برترین های کسب وکار ایرانیخدمات صنعتی

کاربردهای متنوع کامپاند PVC

این روزها PVC Compound یا پلی وینیل کلرید جزء مواد پلیمری ترموپلاست محسوب می شود و با توجه به موادی که در آن وجود دارد در انواع سخت و نرم تولید می شود. این مواد پلیمری دارای خواص مکانیکی بسیار مناسب هستند و برای تولید بسیاری از اقلام در صنایع مختلف کاربرد دارند که از جمله این کاربردها می توان به صنعت ساختمان سازی و تولید لوله اشاره کرد. اگر جزء افرادی هستید که در این زمینه فعالیت دارند، به منظور تقویت خواص مکانیکی این ماده پلیمری می توانید برخی مواد افزودنی را به آن اضافه نمایید و کامپاند پی وی سی را داشته باشید. کامپاند pvc به جای پودر پی وی سی برای تولید محصولات پلیمری مورد استفاده قرار می گیرد و یک جایگزین برای پودر پی وی سی محسوب می شود .

پی وی سی جزء مواد پلیمری سخت شناخته شده است که با اضافه کردن برخی مواد نرم کننده مانند DOP می توان آن را نرم تر کرد و یا انعطاف پذیری و شکل پذیری آن را افزایش داد. می توانید مستقیماً برای خرید انواع کامپاند های پی وی سی به تولید کننده کامپاند pvc مراجعه کنید تا علاوه بر دریافت محصولی با کیفیت هزینه مناسبی پرداخت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تولید کنندگان و نحوه تولید کامپاند pvc با یکدیگر صحبت کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر هم می توانید شماره های سایت تماس بگیرید تا مشاورین ما در مجموعه پولیکا نوین شما را راهنمایی کنند.

دستگاه کامپاندینگ PVC

Polyvinyl chloride دوام بالایی دارند و علاوه بر ارزان بودن فرایند پذیری آنها بسیار آسان است؛ اما برای اینکه از این پی وی سی ها بتوان به عنوان یک محصول نهایی استفاده کرد ابتدا باید یک سری مواد افزودنی را با آن ترکیب کرد که این مواد افزودنی توسط دستگاه اکسترودر دوماردون یا کامپاندر با یکدیگر ترکیب می شوند. افزودنی ها می توانند شامل تثبیت کننده های حرارتی، آنتی یو وی، افزودنی های کمک فرایند، اصلاح کننده ضربه و غیره باشند. دستگاه اکسترودر از دو مارپیچ موازی همسوگر تشکیل شده است که با توجه به دور بالای مارپیچ ها پراکندگی و خروجی بالا به همراه دمای مذاب بالا را شامل می شود.

تولیدکننده گرانول نرم

پی وی سی نرم همان نرم کننده یا پلاستیسایزر می باشد و در طیف گسترده ای از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد. پی وی سی های نرم و قابل تزریق حاوی 15 تا حداکثر 55 مواد نرم کننده هستند که در صورت استفاده پلاستیسایزر در مقدار کمتر از 15 درصد، قطعه تولید شده کاملاً ترد و شکننده می باشد. در تهیه ترکیبات پی وی سی نرم از ترکیبات کلسیم و روی به صورت پودری، خمیری و مایع، ترکیبات باریوم و کادمیوم روی به صورت پودری و مایع، ترکیبات باریوم و سرب به صورت پودر یا گرانول استفاده می شود.

گاهی وقت ها هم از فسفیت های عالی و ترکیبات اپوکسی به عنوان پایدار کننده های کمکی  و به میزان کمی از نرم کننده ها، روان کننده ها از جمله اسید استئاریک، واکس های بر پایه پلی الفین و استئارات کلسیم و روی استفاده می کنند. از پی وی سی های نرم در شلنگ و لوله های نرم، ورق و فیلم نرم، کلندرینگ، صنایع تولید کشف کفش و پلاستیسول استفاده می شود. پولیکا نوین به عنوان تولید کننده کامپاند pvc همواره امکان خرید را برای شماره فراهم کرده است و شما می توانید انواع کامپاند های پی وی سی در انواع نرم و سخت را از این مجموعه تهیه نمایید.

تولیدکننده کامپاند pvc سخت

کامپاند pvc سخت، جز محصولاتی است که به دلیل خاصیت منحصر به فردی که دارد با کاربردهای مختلفی استفاده می شوند. در تولید این مواد از افزودنی های مختلف با خاصیت های متفاوت استفاده می شود که می توان در صنایع گوناگون از آنها استفاده کرد. از جمله افزودنی های کامپاند پی وی سی سخت می توان به پایدار کننده ها، پر کننده ها، تقویت کننده ها، روغن ها و روان کننده ها، رنگدانه ها و مستر بچ های رنگی، کمک فرایندها، پایدار کننده های یووی و آنتی اکسیدان ها اشاره کرد. از این محصول می توان در ساختمان و ساخت و ساز، صنایع خودرو، برق و الکترونیک، بهداشت، درمان و دارو و کشاورزی استفاده کرد. پی وی سی نمونه ای از پیوند علم و صنعت محسوب می شود. ما در پولیکا نوین به دنبال تولید و عرضه مواد با کیفیت و مقرون به صرفه برای مشتریان هستیم.

شما می توانید انواع محصولات با کاربردهای بهینه و با بهترین کیفیت را برای مصارف شرکت های تولیدی داخلی و صادرات به کشورهای همسایه استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر حتماً با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و با توجه به هدفتان مواد لازم را در اختیار شما قرار دهند، مجموعه پولیکا نوین همواره در تلاش است که رضایت شما را جلب کند. همچنین برای راحتی کار شما، امکان خرید عمده به صورت غیر حضوری را هم فراهم کرده است و تنها کافیست با شماره های مندرج تماس بگیرید تا متخصصین ما شما را راهنمایی و مراحل ثبت سفارش را برای شما توضیح دهند.

برای تولید اتصالات از پی وی سی از دستگاه های تزریق پلاستیک استفاده می کنند بنابراین بهتر است از گرانول کامپاند پی وی سی به عنوان اولیه استفاده کرد. در این حالت درصد بیشتری از کربنات کلسیم استفاده می شود. برخی از مجموعه ها به عنوان تولید کننده کامپاند pvc به جای گرانول کامپاندpvc  پودر کربنات کلسیم و پی وی سی را با یکدیگر ترکیب می کنند و به دستگاه تزریق می کنند که این مورد باعث پراکندگی و پایین آمدن کیفیت محصول می شود. اگر در مورد PVC Formulations اتصالات پی وی سی و ساخت آنها توسط تولیدکننده کامپاند PVC صحبت کنیم می توانیم بگوییم که ترکیبی از پی وی سی 5 الی 15 درصد، کلسیم، پایدار کننده های حرارتی، اصلاح کننده ضربه، واکس روان کننده و پیگمنت رنگ هستند.

پولیکا نوین تولیدکننده کامپاند PVC

پولیکا نوین به عنوان تولید کننده کامپاند pvc توانسته از سال 1339 در شهرک صنعتی کرج شروع به فعالیت کند. دارای مجوز وزارت صنایع سنگین می باشد و شما می توانید با مراجعه به این مجموعه انواع لوله ها و کامپاند ها را تهیه کنید. این شرکت تولیدی در عرصه تولید انواع لوله ها و اتصالات پی وی سی از سایزهای 20 تا 710 میلی متر، انواع گرانول و فعالیت کرده و به عنوان اولین واحد تولید کنندگان محصولات پایین دست پتروشیمی در کشور توانسته روز به روز بر کیفیت محصولات خود بیفزاید و رضایت مشتریان را از آن خود کند. اگر قصد خرید عمده دارید می توانید با مراجعه به تولیدکننده کامپاند PVC تمامی محصولات مورد نظر را خریداری کنید. امکان خرید آنلاین نیز برای شما فراهم شده است و می توانید تمامی محصولات را درون سایت مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود آنها را خریداری نمایید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا