برترین های کسب وکار ایرانیعمومی

چگونه کرم تیره را روشن کنیم

انتخاب رنگ کرم پودر کار نسبتا سختی است به این دلیل که پیدا کردن رنگ کرم پودری که با رنگ صورت هماهنگی داشته باشد دشوار است. از این رو خیلی از خانم ها برای خرید رنگ مناسب کرم پودر دچار مشکل می شوند. اکثر خانم ها کرم پودری را خریداری می کنند که نسبت به رنگ پوست آن ها خیلی تیره تر یا خیلی روشن تر است. هنگام خرید یک محصول آرایشی برای اولین بار، انتخاب رنگ اشتباه، کاملا رایج و متداول است. یکی از این محصولات کرم پودر است. برای اصلاح رنگ کرم پودر خیلی تیره، نکات و ترفندهایی را برای شما جمع آوری کردیم که با کمک آن ها مشکل تان حل می شود.

با این حال، مهم است به یاد داشته باشید که خرید کرم پودر رنگ تیره آنقدرها هم وحشتناک نیست. نکته مهم در رابطه با زدن کرم پودر رنگ تیره این است که کرم پودر را هر روز و در تمام قسمت های صورت خود استفاده نکنید. کرم پودر را می توانید بعنوان کانسیلر روی لکه ها یا نقاطی که می خواهید آن ها را پنهان کنید بمالید. در این صورت در خرید کانسیلر صرفه جویی کرده اید. در واقع راه حل برخی اشتباهات آرایشی دانستن نکات و ترفندهای هوشمندانه است. اگر کرم پودری را خریداری کرده اید که برای رنگ پوست شما مناسب نیست در ادامه مقاله همراه ما باشید تا بدانید چگونه این مشکل را حل کنید. راه حل این مشکل آنقدرها هم که فکر می کنید سخت و پیچیده نیست.

چگونه رنگ کرم پودر تیره را روشن کنیم؟

برای روشن کردن رنگ کرم پودر تیره راه های زیادی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. ما در این مقاله از وبسایت ریحا سعی کردیم راه حل های اساسی که به شما در حل این مشکل کمک می کنند را معرفی کنیم. اگر با این مشکل مواجه شده اید فورا دست به کار شوید و یکی از این راه ها را امتحان کنید. قیمت کرم گاتیو اصل را میتوانید با ورود به سایت مشاهده کنید .

  1. ترکیب کردن کرم پودر با مرطوب کننده معمولا همه خانم ها همیشه یک مرطوب کننده همراه خود دارند. در واقع خانم ها هیچ وقت بدون همراه داشتن کرم مرطوب کننده از خانه خارج نمی شوند. همین کرم مرطوب کننده معمولی تمام چیزی است که شما به آن احتیاج دارید. مقدار مناسبی از کرم پودرتان را پشت دست خود قرار دهید و مقدار کمی مرطوب کننده به آن اضافه کنید. این دو را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و بررسی کنید که آیا رنگ به دست آمده خوب است یا خیر.

در صورت نیاز می توانید مرطوب کننده بیشتری به کرم پودر اضافه کنید. مرطوب کننده باعث کاهش رنگدانه های کرم پودر می شود و رنگ آن را متعادل می کند. برای انتخاب کرم مرطوب کننده باید به نوع پوست خود توجه کنید. اگر پوست تان چرب است باید به سراغ مرطوب کننده های بر پایه آب بروید، اگر هم پوست خشکی دارید بهتر است از کرم های مرطوب کننده بر پایه روغن استفاده کنید. استفاده از کرم مرطوب کننده و ترکیب آن با کرم پودر، فونداسیون شما را رقیق تر از حالت معمولی می کند و از غلظت آن می کاهد. سایت محصولات گاتیو برای ثبت سفارشات شما .

  1. ترکیب کردن کرم پودر با هایلایتر معمولا اکثر خانم ها یک هایلایتر دارند که برای برجسته کردن ظاهر آرایش خود از آن استفاده می کنند. اگر یکی از این محصولات آرایشی را دارید، به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید. روش استفاده از هایلایتر به منظور روشن کردن رنگ کرم پودر به این صورت است که، پس از استفاده از فونداسیون، فقط پودر هایلایتر را به طور یکنواخت روی تمام صورت خود بمالید. این کار باعث روشن شدن رنگدانه های فونداسیون می شود. به یاد داشته باشید فقط از پودری استفاده کنید که برای هایلایت کردن صورت استفاده می کنید، نه پودری که برای کانتورینگ یا برنزینگ کنار گذاشته اید.
  2. پخش کردن کرم پودر با یک اسفنج مرطوب کرم پودر شما هنگامی که از انگشتان خود برای پخش کردن کرم پودر، مخصوصا یک کرم پودر مایع استفاده می کنید، نسبت به زمانی که از اپلیکاتور یا اسفنج استفاده می کنید تیره تر به نظر می رسد. پس زمانیکه کرم پودر رنگ تیره  دارید، از انگشتانتان برای زدن کرم پودر استفاده نکنید. در این شرایط اسفنج بهترین راه حل است. شما می توانید قبل از استفاده از اسفنج، آن را کمی مرطوب کنید. روشن کننده گاتیو قیمت مناسب و مقرون به صرفه .

مراقب باشید که در استفاده از آب زیاده روی نکنید. اسفنج فقط باید کمی مرطوب باشد و به هیچ عنوان نباید خیس شود. هنگامی که اسفنج را مرطوب کردید، مقدار بسیار کمی از فونداسیون را بردارید و آن را روی پوست خود پخش کنید. برای زدن کرم پودر از اعمال فشار زیاد خودداری کنید و فقط مقدار کمی فشار روی صورت وارد کنید. فشار زیاد کرم پودر را به داخل چین و چروک ها فرو می برد و بعد از چند ساعت سایه تیره تری از خود ایجاد می کند.

  1. ترکیب کردن کرم پودر با کانسیلر هر قسمت از پوست که لازم است کانسیلر بزنید و لکه ها را پنهان کنید. سپس مقدار بسیار کمی از کرم پودر را بردارید و آن را در اطراف کانسیلر پخش کنید. اگر لک ها و تیرگی های صورت تان به شکل دایره ای است سعی کنید قسمت بیشتری از لک ها را کرم پودر و کانسیلر بزنید. برای زدن کرم پودر روی قسمت های اطراف چشم بهتر است که این ناحیه را نقطه گذاری کنید و سپس از انتهای چشم شروع کنید و به سمت پایین به سمت گونه حرکت کنید. اگر به این صورت عمل کنید لک های تیره روی پوست تان برجسته نمی شود. نکته هم در رابطه با تمام این روش ها عمال فشار کم و استفاده از کرم پودر به میزان خیلی کم است.
  2. استفاده از کرم پودر به مقدار کم خرید کرم پودر تیره تر همیشه هم کار بدی نیست. این خرید به شما کمک می کند در هزینه های خرید یک کانسیلر جدید صرفه جویی کند. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که از کرم پودر رنگ تیره روی تمام قسمت های صورت خود استفاده نکنید. کرم پودر را فقط روی لکه ها یا قسمت هایی که می خواهید آن ها را پنهان کنید استفاده کنید. درست مثل یک کانسیلر!
  3. استفاده از کرم پودر به عنوان برنزه کننده کرم پودر رنگ تیره بعنوان برنزر نیز کاربرد دارد. برای استفاده از کرم پودر رنگ تیره بعنوان برنزر، باید کرم پودر رنگ روشن را روی تمام قسمت های صورت بزنید، سپس کرم پودر رنگ تیره را روی گونه ها و استخوان فک بزنید که کاملا برجسته و زیبا شوند.
  4. ترکیب دو رنگ کرم پودر روشن و تیره بگذارید یک راز کوچک را به شما بگویم. اگر قبل از اینکه این کرم پودر خیلی تیره را خریداری کنید، محصولی را خریده اید که برای پوست شما خیلی روشن است، باید بدانید که مشکل تان حل شده است. اتفاق خوب این است که من اکنون پایه ای دارم که برای من خیلی تیره و خیلی روشن است. شما می توانید این دو رنگ را به نسبت مناسب با هم ترکیب کنید تا در نهایت سایه مناسبی از زیرسازی که دوست دارید را به دست بیاورید. یک ظرف کوچک تمیز بردارید و به آرامی کرم پودرها را با یکدیگر ترکیب کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا