هنر و سینما

فصل اول سریال ویچر؛ تشریح تمام هیولاهای جادویی


در اولین فصل The Witcher ، در طول تور گرالت ریویا با هنری کاویل ، موجودات جادویی مختلفی حضور دارند. ما در این مقاله همه این موجودات را توضیح داده ایم.

فصل اول سریال Witcher ، که روی پلتفرم Netflix پخش می شود ، دارای بسیاری از موجودات جادویی است که در این مقاله به آنها پرداخته ایم. مجموعه The Witcher بر اساس مجموعه ای از کتاب ها و بازی های رایانه ای ساخته شده است و اولین فصل آن در سال 2019 روی پلتفرم Netflix پخش شد. این سریال به سرعت محبوب شد و موفقیت بزرگی به دست آورد. در این مجموعه ، هنری کویل نقش گرالت از ریویا را بر عهده می گیرد ، که یکی از با استعدادترین مبارزان و قاتلان جهان است و همچنین به گرگ سفید نیز معروف است. او با توانایی های جادویی خود جانوران غول پیکر را نابود می کند. مجموعه ویچر مملو از این جانوران غول پیکر و جادویی است.

گرالت تمام عمر تمرین کرده است تا در صورت پرداخت هزینه ، موجودات جادویی را نابود کند. داستان گرالت در اولین فصل ویچر رابطه او را با شخصیت سیری نشان می دهد ، اما او همچنین با ینفر از ونگربرگ رابطه عاشقانه دارد. The Witcher قسمت های جذاب زیادی در مورد انسان دارد ، اما یکی از معروف ترین قسمت ها نابودی موجودات جادویی گرالت است.

موجودات جادویی اولین فصل ویچر همه دشمن گرالت هستند ، اما دنیای رویایی در این مجموعه موجودات جادویی دیگری نیز دارد. در 8 فصل اول مجموعه ویچر ، دنیایی پر از انسان ، قاتل ، جادوگر و انواع هیولا وجود دارد و این جهان در قسمت دوم این مجموعه با معرفی خلاقیت های جدید تکمیل می شود. در حقیقت ، دنیای The Witcher همچنان با نمایش های برتر و اسپین آف ها در حال تکامل است. اما ، در این پست ، ما همه موجودات جادویی از فصل 1 را به سری Witcher آوردیم.

کیکیمورا

ییمورا

فصل اول The Witcher با جنگ داخلی بین گرالت و کیکیمورا آغاز می شود. گرالت با این هیولای غول پیکر مبارزه می کند و در مردابی در نزدیکی بلاویکن زندگی می کند. این هیولا برای گرالت چالش بزرگی بود ، اما گرالت پس از جلوگیری از غرق شدن وی توانست او را شکست دهد. کیکیمورا شکل حشره مانند دارد و 6 پا بزرگ دارد.

این هیولا با روایت یک داستان کوچک به نام The Lesser Evil به شیوه ای مشابه سری محبوب ویچر ارائه شده است. البته در این داستان نام اژدها کیکیمورا است نه کیکیمورا. سه نوع هیولا در بازی رایانه ای ویچر وجود دارد. ملکه ها ، رزمندگان و کارگران. اما مشخص نیست گرالت در فصل اول The Witcher چه مبارزه ای خواهد داشت.

استریگا

اتریش

در روزهای اولیه The Witcher ، گرالت همچنین با Striga مبارزه کرد. استریگا زنی است که به دلیل نفرین به یک جانور غول پیکر تبدیل شده است. این جانور در قسمت سوم از سری Witcher نشان داده می شود ، زمانی که به گرالت پول داده می شود تا یک جانور غول پیکر را در منطقه Temeria نابود کند. دختر پادشاه Foltest ، Adda ، که به نظر می رسید مرده است ، تحت یک نفرین مخفی یک جانور غول پیکر شد. آدا از ابتدا در رحم نفرین شد و مادرش هنگام تولد آدا فوت کرد. کودک متولد نشده سرانجام در قبر گذاشته شد ، و سپس نوزاد از بدن مادر بیرون کشیده شد و او به یک استریگا تبدیل شد. ماهیان خاویاری فقط در شب شکار می کنند و بسیار سریع و قدرتمند هستند. در پایان نبرد گرالت با استریگا در فصل اول The Witcher ، گرالت با نگه داشتن استریگا از زندان تا سپیده دم کمک کرد تا دوباره انسان شود.

باسیلیسک

باسیلیسک

این کلیسا در فصل اول The Witcher یافت نمی شود ، اما مستقیماً در قسمت 6 ذکر شده است. در این قسمت ، جرالد از کشتن یک بازلیک باز می گردد وقتی شخصی او را برای کشتن یک جانور غول پیکر فرا می خواند. بر اساس منابع مجموعه ویچر ، ریحان نوعی دراکونید است. اژدها موجودی بسیار خزنده مانند دایناسور است. ریحان دارای دهانی مانند دهان پرنده ، بال دهانی و پنجه ای در هم تنیده است. در بازی های رایانه ای اصلی The Witcher و The Witcher 3: Wild Hunt ظاهر می شود ، جایی که داستان و تاریخ اسکل با جانوران غول پیکر روایت می شود. باسیلیکاها اغلب به گونه ای به تصویر کشیده می شوند که می توانند افرادی را با قدرت افسانه ای بکشند یا در نگاه اول آنها را به سنگ تبدیل کنند. اما در دنیای ویچر ، باسیلیکا این قدرت را ندارد.

سیلوان

سیلوان

سیلوان در قسمت دوم مجموعه ویچر ، در قسمت دوم ظاهر می شود. این موجود نادر ترکیبی از انسان و بز است. بیشتر قسمتهای بدن آن شبیه بدن انسان است ، اما شاخه ها ، اندام ها ، گوشه ها و چشمهای آن شبیه به بز است. سیلوانها معمولاً از نوع نرم هستند ، اما سیلوان به نام گشتاور در این سری برای گرالت مشکلاتی ایجاد می کند. مردم روستاهای مجاور ، به دلیل شاخه های خود ، فکر می کنند ترک ها نوعی شیطان هستند ، و وقتی گرالت و جاسکیر بیش از حد به هم نزدیک می شوند ، ترک ها به آنها حمله می کنند. گرالت تصمیم گرفت تورک را نکشد و به او جان بدهد. بعداً مشخص شد که ترکها با جن های محلی همکاری می کردند و مردم را سرقت می کردند.

ا (کرالاخ) همه

رالک

کوتوله ها در فصل اول سریال ویچر به طور مختصر ظاهر شدند و یکی از بزرگترین سازندگان این مجموعه بودند. این حیوان سوسک مانند کشنده و سریعتر از بازوها و پاهای تیز است. در قسمت 4 این مجموعه ، این جانور توسط یک قاتل جادوگر استفاده می شود. کرالک چندین محافظ اینیفر را کشت.

Villentretenmerth ، اژدهای طلایی

ویلنترنمرت ، اژدهای طلایی

قسمت ششم از اولین فصل از سری Witcher دارای یک اژدهای قدرتمند با رنگ طلایی به نام Villenternmurt است. این هیولای کمیاب قدرت تبدیل یک شکل فیزیکی به یک شکل انسانی را دارد. اژدها به شکل انسان Borch Three Jackdaws نام دارد که گرالت را در مأموریتی استخدام می کند. برچ در ابتدا گفت که آنها یک اژدها را خواهند کشت ، اما بعدا نشان داد که هدف آنها محافظت از اژدهایی در نوع خود است.

داپلر

داپلر

در اولین دوره از سری ویچر موجودی به نام داپلر وجود دارد. این موجودات بسیار ضعیف تر و قوی تر از افراد دوقلو و دوقلوهای معمولی هستند. داپلر می تواند حافظه و توانایی افراد مشابه را ضبط کند. در فصل اول ، داپلر به شکل Mousack ، Siri و Cahir ظاهر می شود. تا به حال ، گرالت هرگز با داپلر روبرو نشده است ، اما به سختی می توان گفت که در آینده این اتفاق نمی افتد.

جین (Djinn)

جین

در قسمت پنجم از اولین فصل ویچر ، گرالت و جاسکیر با جین مبارزه می کنند. جین سه خواسته به اسیر خود می دهد و سپس هر کجا که می رود آن را از بین می برد. جاسکیر به طور تصادفی جین را آزاد می کند و توسط این موجود قدرتمند مجروح می شود. بعداً ، جنیفر سعی می کند جنیفر را کنترل کند و قادر است هر سه رویا را ببیند. یکی از آرزوهای جنیفر بچه دار شدن است. اما بعدا معلوم می شود که صاحب جین گرالت است که به روح از بدن جنیفر کمک می کند. اما سومین و آخرین آرزوی گرالت در مجموعه ویچر نامشخص است.

نفرین شده

نفرین شده

این موجود نفرین شده شبیه هیچ جانور غول پیکر دیگری در دوران اولیه ویچر نیست. جانور نفرین شده به طور کلی یک جانور غول پیکر نیست ، بلکه یک نفرین نفرین شده به نام دونی است که به اورچئون ارلن والد معروف است. دونی می خواهد با پاوتا ، دختر ملکه کالانته سینترا ازدواج کند ، اما به دلیل نفرین ، سر او شبیه سر جوجه تیغی است. دونی جان ملکه را نجات داد. در نتیجه ، او سعی کرد با استفاده از معجزه ، حکم محکومیت ملکه را بشکند. با ازدواج دنی و پائوتا ، نفرین دنی از بین رفت.

((نکرها)

نرها

گروهی از اشرار ، که به غول ها نیز معروف هستند ، در قسمت پایانی فصل اول سریال ویچر دیده می شوند. آنها به گرالت حمله کردند ، او را گاز گرفتند و او را مسموم کردند. این موجودات اغلب در قبرها و میدان های جنگ یافت می شوند و مردگان و اجساد را زنده می کنند. شکارچیان همچنین hho طولانی و تیز دارند و از روش های شکار گروهی به نفع خود استفاده می کنند.

هیریکا

هیریکا

هیریکا یک جانور غول پیکر نادر است که در قسمت 6 اولین فصل ویچر پیدا شد. این موجود در خطر انقراض در شمال زندگی می کند و گفته می شود حتی از اژدها کوچکتر است. گرالت و دوستانش در طول مأموریت خود با هیریکا ملاقات نکردند و گرالت سعی کرد اوضاع را خنثی کند ، اما ایک سرانجام هیریکا را کشت.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا