و کیفیت پایین دوربین های جانبی برای شما مشکل ساز است ممکن است نیاز به بررسی گزینه های دیگر داشته باشید.

پرسش و پاسخ:

1. آیا شیائومی 12T Pro ضد آب است؟

خیر این گوشی ضد آب نیست.

2. کیفیت دوربین سلفی این گوشی چطور است؟

دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است و تصاویر با کیفیت بالا و جزئیات خوب را ارائه می دهد.

3. آیا این گوشی از حالت شب در فیلمبرداری پشتیبانی می کند؟

بله این گوشی از حالت شب در فیلمبرداری پشتیبانی می کند و در شرایط کم نور و شب کیفیت فیلمبرداری را بهبود می بخشد.

دکمه بازگشت به بالا