هنر و سینما

هاک‌آی؛ هر آنچه از سریال جدید فاز چهارم مارول می‌دانیم


زمان آن رسیده است که جام جهانی به عنوان قهرمان مشعلدار باشد. قسمت چهارم مارول تاکنون قهرمانان جدیدی را به صحنه آورده و شغل جدیدی را برای قهرمانان قدیمی فراهم کرده است. در سری خدمات هاکی دیزنی پلاس ، شاهد ورود دارت های شگفت انگیز به این مرحله خواهیم بود.

پس از آنچه در انتقام جویان اتفاق افتاد: پایان یک بازی هاکی ، ما دیدیم که کلینت بارتون قهرمان جدید را برای ادامه مسیر خود هدایت می کند. طرفداران مدتها در انتظار دیدن کیت بیشاپ ، دومین بازیکن هاکی مارول بودند ، و اکنون با هنرمندی Haley Steinfeld ، او سرانجام به این آرزو رسید. برنامه هاکی می تواند درباره اتفاقاتی که برای کلینت بارتون به عنوان رونین افتاده و پنج سال بین جدایی تانوس و بازگشت او صحبت کند.

بسیاری از شخصیت های جدید به این سریال ملحق می شوند و هاکی می تواند یک داستان سرگرم کننده برای طرفداران دارت باشد. سرویس دیزنی پلاس توسط چهار کارگردان ، جاناتان ایگلا ، رایس توماس و دو نفر از اعضای تیم ، برت و برتی تولید می شود. تاریخ انتشار رسمی هاکی از سرویس دیزنی پلاس 24 نوامبر است ، این بدان معناست که این سریال پس از شانگ چی و افسانه ده حلقه در سپتامبر و The Immortals در 4 سپتامبر نوامبر آغاز می شود. Spider-Man: No Way Home After Hockey و در دسامبر 2021 منتشر خواهد شد. Marvel Studios یک تریلر هاکی را در 13 سپتامبر منتشر کرد! در اولین صحنه ، کیت بیشاپ معرفی شد ، قسمت موسیقی Captain America انتخاب شد و مارول با تأیید وجود انتقام جویان رنر ، از تور کریسمس کامل خبر داد.

بازیگر

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون یا هاکی ، بنیانگذار انتقام جویان و قاتل سابق باز خواهد گشت. بقیه اعضای خانواده بارتون ، از جمله بن ساکاموتو ، آوا روسو و کید وودوارد ، احتمالاً نقش پسران کوپر ، لیلا و ناتانیل کلینت را بازی خواهند کرد.

هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ ، دانشجوی سال اول بارتون و بازیکن بعدی هاکی بازی می کند. ورا فارمیگا ، فرا فی ، تونی دالتون ، ژان مک کلارون ، برایان دارسی جیمز و آلاکوآ کاکس از جمله بازیکنانی هستند که قبلاً در این مجموعه معرفی شده اند. فلورانس پیو نیز در این سریال حضور دارد و نقش یلنا بلووا را از فیلم بیوه سیاه بازی می کند.

برای دوستداران حیوانات خانگی ، گلدن رتریور نقش پیتزای خوش شانس را دارد.

مشارکت کنندگان جدید در این مجموعه

هاک‌آی

کیت بیشاپ ، با بازی هیلی استاینفلد ، بزرگترین بازیکن جدید مارول است که در سری هاکی ظاهر شده است. او در کمیک ها یک مبارز و تیرانداز قوی است و احتمالاً شایسته عناوین هاکی بیشتر از کلینت است. او به همراه دیگر قهرمانان مشهور یکی از بنیانگذاران Young Avengers است که بسیاری از آنها در آخرین نسخه مخفیانه به مارول اضافه شده اند. کیت دقیق ، صادق و سرسخت است و رابطه ای جذاب و خواهرانه با معلم خود دارد.

ورا فارمیگا نقش مادر کیت النور بیشاپ را بازی می کند. این شخصیت چندین بار در کمیک ها ظاهر شد و به عنوان مادر یک خانواده ثروتمند اسقف ارائه شد. به نظر می رسد او مرده است ، اما سرانجام به تیم افراد بد می پیوندد.

فرافی در اثر شخصیتی به نام کازی ظاهر می شود. نام اصلی او کازیمیر کاظیمی زاک است و به عنوان مزدور شناخته می شود. طنز و قتل خشونت آمیز در کمیک ها به مخاطبین بلند مدت کلینتون آسیب می رساند. این سریال ممکن است شامل داستان زندگی خودش باشد.

تونی دالتون در نقش جک دوکسن مربی سابق کلینت است که در بین طرفداران کمیک بوک به عنوان شمشیرزن شناخته می شود. او هم شرور بود و هم قهرمان ، و زمانی عضو انتقام جویان بود.

Alaqua Cox یکی دیگر از بازیکنان جدید مارول است که در مجموعه ای به نام Maya Lopez یا Echo ظاهر می شود. اکو در یک قبیله ناشنوا و گنگ بومی آمریکا متولد شد. او می تواند مهارت هایی را که می بیند تقلید کند. در واقع ، او مانند یک صنعتگر است و می تواند سایر سازها یا استعدادهای هنری ، مانند پیانو را تمرین و یاد بگیرد. کاکس اولین بازیکن ناشنوا در مارول بود که یک شخصیت ناشنوا را بازی کرد. اکو ممکن است یک سری دورها داشته باشد ، بنابراین ما نیز منتظر مبارزه بزرگ او هستیم. در کمیک ها او یک میزبان انرژی کیهانی است که به نیروی ققنوس معروف است ، بنابراین این شخصیت قدرت زیادی دارد.

ژان مک کلارن نقش مایا لوپز ، پدر مایا و برایان دارسی نقش ناشناخته را بازی می کند.

و در نهایت ، هیجان انگیزترین شخصیت جدید مارول جولیت ، سگ گلدن رتریور است که جای پیتزای خوش شانس را می گیرد. خوش شانس در کمیک ها متعلق به یکی از اعضای مافیای بد لباس و خوش پوش است که کلینت او را نجات می دهد و برای همیشه به او می پیوندد.

فیلم های سریالی

هاک‌آی

هاکی در اوایل دسامبر 2020 عکاسی شد ، زمانی که اشتاینفلد نقش خود را در نقش کیت بیشاپ تایید کرد. این سریال که در نیویورک و آتلانتا فیلمبرداری شده بود نیز بودجه نسبتاً بالایی دارد و مارول 200 میلیون دلار برای این سریال هزینه کرد. بیشتر عکاسی در نیویورک انجام شده است. تصاویر منتشر شده توسط این مجموعه نشان دهنده تزئینات کریسمس است و این احتمال وجود دارد که اتفاقات فیلم در فصل تعطیلات باشد. تولید این مجموعه در 21 آوریل 2021 به پایان رسید.

زمان سریال

رویدادهای هاکی مانند Vandavision و Falcon و Winter Soldier بعد از Avengers: The End of the Game اتفاق می افتد. در مورد برنامه سریال و فیلم در قسمت چهارم این مجموعه ، این اتفاق می تواند همزمان با Spider-Man: No Way Home رخ دهد. این داستان همچنین از کلینت می گوید وقتی پنج سال نقش رونین را بازی کرد. ما همچنین ممکن است چند فلش بک از کلینت از روزهای اول ببینیم ، یاد بگیریم چگونه قوس بدهیم و او را تبدیل به قهرمانی کنیم که امروز می شناسیم و دوستش داریم.

داستان سریال

هاک‌آی

هاکی کریسمس امسال بیرون می آید! دیزنی پلاس دنباله رسمی جدیدترین سری مارول را با اولین تریلر در ماه سپتامبر منتشر کرد و تجربه شناخته شده این ابرقهرمان را در طول فصل نشان داد که کلینت و کیت بیشاپ با تهدیدهای گذشته مواجه خواهند شد.

خلاصه رسمی منتشر شد: “یک رویداد جدید در شهر نیویورک بعد از رویداد Blip اتفاق می افتد. توییتر سابق انتقام جویان ، کلینت بارتون یک ماموریت به ظاهر ساده دارد ؛ آیا می تواند برای کریسمس به خانواده اش بازگردد؟” با کمک کیت بیشاپ ، جراح 22 ساله ، که در آرزوی قهرمان شدن است ، ممکن است بتواند. “هنگامی که شخصی به زندگی قدیمی بارتون باز می گردد ، این دو مجبور می شوند برای مقابله با خطرات و تهدیدهای احتمالی با هم همکاری کنند.”

این سریال عمدتا بر آموزش کلینت در مورد کیت متمرکز خواهد بود و ما شاهد تأثیر گذراندن گذشته بر او خواهیم بود. در مصاحبه با Entertainment Weekly ، رنر اعلام کرد که بینندگان با کیت بیشاپ به عنوان یک طرفدار هوکی بسیار مشتاق ملاقات خواهند کرد:

“کیت یک طرفدار هاکی 22 ساله است. کیت نیز به شیوه ای سرگرم کننده و جذاب به او علاقه مند است ، بنابراین او یک طرفدار هاکی است.” رابطه به این ترتیب در حال رشد است ، اما بزرگترین مشکل خود کیت بیشاپ و او است مشکلات خانوادگی کلینت. “

در این مجموعه ممکن است شاهد تقویت اعضای تیم انتقام جوانی باشیم. سری فیلمهای اخیر مارول در دیزنی پلاس شامل چندین از اعضای بنیانگذار این تیم بود. ونداویژن شامل شخصیت های ویکان ، بیلی و اسپید ، تامی ، پسران اسکارلت ویچ و ویژن شده است. حتی اگر واقعی نباشند ، ممکن است دوباره آنها را ببینیم. Falcon و Winter Soldier همچنین الی بردلی ، یکی از اعضای بنیانگذار Young Avengers را معرفی کردند.

کیسی لانگ یکی دیگر از انتقام جویان جوان است که مدتی با مرد مورچه ای عضوی از مارول بوده است. کاترین نیوتن کارگردانی فیلم آینده Ant and the Bee: Quantum Mania را بر عهده خواهد داشت.

کیت بیشاپ بنیانگذار اولین انتقام جویان جوان بود که نقش مهمی در مارول ایفا کرد و شانس ماندن در مارول را تا حد زیادی افزایش داد. وضعیت فعلی انتقام جویان در دنیای مارول نامعلوم است و به احتمال زیاد این تیم جوان نقش بزرگی در آینده این دنیای بزرگ ایفا خواهد کرد.

مجموعه کوچکی هاکی بر اساس داستان مت آجا و کمیک محبوب دیوید آجا به نام هاکی است که از سال 2012 تا 2015 پخش شد. این مجموعه ویژه برنده جایزه هاروی و آیزنر شد و یکی از بهترین نسخه های Marvel است که تا کنون منتشر شده است. به

این کمیک ها به زندگی کلینت در خارج از تیم انتقام جویان می پردازند. در کمیک ها می بینیم که او چگونه روزهای خود را به عنوان یک فرد معمولی و خوش شانس گذرانده است. او در تلاش برای حفظ امنیت زندگی خود و بدون استفاده از سلاح های بزرگ ، مأموریت تعیین شده خود را انجام می دهد و کیت ، همکاران و دانش آموزانش را می خنداند.

مجموعه کتاب های کمیک همچنین شامل داستانی درباره مبارزه کلینت با اراذل و اوباش با لباس ورزشی ، دیدن سگ خوش شانس او ​​و گوش دادن به او است. این مجموعه کمیک ها به جای اینکه یک قهرمان برجسته باشند ، کلینت را با محدودیت های یک انسان ساده و تمام اشکالات او به تصویر کشیدند. این یکی از بهترین روش ها برای بیان شخصیت است و اگر بر اساس کمیک باشد ، هاکی قطعاً یک سری خوب است.

حضور بیوه های جوان در این مجموعه

در این قسمت ، ما در مورد موضوعی بحث می کنیم که هاکی را به داستان بزرگتر در دنیای مارول متصل می کند. زمان وقوع این رویدادها پس از انتقام جویان: پایان بازی نشان داد که یلنا بلووا برای والنتینا کار می کرد ، که اولین بار در مجموعه های شاهین و سرباز زمستان ظاهر شد. در آخرین صحنه فیلم ، والنتینا جزئیات یک هدف جدید را به یلنا می دهد ، او را مسئول مرگ خواهر یلنا می داند و تصویری از هاکی به یلنا می دهد. سوال این است که فلورانس پیو در سریال هاکی چه نقشی دارد؟ او فکر می کند که می خواهد هاکی رزرو کند. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا