برترین های کسب وکار ایرانیعمومی

مبل هپی چیر چه کاربردی دارند؟

معرفی بین بگ یا هپی چیر

بین  بگ که امروزه با نام های مبل شنی یا هپی چیر شناخته می شود یکی از جدیدترین انواع مبل است که در ساخت آن از چوب، فلز ویا پلاستیک استفاده نمی شود. جالب است بدانید که این مبل به این دلیل با نام مبل شنی معرفی می شود که در ساخت آن از ماده ای شبیه به شن استفاده می شود.

لازم به ذکر است که این گروه از مبلمان بدنه ای از جنس پارچه ویا روکش چرم دارد. با استفاده از روکش های پارچه ای ضدتعریق می توان ساعت های طولانی بر روی آن ها استراحت کرد یا به تماشای تلویزیون پرداخت.

همانطور که گفتیم بین بگ ها ضخامت بسیار بالایی دارند، به همین جهت وزن های بالا را به خوبی تحمل می کنند و در برابر پاره شدن و خرابی از خود مقاومت نشان می دهند. بین بگ ها در حال حاضر بصورت تک نفره، دونفره و حتی سه نفره تولید و عرضه می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز و علایق خود از مناسب ترین آن ها بهره گیرید.
پارچه بیرونی مورد استفاده یک هپی چیر در سه مدل پارچه مخمل، پارچه خزدار و پارچه طرح چرم تولید می شود که پارچه های مخمل نسبت به دیگر پارچه ها کیفیت، نرمی، راحتی و تنوع رنگ بسیار بالاتری دارند همچنین قیمت آن ها نیز مناسب تر از چرم طبیعی است. برخی بین بگ ها هستند که در قسمت داخلی خود نوعی پارچه  آستری دارند.

به همین جهت امکان تعویض و خارج کردن پارچه بیرونی جهت شست وشو وجود دارد. خوب است بدانید که داخل مبل های شنی باکیفیت را بطور معمول با یونولیت پر می کنند. منظور از یونولیت در اینجا همان آکاسیو است که درون کارتن لوازم خانگی قرار می گیرد و با کشیدن بر روی سیمان زبر دانه های آن بطور کامل جدا می شوند.

انواع هپی چیر از نظر جنس

متریال تولیدی اکثر هپی چیرها پارچه های فومی، چرمی یا مخمل هستند، نکته مهمی که در مورد انتخاب پارچه مناسب مبل شنی وجود دارد راحتی بی اندازه آن است، مطمئنا پارچه های چرمی با توجه به کیفیتی که دارند برای ساخت هپی چیر بهترین گزینه هستند، اما اگر بودجه مناسب برای خرید مبل شنی چرمی ندارید می توانید از مدل های مخملی، جیر و فوم هم استفاده کنید در هر صورت هرکدام از این متریال ها به اندازه کافی راحت و نرم خواهد بود.

انواع هپی چیر از نظر اندازه

صندلی های هپی چیر همانند مبل ال دارای انواع سایز و اندازه های مختلف است، از نظر اندازه و سایز می توان این مبل ها را به گونه ای تهیه کرد که برای استفاده کودک و بزرگسال مناسب باشند ضمن این که امکان سفارش و تهیه مبل هپی چیر در سایزها و ابعاد مختلف نیز وجود دارد.

صندلی هپی چیر یک نفره بزرگسال دارای  سانت در ارتفاع 100 سانت است، نوع دونفره بزرگسال نیز  قطر 90 با عرض 140 سانتی متر می باشد. مدل اولی تحمل وزن 150 کیلوگرم را دارا است و خود مبل هپی چیر تا 5 کیلوگرم وزن دارد، در مورد مبل دو نفره نیز تحمل وزن تا 300 کیلوگرم و وزن خود مبل هپی چیر در حدود 8 کیلوگرم است. البته باید بگوییم که می توانید اندازه مبلمان را با توجه به کاربردی که دارد و سلیقه خود تغییر داده و به شکل سفارشی در اندازه های دلخواه تهیه کنید.

معمولا انواع هپی چیر در اندازه یک، دو و سه نفره تهیه می شوند، می توان این صندلی ها را به شکل نشسته، لمی و درازکش استفاده کرد. تنوع طراحی این مدل مبلمان باعث می شود که به راحتی بتوان از میان انواع هپی چیر یک مدل را انتخاب کرد.

دکمه بازگشت به بالا