هنر و سینما

۱۳ سریال مارول برای دیزنی پلاس که منتظر انتشارشان هستیم


استودیو مارول سریال های زیادی را برای DisneyPlus انجام می دهد و اکنون می خواهیم تمام سری هایی که به زودی منتشر می شوند را بررسی کنیم.

در سال 2019 ، مارول قصد خود را برای آوردن دنیای سینمای مارول به دنیای تلویزیون اعلام کرد. این استودیو به همراه کوین فیگی با تولید مجموعه ای موافقت کرده اند که بخشی بزرگ از دنیای مورل خواهد بود. این مجموعه ها بعد از فیلم انتقام جویان: پایان بازی جهت جدیدی به دنیای سینمایی مارول می بخشد.

با خروج چندین انتقام جوی بزرگ ، مارول فضای بیشتری برای نمایش نقشه های مکمل ، ارائه نقشه اصلی به آنها و افزودن قهرمانان جدید در مرحله چهارم پیدا کرده است. مارول از ساخت اولین موج از سری DisneyPlus خبر داد و تأیید انتشار پنج سری در سال 2021 ، در Comic Con San Diego در سال 2019 را اعلام کرد. کمی بعد ، مارول انتشار سه سری دیگر را اعلام کرد. باشگاه طرفداران رسمی دیزنی به عنوان بخشی از Marvel’s قسط چهارم

از زمان عرضه سری جدید مارول ، صحبت های زیادی در مورد ساخت سریال های بیشتر مطرح شده است. مجموعه های Vandavision ، Falcon و Winter Soldier قبلاً توسعه یافته و عرضه شده اند و راه را برای مجموعه های دیگر هموار کرده اند. با وجود الهام گرفتن شخصیت ها و داستان از کمیک های کامل و غنی مارول ، انتخاب سریالی برای گفتن کار سختی نیست. وقتی در مورد دیزنی لند صحبت می کنیم به قسمتی می رسیم که در مورد اجماع صحبت می کنیم.

به لوکی

سریال مارول

تام هیدلستون در سریال Loki دیزنی پلاس به عنوان خدای شر در مارول بازگشته است. اگرچه ما مرگ لوکی را در انتقام جویان: جنگ های ابدی می بینیم ، اما داستان زمان گذر در انتقام جویان: پایان بازی واقعیت دیگری را ایجاد می کند ، که در آن لوکی با استفاده از “i Tresrat” از انتقام جویان فرار می کند.

این نسخه از لوکی موجود در این مجموعه در گذر زمان و واقعیتهای مختلف گنجانده شده است. Owen Wilson ، Gogo Ambata-ra ، Richard E. Grant ، Wonmi Musaco ، Sophia DiMartino ، Sasha Lane ، Erica Coleman و Eugene Cordero بازیکنانی هستند که در این مجموعه به هیدلستون ملحق می شوند.

کارگردانی لوکی توسط کیت هرون و نویسندگی توسط مایکل والدرون انجام می شود. هنگامی که اولین تولید این مجموعه اعلام شد ، انتظار می رفت در بهار 2021 باشد ، و اکنون تاریخ انتشار اولین سری 11 ژوئن 2021 است. گفته می شود که لوکی با دکتر تماس دارد. عجیب 2 از جهاتی ، که نقش تفاوت های زمانی را توضیح می دهد. در مورد تصاویر این سریال ، لوکی به دلیل شکستگی شدید در انتقام جویان: پایان بازی مورد انتقاد شدید قرار گرفته است و باید در بازسازی آن به واریانس زمان کمک کند.

2. اگر؟ (چه می شود اگر…؟)

سریال مارول

با ادامه سریال چه اتفاقی برای مارول می افتد؟ دیزنی نیز شانس خود را با فیلم امتحان می کند. این فیلم توسط جفری رایت روایت می شود که پیچ و تاب جدیدی به داستان و شخصیت Marvel Cinematic World می دهد. برای انجام این کار ، مارول بازیگران مارول را برای بازی در نقش های قبلی خود باز می گرداند.

بازیگران شامل مایکل بی جردن (کیلمنگر) ، جاش برولین (تانوس) و پل راد (انتمن) و دیگران هستند. تا کنون سه خط داستانی در این مجموعه نشان داده شده است. یکی پگی کارتر (هیلی آتول) است که از ابتدا کاپیتان آمریکا است ، دیگری تچالا (مرحوم چادویک بوزمن) که جایگزین ستاره-لرد در فضا می شود ، و آخرین مورد داستان “باکی (سباستین استن) است که با کاپیتان آمریکا تبدیل به یک زامبی می شود. مبارزه است. با توجه به اخبار اعلام شده ، اگر… چه اتفاقی برای این سریال می افتد؟ این فیلم در تابستان 2021 منتشر می شود و تولید فصل 2 این سریال نیز تأیید شده است. هر دو فصل دارای 10 بخش است.

3. هاوکی

سریال مارول

راه اندازی سری ویژه Hawk-i جرمی رنر از دیزنی پلاس تأیید شد و می دانیم که تیرانداز با استعداد دیگری ، کیت بیشاپ ، در این مجموعه قرار می گیرد. مارول برای بازی در نقش کیت بیشاپ از هیلی استاینفلد استفاده کرد. فیلمبرداری این سریال در پاییز سال گذشته آغاز شد و اکنون به پایان رسیده است. از بازیگران آن می توان به Alaqua Cox ، Vera Farmiga ، Florence Pew ، Frafi ، Tony Dalton و Jean McClarennon اشاره کرد.

برخی از موضوعات این مجموعه با هنر آنها مشخص شده است. از برخی از این عکس ها می توان دریافت که این سریال بیشتر از کمیک های Mat Fraction الهام گرفته است. جاناتان ایگلا ، شریک برنامه ، و کتی متیوز و تنر به این سریال ملحق می شوند. Hawk-i قرار است تا پایان سال 2021 منتشر شود.

4. خانم مارول

سریال مارول

کمال خان یکی از جدیدترین تازه واردانی خواهد بود که نقش مهمی در مجموعه دیزنی پلاس دنیای سینمایی مارول ایفا می کند. این نوجوان آمریکایی-پاکستانی از اولین حضور خود در سال 2013 به یکی از محبوب ترین کمدین ها تبدیل شده است. در پاسخ ، طرفداران رسمی دیزنی حضور کامالا خان در خانم را تأیید کردند. مارول قبل از حضور در فیلم های آینده (که یکی از آنها Captain Marvel 2 است).

ایمان ولانی برای ایفای نقش این بازیکن در مجموعه مارول و پروژه های آینده مارول انتخاب شده است. آرامیس نایت ، ساغر شیخ ، ریش شاه ، مت لینتز ، زنوبیا شرو و موهان کاپور ، از دیگر مشارکت کنندگان در پیوستن به او هستند.

شایعاتی مبنی بر راه اندازی مجدد نسخه Inhumans وجود دارد ، اما جزئیات آن تایید نشده است. گفته می شود بیشالی شورانار رهبر این سریال است. هنگامی که خبر تولید سریال مارول منتشر شد ، پیش بینی می شد که فیلم در سال 2022 آماده شود. اما عکاسی در پایان سال 2020 آغاز شد و احتمالاً تا پایان سال 2021 آماده می شود.

5. شوالیه ماه

سریال مارول

مارک دیگری که قرار است در دیزنی پلاس منتشر شود ، مارک اسپکتور در شوالیه ماه است. یک قهرمان یهودی مبتلا به اسکیزوفرنی معتقد است که قدرت خود را از خون خود ، خدای ماه مصری ، می گیرد. اما از طرف دیگر ، او ممکن است فقط دیوانه باشد. مارول اسکار آیزاک را به عنوان شوالیه ماه و می کلامی را به عنوان رامی و اتان هاوک برای بازی در نقش های ناشناخته خود در این سریال انتخاب کرده است. ژان پل دوشان ، مرلین آرلان ، ادی سیلور و ویلو سیلور نیز در این مجموعه حضور دارند.

شونر جرمی اسلیتر ، شوالیه ماه است و نویسندگانی چون بو دامایو (ویچر) به او ملحق می شوند. گفته می شد که فرایند تولید سریال قرار بود در نوامبر 2020 آغاز شود ، اما به دلایلی به بهار 2021 موکول شد و سریال حداقل تا سال 2022 آماده نمی شود. این سریال 6 قسمت خواهد داشت.

6. She-Hulk

هالک دخت

شخصیت جنیفر والترز در حال آماده سازی برای اولین نقش خود در دنیای فیلم مارول ، به عنوان اولین بازیگر دختر هالک در سریال DisneyPlus است. این شخصیت پس از ضعف هالک به دلیل اتفاقاتی که در فیلم Avengers: The End of the Game رخ داد وارد دنیای سینمای مارول می شود. مارک رافلو می خواهد برگردد زیرا بروس بنر و تاتیانا ماسلانی نقش دختر هالک را بازی می کنند. علاوه بر این دو ، بازیگرانی مانند تیم راث در نقش مکروه ، جینجر گونزاگا در نقش دوست هالک دخت و رن الیس گلدزبری بازیگر همیلتون در نقش آملیا را خواهیم دید. هیچ خبری در مورد موضوع و محتوای این سریال وجود ندارد ، اما ما می دانیم که یک قسمت 10 و نیم ساعته وجود خواهد داشت.

مارول جسیکا ژائو (نویسندگان همکار با ریک و مورتی) را به عنوان اولین نویسنده این برنامه انتخاب کرده است و او تیم نویسندگی مورد علاقه خود را گرد هم آورده است. فیلمبرداری این سریال قرار بود تابستان 2020 باشد ، اما به تعویق افتاد. بنابراین طرفداران باید منتظر انتشار جدید این مجموعه باشند.

7. حملات پنهان

سریال مارول

سریال Secret Invasion ، با بازی ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری و بن مندلسون در نقش تالوس اسکرول ، درباره تلاش بازیکنان اصلی برای جلوگیری از غرق شدن جهان در طومارهای در حال تغییر است. همانطور که طرفداران به خاطر دارند ، تالوس در دومین فیلم مرد عنکبوتی نقش نیک فیوری را بازی کرد. بنابراین همکاری این دو چیز جدیدی نیست. دیگر ستاره های این فیلم عبارتند از: اولیویا کلمن ، ستاره سریال Game of Thrones ، امیلیا کلارک و بازیگر مقیم میامی ، کینگزلی بن ادیر. این سریال که توسط Kyle Bradstreet نوشته شده ، شش قسمت خواهد داشت.

به قلب آهنی

سریال مارول

ریری ویلیامز با بازی دومینیک تورن ، بازیگر فیلم Judas and Black Christ ، دانشجوی مهندسی حرفه ای است که لباس مرد آهنی خود را طراحی می کند. جزئیات زیادی در مورد Ironhart وجود ندارد ، اما ما می دانیم که Marvel’s Chinaka Hodge ، نویسنده سفید برفی ، به عنوان اولین نویسنده استخدام شد. این سریال 6 قسمت خواهد داشت ، اما زمان ساخت یا انتشار آن مشخص نیست.

9. جنگ

سریال مارول

تولید این مجموعه برای اولین بار در دسامبر 2020 اعلام شد و یکی از مهمترین بازیگران دنیای فیلم مارول را در آن حضور خواهد داشت. این شخصیت شبیه به جیمز رودز (ماشین جنگی) است. این مجموعه درباره نحوه تلاش ماشین جنگی برای جلوگیری از افتادن فناوری مرد آهنی تونی استارک است. به جز خود دان چیدل ، دیگر بازیگران این سریال هنوز ناشناخته هستند. فیلمبرداری فیلم Armored Warfare امسال در آتلانتا آغاز می شود.

10. نگهبانان کهکشان: ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان

سریال مارول

این سریال به کارگردانی جیمز گان ، به دنبال ثور: عشق و تندر و قبل از سومین نگهبان کهکشان می رود. نگهبانان کهکشان بازی خواهند کرد: کریس پرت ، وین دیزل ، بردلی کوپر ، دیو باتیستا ، کارن گیلان و پم کلمنتیف.

به من شیطون هستم

سریال مارول

این مجموعه مجموعه ای از فیلم های کوتاه درباره این شخصیت فوق العاده است که در اولین قسمت از نگهبانان کهکشان ، برای اولین بار در دنیای فیلم های مارول ظاهر شد. از محتویات این مجموعه چیزی در دست نیست. ما همچنین نمی دانیم که آیا سایر بازیکنان در این سری به او ملحق می شوند یا خیر و نمی دانیم چه زمانی از DisneyPlus منتشر می شود.

به واکاندا (واکاندا)

سریال مارول

به نظر می رسد واکاندا مکانی جذاب برای طرفداران باشد و علاوه بر فیلم پلنگ سیاه 2 ، سریالی که در این مکان تخیلی اتفاق می افتد نیز ساخته می شود. به جز مکان ، ما هیچ چیز درباره محتوای سریال ، بازیگران و زمان وقوع آن نمی دانیم. تمرکز این سریال ممکن است بر قدرت Dora Milage باشد ، که آخرین بار در سریال Falcon و Winter Soldier حضور داشت. به نظر می رسد پلنگ سیاه 2 چشم انداز واقع بینانه تری را ارائه می دهد ، اما تا آن زمان ، جزئیات سری همچنان یک راز باقی مانده است.

13. من

سریال مارول

اکو ، یک قهرمان ناشنوا که می تواند اقدامات دیگران را تقلید کند ، احتمالاً در اولین سری Hawk-i ظاهر می شود. در هر صورت ، تصمیم گرفته شد که من یک سریال واحد برای او بسازم. آلاکوآ کاکس ، بنیانگذار اتان و امیلی کوهن. مانند دیگر سریال ها ، اطلاعات زیادی در مورد این سریال وجود ندارد ، زیرا تولید آن هنوز در مراحل ابتدایی است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا