هنر و سینما

تداوم صدرنشینی غارنشینان و عملکرد ضعیف سرزمین آواره‌ها (باکس آفیس هفته)


فیلم “غارنشینان: عصر جدید” نیز این هفته در صدر جدول قرار دارد. “سرزمین آواره ها” به کارگردانی فرانسیس مک دورمند ، چند روز پیش اکران شد ، اما فیلم توسط یک فیلمساز آمریکایی دریافت کرد که برنده شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز شد و یکی از شرکت کنندگان اصلی در سال 2021 بود. جایزه اسکار بهترین فیلم ، کمی کمتر از حد انتظار.

به استثنای “جنگ پدربزرگ” و تازه واردان به سرزمین آوارگان ، فروش فیلم های دیگر از ده فیلم پرفروش در ایالات متحده در آخر هفته کاهش یافت. 3 مارس (21 فوریه). هفته فقط دو فیلم بیش از 1 میلیون دلار در این هفته فروختند و مجموع فروش ده فیلم اول حتی به 8 میلیون دلار هم نرسید!

تقریباً 3 ماه از اکران فیلم های جدید DreamWorks و Universal Pictures می گذرد ، اما به دلیل عدم وجود رقبای جدی در سینما و کمبود فیلم های جذاب در هفته های اخیر ، Cavemen: The New Age فروش خوب و ثابتی را تجربه کرده است. فروش جهانی بیش از 154 بازار ایالات متحده و بازارهای بین المللی به ترتیب 50 میلیون دلار و 103 میلیون دلار ارزش گذاری شده است. این سهام در هفته گذشته با فروش 1.7 میلیون دلار برای دومین هفته متوالی در صدر جدول گیشه قرار گرفت.

فروش “چیزهای کوچک” هفته گذشته 40 درصد کاهش یافت ، اما آخرین فیلم جان یه لی هنکوک از فیلم “یهودا و مسیح سیاه” از هفته گذشته افزایش یافته است. در آنجا ، برای ردیف دوم. گیشه رسید. این فیلم داستان دو افسر پلیس در دهه 1990 است که برای شناسایی و دستگیری تعدادی از قاتلان با هم همکاری کردند.

چیزهای کوچکی نیز در بازار بین المللی ظاهر شده اند ، با فیلم جدید برادران وارنر که 20.2 میلیون دلار فروش داشت و فیلم های جدید 8.4 میلیون دلار در کشورهای اروپایی و آسیایی به فروش رسید. مجموع فروش پس از 24 روز تحویل ، طبق ارقام از جعبه

اکثر منتقدان و فیلمسازان این فیلم را دوست نداشتند. نمرات Ratnatomitosis ، Metacritic و IMDb به ترتیب 47 از 100 ، 54 از 100 و 63 از 100 بود. دبوپریا دوتا ، منتقد سینما می گوید: “چیزهای کوچک ، در حالی که فقط توسط شخصیت کاریزماتیک دنزل واشنگتن و طبیعت نوستالژیک آن تسکین یافت ، فیلم را با ناحیه ای کلیشه ای و هیجان انگیز خراب کرد.”

فیلم یهودا و مسیح سیاه ، به کارگردانی شاکا کینگ و بازی دانیل کالووی ، که برای فیلم “برو بیرون” بیشتر به یادگار مانده است ، در 10 روز گذشته در سینماهای ایالات متحده بوده و فروش خوبی داشته است. او به دلیل تولد ویروس کرونا. آخر هفته قبل از 24 مارس ، فیلم در سال 1888 در سینماها 905000 دلار فروخت و در مجموع به 3.39 میلیون دلار رسید. اکثر منتقدان عاشق یهودیه و مسیح هستند و میانگین تعداد متاکریتیک و راتناتومیتوز به ترتیب 87 از 100 و 96 از 100 است. علاوه بر این ، بسیاری از تماشاگران فیلم از فیلم راضی بودند و امتیاز IMDb بر اساس 11000 رای 7.8 از 10 بود.

فیلم سرزمین آوارگان و یهودا و مسیح سیاه در گیشه

داستان یهودا و سیاه مسیح زندگی و فعالیت های اجتماعی و سیاسی فرد همپتون (با بازی دانیل کالویا) ، رهبر حزب سیاسی پلنگ سیاه در دهه 1960 را شرح می دهد. یکی به نام ویلیام اونیل ، با بازی لوکت استنفیلد ، اعتراف کرد همکاری با FBI به عنوان یک اطلاع رسان و نفوذ به حزب. نماینده میچل ، با بازی جسی پلمونز ، مسئول ارائه دهنده خبر است. او به نیل همپتون خیانت کرد و خبر مهمانی را فاش کرد. این فیلم کاملاً برگرفته از یک رمان است و جنبه های تاریخی و تاریخی آن تحت سلطه مضامین تکان دهنده و داستانی آن است.

فیلم «زن شگفت انگیز 1984» 19 درصد بیشتر از هفته گذشته فروش داشت ، اما فیلم همچنان با 805 میلیون دلار در رتبه چهارم قرار دارد. برادران وارنر از زمان اکران فیلم The Amazing Woman 2 در ایالات متحده 42.6 میلیون دلار فروش داشته است و دفتر موجو اعلام کرده است که فروش آخرین تور شاهزاده دایانا / زن شگفت انگیز در بازار بین المللی به ترتیب 159 میلیون و 116 میلیون دلار است.

فیلم شاهزاده دیانا را به همراه گل گدوت به جنگ سرد می برد. در سال 1984 ، Wonder Woman با دو دشمن قدرتمند روبرو شد. باربارا آن مینروا یا یوزپلنگ و مکسول لرد. از سوی دیگر ، معشوقه دیانا ، استیو ترور ، برای کمک به او برگشت. میانگین نمرات فیلم The Wonder Woman 1984 در Ratnatomitosis و Metacritic 65 از 100 و 59 از 100 است که نشان می دهد بسیاری از منتقدان آثار جدید جنکینز را خوب می دانند.

مارکسمن ، با بازی لیام نیسون و رهبری رابرت لارنس ، درست مانند هفته گذشته در جایگاه پنجم قرار گرفته است. مارکسمن از 14 تا 21 فوریه 775،000 دلار فروخت و مجموع بوکس پس از 38 روز به 11.4 میلیون دلار رسید. باکس آفیس موجو اعلام کرد که این فیلم سه هفته پیش بین المللی شد و 3.7 میلیون دلار در استرالیا و چندین کشور آفریقایی و آسیایی فروخته شد.

مارکسمن داستان یک کشاورز مسن در مرز آریزونا را روایت کرد که تبدیل به یک نگهبان پسر مکزیکی شد. جیم هانسون (با بازی لیام نیسون) پناه می گیرد و از پسری که در حال فرار از دست قاتلان کارتل جنایی مکزیک است ، محافظت می کند.

“شکارچی هیولا” اخیراً به قیمت 650،000 دلار فروخته شده است و در حال حاضر در مکان هفتم نشسته است. دوستداران فیلم در خاورمیانه و شرق آسیا نیز از جدیدترین آثار پل استقبال می کنند. اس اندرسون خوب است ، با فروش Monster Hunter در ایالات متحده ، بازار بین المللی و فروش 13.4 میلیون دلار ، 12.4 میلیون دلار و 25.8 میلیون دلار پس از 66 روز اجرا.

Monster Hunter بر اساس یک بازی محبوب شبیه به بازی توسعه یافته توسط Capcom در سال 2018 ساخته شده است و داستان یک سری از رزمندگان نظامی به رهبری ناتالی آرتمیس (میلا یوویچ) است که به نقشه جانوران غول پیکر اعزام می شوند. آرتمیس و هانتر باید برای مبارزه با موجودات شیطانی که در سیاره جدید زندگی می کنند ، با هم همکاری کنند.

فیلم سرزمین آواره ها به کارگردانی کلوئی ژائو هفته گذشته در 1175 سالن سینما اکران شد و 503 هزار دلار فروخت. اگر Sirchlight Pictures می توانست این فیلم مهم را در سینماهای بیشتر و با تبلیغات بهتر ببیند ، Homeland Displaced می توانست در هفته اول اکران به فروش بالاتری برسد.

سرزمین آواره ها برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز 2020 به نمایش درآمد و توانست توجه اکثر دوستداران و منتقدان فیلم را به خود جلب کند. اما تعدادی از منتقدان نیز از فیلم جدید ژائو ناراضی هستند و می گویند او هیچ دلسوزی ندارد. حتی فیلمی که در وهله اول اجتماعی و شخصیت محور است ، برای موفقیت باید بازیگران اصلی را به مخاطب نزدیک کرده و همراهی کند. نصرالله در بخشی از انتقاد خود به این فیلم گفت: “فیلم نصرالله آشنا است.” نکته خوبی وجود دارد. فرانسیس مک دورمند بازیگر با استعدادی است ، اما این ملاحظات تحسین برانگیز است که فیلم را در نهایت قانع کننده نمی کند. از سرزمین آوارگان ، زیباترین عکس این خانه تا شانه هنوز بیشتر در ذهن من است تا عکس مک دورمند از سرخس. “اما حتی با نمایش خانگی در طلاق ، فیلم مانند گزارش مطبوعات عمل می کند.”

امیدواریم در هفته های آینده و قبل از انتشار این فیلم در سرویس آنلاین ، شاهد ادامه تعداد منتقل شده ها در گیشه باشیم. جدیدترین آثار کلوئی ژائو شامل 94 از 100 ، 95 از 100 و 76 از 100 در Metacritic ، Ratnatomitosis و IMDb است.

سرزمین و کشور آوارگان در گیشه

فیلم «زمین» به کارگردانی رابین رایت و بازی جسی چاتهام و ارین دینام در هفته گذشته در 1231 سالن سینما به نمایش درآمد و برای تکمیل ششمین فیلم خود 500000 دلار فروخت. در خواندن رسمی این سرزمین آمده است: “پس از لمس مرگ در سنین بالا ، یک زن معمولی باید به زندگی و شرایط عادی خود بازگردد.”

بیشتر منتقدان و فیلمسازان از تماشای زمین لذت می بردند و نمرات IMDb ، Ratnatomitosis و Metacritic در داستان 68 از 100 ، 69 از 100 و 61 از 100 بود ، که نشان می دهد اگر از یک داستان آرام و تا حدودی زنانه خوشتان می آید. ، از تماشای اولین شاهکار رابین رایت پشیمان نخواهید شد. سارا میشل فیتزجرالد در نامه ای به این فیلم نوشت: “در حالی که زمین تأثیر چندانی بر مخاطبان خود ندارد ، اما زندگی با آن لذت بخش است.”

“اخبار جهان” با بازی تام هنکس و هلنا زانگل همچنان به فروش خود ادامه می دهد و هفته گذشته حدود 245،000 دلار در 1224 سینما فروش داشت. انتشار اخبار جهانی به سرپرستی پل گرنجرز هنوز در بازار جهانی عرضه نشده است. تنها در ایالات متحده تا کنون منتشر شده است ، دفتر بوکس موجو پس از 59 روز اکران 11.7 میلیون دلار اعلام کرد.

World News یک فیلم بلند است که توسط لوک دیویس و پل گرنجرز نوشته شده است ، داستان آنها برگرفته از داستان “اخبار جهان” ساخته پاول جایلز است. این فیلم داستان روزنامه نگاری را روایت می کند که در دوران جنگ داخلی پس از آمریکا باید دختری یتیم را برای اقوام بازمانده اش بیاورد ، اما این سفر آسان نیست و آنها با خطرات زیادی روبرو هستند.

این فیلم دارای رتبه 72 از 100 و 85 از 100 در IMDb و Ratnatomitosis است که نشان می دهد عموم مردم و منتقدان فیلم جدید هنکس را دوست دارند. برایان لوری از CNN در بخشی از انتقاد خود از اخبار جهان گفت: “این فیلم یک شاهکار کامل است که داستانی کلاسیک را در قلمرو داستان های تاریخی گسترش می دهد.”

«جنگ با پدربزرگ» که توسط رابرت دنیرو آغاز شد ، برای بیستم هفته متوالی 224،000 دلار درآمد کسب کرد. 136 روز از اکران این فیلم می گذرد و آخرین فیلم تیم هیل در تمام این مدت فروش قابل قبولی داشته است. مجموع فروش این فیلم کمدی خانوادگی پس از 20 هفته اکران 36.6 میلیون دلار اعلام شد که سهم سینماهای ایالات متحده و دیگر کشورها به ترتیب 20.3 و 16 دلار 3 میلیون دلار است.

نام فیلم یک هفته آزمایش فروش آخر هفته فروش کلی
غارنشینان خانواده: عصر جدید
Croods: عصر جدید
13
مقدار کم
چیز های کوچک
4
یهودا و مسیح سیاه
یهودا و مسیح سیاه
2
زن شگفت انگیز 1984
زن شگفت انگیز 1984
8
مارکمن
مارکمن
..
شکارچی هیولا
شکارچی هیولا
10
سرزمین آوارگان
عشایر
1
زمین
زمین
2
اخبار جهان
اخبار جهان
9
جنگ با پدربزرگ
دعوا با پدربزرگ
..

* تعداد فروش بستگی به میلیون دلار دارد.

منبع: گیشه Mojo

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا