هنر و سینما

تیزر سریال جدید گلشیفته فراهانی در اپل تی‌وی پلاس منتشر شد


اولین تیزر از سری “تهاجم” محصول جدید اپل تی وی پلاس ، با بازی گلشیفته فراهانی و سام نیل منتشر شد ، که در آن با فضای این سریال آخرالزمانی بیشتر آشنا می شویم.

تعامل با بیگانگان و ورود موجودات به فضا همیشه مورد توجه عموم بوده است ، به همین دلیل فیلم ها و سریال های زیادی درباره آن ساخته شده است و اپل تی وی پلاس آن را در سری جدیدی روایت کرده است. این مجموعه حملات تروریستی و واکنش کشورهای مختلف جهان را نسبت به زندگی و زندگی پس از حملات به اتباع خارجی نشان می دهد و به همین دلیل از بازیگران مناسب در این پروژه استفاده می شود کشورهای مختلف و یکی از بنیانگذاران آن گلشیفته بود. فراهانی.

در این سریال گلشیفته فراهانی نقش مادری پناهنده سوری به نام انیشا ملک را بازی می کند که به امید زندگی آرام به آمریکا و لانگ آیلند مهاجرت کرده است و قرار است فراس ناصر به عنوان همسرش در نقش شخصیتی به نام احمد ملک سام نیل در نقش کلانتری به نام جان بل بازی می کند که تا زمان بازنشستگی چیزی نداشت. شیولی کاتسونا نیز یکی از بازیکنان اصلی ژاپنی در این مجموعه خواهد بود و به نظر می رسد یکی از اعضای انجمن محققان فضایی دولت ژاپن است. شمیر اندرسون همچنین به عنوان آخرین هافبک در سری ارتش ایالات متحده به نام Travante Word ظاهر شده است.

فصل اول این مجموعه دارای 10 قسمت خواهد بود ، سه قسمت اول در 22 اکتبر منتشر می شود و پس از آن قسمت های جدید این مجموعه هر جمعه در Apple TV Plus منتشر می شود. فصل اول The Invasion توسط سیمون کینبرگ ، دیوید ویل و یاکوب وبرگن بلژیکی تهیه و توسط یعقوب وبرگن بلژیکی کارگردانی شد. فیلم Invasion به عنوان یکی از مورد علاقه ترین پروژه های Apple TV Plus در چهار کشور: ایالات متحده ، ژاپن ، انگلستان و مراکش فیلمبرداری شده است.

گلشیفته فراهانی سال گذشته با فیلم “استخراج” محصول نتفلیکس توجه بسیاری از سینماگران سراسر جهان را به خود جلب کرد. معدن پربیننده ترین فیلم خصوصی تا به امروز است و گلشیفته فراهانی توانست لیست ستاره های فیلم را که در ایمیدی بی ظاهر می شوند ، قرار دهد. اکنون ما زمان داریم تا او را دوباره با مجموعه Attack در Apple TV ببینیم.

منبع: Variety

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا