هنر و سینما

آنجلینا جولی و اره سینماهای آمریکا را فتح کردند (باکس آفیس هفته)


فیلم “مارپیچ” (پیچ خوردهدر نهمین نسخه از سری Saw ، فروش گیشه این هفته به 8.7 میلیون دلار رسید.

وقتی صحبت از فیلم های ترسناک ذهنی و موفق ترین فیلم Slasher در تاریخ می شود ، مطمئناً فیلم “Saw” در سال 2004 را نباید از دست داد. اولین فیلم جیمز وان با بودجه کمی از 1 تا 1.2 میلیون دلار و تنها 18 روز اکران رایگان ، بیش از 103 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت. خشونت برهنه ، پیچش های قابل قبول و صحنه های جالب از نقاط قوت اره است. مواردی که باعث محبوبیت فیلم در بین علاقمندان به فیلم ، منتقدان حرفه ای فیلم و منتقدان شد و فیلم های Lionsgate فیلم های سری دوم و سوم را در دستور کار قرار دادند.

اکنون نوبت چرخش است ، نیمه نهم این مجموعه ترسناک ، تا طرفداران فیلم اسلچر را در دوران کرونا به سینما بازگردانند. اسپیرال توسط دارن لین بوسمن کارگردانی می شود و کریس راک ، ماریسول نیکولز و ساموئل ال جکسون بازیگران اصلی آن هستند. این فیلم آخر هفته گذشته در ایالات متحده با قیمت 2811 به نمایش درآمد و این هفته 8.7 میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

این فیلم در پایان می گوید: “ناظران سادیست یک شکل پیچیده از قضاوت در Spiral ، فصل وحشتناک جدید Saw را ارائه می دهند.” مانند سری آخر سری اره ، منتقدان از این دایره خوششان نمی آید و تا کنون 38 مورد از 100 و 39 از 100 به آنها در Ratnatomitosis و Metacritic بر اساس ایده های 163 و 30 داده شده است. “مارپیچ ارائه می دهد رمز و راز اصلی آن بدون پیچ و خم ، در زمانی که فیلمنامه ناآشنا به نظر می رسد. ” “همچنین ، تعداد کشته شدگان فیلم مرموز یا جذاب نیست.”

فروش خشم مرد با بازی جیسون استاتهام با فروش 3.7 میلیون دلاری این هفته 55 درصد کاهش یافت و به رتبه دوم رسید. مردان خشم بازسازی فیلم 2004 “Trucking Truck” فرانسه است که داستان مردی ناشناس را روایت می کند که در یک شرکت نفتی پولساز کار می کند و از او خواسته می شود هفته ای صدها میلیون دلار به لس آنجلس سفر کند. این بازیکنان شامل Jason Statham ، Holt McCullany ، Scott Eastwood و Jeffrey Dunavan هستند. Men’s Anger به ترتیب 14.6 و 41.4 میلیون دلار در سینماهای ایالات متحده و سراسر جهان فروخت و انتظار داریم این فروش هفته آینده ادامه یابد.

جدیدترین اثر گای ریچی ، که بیشتر به خاطر “اسنچ” و “شرلوک هلمز” به یادگار مانده است ، به ترتیب 66 امتیاز از 100 ، 57 از 100 و 75 از 100 کسب کرده است. پری نمیروف در بخشی از انتقاد خود به فیلم گفت: “آغاز چشم انداز خشم مردان به خشونت پوچ تبدیل می شود ، که عمدتاً به دلیل ساختار داستان است ، که بسیار محرمانه نیست.”

فیلم مارپیچی

آنجلینا جولی با اکشن و نئو وسترن “کسانی که می خواهند من بمیرم” دوباره به سینما بازگشت. محتوای رسمی فیلم می گوید: “یک نوجوان در حال تماشای قتلی بود و سپس دو قاتل سعی کردند او را در صحرای مونتانا بکشند و در همین حین آتش سوزی جان همه را تهدید کرد.” آنجلینا جولی جولی نقش آتش نشان را برای کسانی که آرزوی مرگ دارند بازی می کند.

کسانی که می خواهند بمیرند پس از 3 روز در 3188 سینما 2.8 میلیون دلار فروختند و این فیلم پرفروش ترین فیلم آمریکایی در آخر هفته گذشته بود. دفتر موجو همچنین اعلام کرد که این فیلم در بازار بین المللی 1.2 میلیون دلار فروخته است.

این هفته انیمه Demon Cash: Kimitsu No Yaiba: Mogen Train با فروش 1.7 میلیون دلار در رتبه چهارم گیشه قرار دارد. YouFootball ، جدیدترین استودیوی تولید و انیمیشن هارو سوتوزاکی ، پس از 24 روز اقامت در ایالات متحده ، 41.9 میلیون دلار فروخته است. این انیمه که بر اساس مانگا “Demon Cash: Kimtsu is Yaiba” ساخته شده است ، در ماه های اخیر بیش از 395.7 میلیون دلار در بازار بین المللی فروش داشته است ، با 368 میلیون دلار در سینماهای ژاپن.

برای Demon Cash: Kimatsu no Yaiba دارای امتیاز 84 از 100 ، 100 از 100 و 82 از 100 در IMDB ، Ratnatomitosis و Metacritic data است. “طرفداران این مانگا باید قاتلان دیو را تماشا کنند ؛ تماشای این اثر برای سرگرم کننده ترین لذت برای طرفداران انیمه خواهد بود ، اما گاهی اوقات می تواند گیج کننده باشد.”

علاوه بر این فیلم ، مجموعه تلویزیونی “Demon Kash: Kimtsu no Yaiba” ، که در ژاپن و برخی از کشورهای شرق آسیا بسیار محبوب است ، نمایش داده شد. در خلاصه رسمی فیلم “Demon Cash” آمده است: “تانجیرو کامادو و دوستش از کیش یورو رنگوکو از سپاه نقدی دیوها ، همراه هاشیرا شعلا در یک گاری بی پایان برای تحقیق در مورد سریالی در حال ناپدید شدن در قطار هستند.” اما آنها نمی دانند که انمو ، آخرین معشوق ما از دوازده مرد کیزوکی ، نیز در قطار است و آنها را به دام انداخته است. “

“رایا و آخرین اژدها” ، فیلم جدید دیزنی ، این هفته با فروش 1.7 میلیون دلار در رتبه پنجم پرفروش ترین فیلم های آمریکایی قرار گرفت. پس از 73 روز در سینماهای ایالات متحده و بازارهای بین المللی ، این انیمه 46.1 میلیون دلار و 61.6 میلیون دلار فروخت و دفتر موجو آخر هفته گذشته 107.7 میلیون دلار فروش داشت.

فیلم مارپیچ

رایا و جدیدترین فیلم اژدها داستان دختر جوانی به نام رایا (با بازی کلی مری ترنر) را روایت می کند که سعی می کند آخرین اژدها را پیدا کند ، اژدهای آبی به نام سیسو (پرورش یافته توسط آکوافینا) ، و پدرش ، رئیس بنجا (به نقل از توسط دانیل دای). کیم را نجات دهید) از دست اژدها. در این سفر رایا با تشکیل گروه ها و قبایل مختلف از سرزمین های مختلف عبور می کند و در این سفر اودیسه می فهمد که نبرد بین شیاطین و شیاطین همه چیز را نابود کرده است. او همچنین با گروهی از بازماندگان که خانواده های خود را در جنگ از دست داده اند ، مانند یانگ بو ، بیبی نوئی و جنگجوی تانگ ملاقات کرد. رایا و دوستان جدیدش و تک تاک ، حشره محبوبش ، باید با ناماری (که توسط جاما چان ذکر شده است) روبرو شوند ، شخصی که در گذشته کلید نجات کماندرا بود.

گودزیلا در مقابل کونگ با فروش 1.4 میلیون دلار ، هفته گذشته دو جایگاه ششمین جدول گیشه را از آن خود کرد. گودزیلا پس از 47 روز حضور در بازارهای ایالات متحده و بین المللی ، 95.01 دلار و 332.1 میلیون دلار به کونگ فروخت.

تاکنون گودزیلا بر اساس 120 هزار رای در IMDB امتیاز 6.4 از 10 را کسب کرده است که نشان می دهد اکثر بینندگان از تماشای فیلم راضی هستند. در Metacritic ، Godzilla vs. کونگ 55 بازدید و به طور متوسط ​​60 از 100 دریافت کرد که این نیز نشان می دهد که فیلم بی ربط است. شما. او اسکات از نیویورک تایمز در بخشی از انتقاد خود به این فیلم گفت: “گودزیلا در مقابل کونگ یک فیلم گرانقیمت و بی معنی است که خیلی سختگیرانه و خیلی اصیل نیست.”

Mortal Kombat جدید در آخر هفته بیش از 1.3 میلیون دلار در 2465 سینما در ایالات متحده فروش کرد و 76.7 میلیون دلار فروش داشت. تا کنون ، Mortal Kombat بر اساس 36 امتیاز در پایگاه داده Datacritic 44 از 100 قرار گرفته است و این فیلم نمره 55 از 100 و 64 از 100 در Ratnatomitosis و IMDB دارد.

به آستین کالینز ، از رولینگ استون ، در بخشی از انتقاد خود به مورتال کمبت جدید نوشت: “این فیلم یک کلاس آموزشی برای انجام یک نمایش جنگی نیست. [منظور منتقد این است که صحنه‌های اکشن بی‌ایراد نیستند]، اما در مقایسه با نمایش های اکشن استودیویی در فیلم های دیگر ، آنها درجه یک به نظر می رسند. مورتال کمبت سرگرمی محض است و حتی احساسات آشنا را برانگیخته است [از بازی‌های قدیمی] “این راه جدیدی پیدا کرد.” با این حال ، برخی از منتقدان تصویر فیلم جدید سیمون مک کاید را خسته کننده و ضعیف می نامند ، از جمله اندرو کراپ از لیست پخش ، که در مورد مورتال کمبت نوشت: “با وجود اینکه حتی 200 میلیون دلار هزینه داشت ، فیلم همان Cosplay است.” 20 سال طول کشید تا مورتال کامبت جدید ایجاد شود و من فکر می کنم آنها باید چند سال منتظر می ماندند! “

کمدی عاشقانه “در جستجوی شما” بر مساله بلوغ تمرکز دارد که این هفته در جدول جدید قرار دارد. داستانی که بدنبال آن هستید ، فینلی ، ویولونیست قدرتمند و با استعداد است که با بکت ، ستاره یک فیلم محبوب جوان ، در یک شهر ساحلی کوچک در ایرلند برای برنامه خود در دانشگاه خارج از کشور ملاقات می کند. یک رابطه عاشقانه غیر منتظره بین آنها بوجود می آید و بکت به فینلی الهام می دهد تا به هدف خود برسد.

فیلم های مارپیچ و به دنبال شما

در جستجوی شما ، فقط در ایالات متحده مشاهده شد و در مدت 3 روز 954،000 دلار فروخته شد. این فیلم در Ratnatomitosis و Metacritic نمره 61 از 100 و 42 از 100 را کسب کرد که نشان می دهد ما با تأثیرات متوسطی روبرو هستیم و ممکن است تا هفته به پرفروش ترین ها برسد.

“پروفایل” یکی دیگر از فیلم های جدید است که با فروش 670،000 دلار در رتبه نهم جدول قرار گرفت. این داستان داستان یک روزنامه نگار مخفی انگلیسی را روایت می کند که پس از تلاش های زیاد به کانال های تبلیغاتی داعش وارد شد ، اما مردم ناگهان ریشه رابطه او با داعش را گرفتند.

نرخ داده ها برای ratatomitosis ، metacritic و IMDB به ترتیب 62 از 100 ، 54 از 100 و 71 از 100 بود. این فیلم به کارگردانی تیمور بکامبتوف در سال 2018 در روسیه به نمایش درآمد و همچنین در شصت و هشتمین جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. این نمایه بر اساس کتاب داستانی “پوست جهادگران” نوشته آنا ارل است.

کتاب طنز “اینجا امروز” به کارگردانی بیلی کریستال در دومین هفته اکران خود در 1200 سالن سینما به نمایش درآمد و با فروش 5 میلیون دلار ، در گیشه به رتبه دهم رسید. داستان فیلم از این قرار است که وقتی چارلی برنز ، نویسنده سابق کمدی ، با خواننده خیابانی نیویورک به نام اما پیگ ملاقات کرد ، دوستی غیرمنتظره و عجیبی بین آنها ایجاد کرد و شکاف بین نسل ها و معنای “عشق” را از بین برد. “اعتماد”

اعداد امروز در IMDB ، Ratnatomitosis و Metacritic به ترتیب 62 از 100 ، 47 از 100 و 40 از 100 است. راجر ایبرت ، نویسنده مطالعه فیلم راجر ایبرت می گوید: “گرچه امروزه واقعاً در اینجا طنین انداز نیست ، اما اعتراف به تفاوت نسلی وجود دارد که برای برخی از فیلم ها جالب است.”

نام فیلم یک هفته آزمایش فروش آخر هفته فروش کلی
پیچ خورده
پیچ خورده
1
عصبانیت مردان
خشم انسان
2
کسانی که آرزوی مرگ دارند
کسانی که می خواهند من بمیرم
1
Demon Cash: The Kimsu No Yaiba: The Mogan Train
Demon Slayer: قطار موگن
4
رایا و آخرین اژدها
رایا و آخرین اژدها
11
گودزیلا در مقابل اگر
گودزیلا در مقابل کنگ
7
مورتال کمبت
مورتال کمبت
4
دنبال تو می گردم
به امید دیدار
1
تاریخ او
تاریخ او
1
امروز اینجا
اینجا امروز
2

* تعداد فروش بستگی به میلیون دلار دارد.

منبع: باکس آفیس موجو

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا