هنر و سینما

نقد فصل دوم سریال‌ The Morning Show؛ درام اپل تی‌وی پلاس انسجام ندارد


اولین بودن هرگز آسان نیست ، به خصوص وقتی میلیون ها نفر شما را زیر نظر دارند. بنابراین ، هنگامی که فصل 1 “نمایش صبحگاهی” در نوامبر 2019 (مدتها پیش) پخش شد ، سری ApplePlus ، تپه جدید روی پلت فرم ، انتظارات زیادی را برآورده کرد ، و پس از آن تاریخ کمی گیج کننده به نظر می رسید. و اتحاد نداشتند. با این حال ، با توجه به تعداد زیاد بازیگران کمدی این مجموعه ، به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از مردم این سریال را یک شوخی می دانستند.

در ابتدا ، نظرات متفاوتی در مورد این سریال وجود داشت ، اما در یک مقطع از فصل ، همه چیز خوب پیش رفت ، به دلیل دنیای نمایش صبحگاهی ، که از شبکه بزرگ پخش شد ، زمان بسیار خوبی را برای تهیه کنندگان و خود سریال فراهم کرد بازیگران جذابی داشت با این حال ، فصل 1 با چرخش غیر منتظره ای از حوادث به پایان رسید و الکس لوی (جنیفر آنیستون) و بردلی جکسون (ریس ویترسپون) ، دو زن سرکش که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از پدرسالار انجام دادند ، نزاع نکردند. با فرد مایکلین ، رئیس جمهور شبکه یوبیا (تام ایروین).) معرفی شد.

بنابراین پایان فصل 1 نمایش صبحگاهی به دلیل اندازه اعتراضات ضد تجاوز جنسی و هشتگ های آن دوره (2019) در هالیوود و فضای مجازی یک پیروزی بزرگ به نظر می رسد ، اما فصل 2 ، قسمت اول ارسال شد ، بدون انرژی. او نفر اول بود. دلیل آن این است که این مجموعه بار دیگر در حال کار سخت برای مقابله با زمان ها و رویدادهایی است که در آن زندگی می کنیم (یا حوادثی که از سر گذرانده ایم). نمایش صبحگاهی ، مانند بسیاری از سریال ها ، ماهیت اپیدمی کرونا را به طور مستقیم نشان می دهد و داستان از اوایل سال 2020 شروع می شود و در مارس 2020 پایان می یابد و سعی می کند واقعیت را منعکس کند. به نظر می رسد صدور زنگ هشدار در مورد وقایع یک سال و نیم در زندگی روزمره ما عجیب به نظر برسد. بنابراین اگر به دنبال دور شدن از همه چیز مربوط به ویروس کرونا هستید و بارها در مورد آنها شنیده اید ، بهتر است قسمت دوم برنامه صبح را تماشا نکنید.

متأسفانه ، این انتخاب روایی س questionالی شبیه به هدف واقعی مجموعه برنامه های صبح ایجاد می کند. یکی از طرفداران این سریال گفت که این سریال یادآور سریال آرون سورکین است ، اما از نظر رابطه با موضوع بهتر است ، که البته در فصل اول دقیق تر است. ایده سری قبلی سورکین این بود که این برنامه باید در همه شرایط ادامه پیدا کند و باید بر کلمات تأکید زیادی شود ، و چیزی شبیه به آن نیاز به شخصیت جالبی دارد که ما در مجموعه های “شبهای ورزشی و اتاق خبر” می بینیم. هیچ کس انتظار ندارد که برنامه صبحگاهی سری دوم در اتاق رسانه باشد ، اما شک و تردید و شکست اکثر شرکت کنندگان در برنامه ، ریتم عالی و مفید داستان را خراب می کند.

برنامه صبحگاهی

بحث درباره طرح فصل 2 بدون گفتن داستان دشوار است ، اما بهتر است از مواردی مانند نام مجری برنامه صبح و موضوع برنامه صرف نظر کنیم تا بتوانیم کمی درباره بازیگران و زندگی آنها صحبت کنیم. یکی به نظر می رسد چیزی که واقعاً انگیزه آخرین بازیکن را می دهد ترس او از افشای اسرار ، به ویژه روابط درست یا غلط او است ، زیرا اگر قرار باشد روابط او با افراد دیگر آشکار شود ، طوفان بزرگی در سبک و شیوه زندگی او ایجاد می شود.

در حقیقت ، در تاریخ بشریت ، سازندگان و استودیوهای هالیوود هرگز سعی نکرده اند برنامه ای تلویزیونی درباره یک اپیدمی جهانی تولید کنند ، حتی اگر این اپیدمی هنوز ادامه دارد. به نظر نمی رسد که این اواخر این برنامه تمرکز زیادی روی نمایش داشته باشد. ارجاعات به گذشته که در این قسمت ها ظاهر می شود مانند شوخی هایی با رونالد ریگان در فیلم بازگشت به آینده است و اصلاً قانع کننده نیست ، و ما بیشتر از آن دریافت می کنیم ، به ویژه با پیشرفت فصل. بیشتر رویداد در شهر نیویورک اتفاق افتاد و صدای زنگ هشدار در هر قسمت نزدیکتر بود ، به عنوان هشداری برای افشای اسرار این شخصیت در آینده.

برنامه صبحگاهی

وقتی نوبت به بازیگری می رسد ، آنیستون همچنان متقاعد کننده و خوش سفر است و شخصیت الکس همچنان در حال پیشرفت است و ویترسپون سطح بازیگری آشنا را ارائه می دهد و تمام تلاش خود را می کند تا نقش خود را باورپذیر کند. این خیلی اشتباه نیست و بیشتر مربوط به نوشته های بردلی است که هیچ هزینه ای برای آن شخصیت پرداخت نکرده است. در میان بازیگران زن (سعی می کنیم سریال را روایت نکنیم) ، کارن پیتمن (میا ، تهیه کننده برنامه صبحگاهی) نقش اصلی را در این دوران ایفا می کند و یکی از مشهورترین افراد است ، همچنین جولیانا مارگیل دارای یک بازی عالی و هیجان انگیز است نقش مجری سابق او صبحگاهی را بازی می کند که به طور غیر منتظره به برنامه باز می گردد و گرتا لی ، طبق معمول در نقش خود ، خوب به نظر می رسد و بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد. او در نقش یک مرد ناسپاس و رئیس بخش اخبار بازی می کند که تحت سرپرستی شبکه جدید ، کوری الیسون (بیلی کرداپ) فعالیت می کند. Cradup مطمئناً یکی از نکات برجسته فصل اول است و او در این فصل نیز خوب بازی می کند ، اما به نظر می رسد نقش او در فصل جدید به عنوان یک فرد هشدار دهنده در مورد اعتقاد ، کمپینی با تبلیغات بیش از حد باشد. گاهی اوقات قدرت ناگهانی او شبیه به برخی از بازیکنان قدیمی است.

بازیگران زیادی نیز وجود داشتند ، زیرا سریال بسیار گسترده بود و به طور اتفاقی ، موضوعات مهم آنها کم اهمیت جلوه می کرد. اگر فصل 3 این مجموعه انجام شود ، امیدواریم داستان آن به گونه ای باشد که بتوانیم آن را با هسته های میانی و بزرگ و بدون برگ های زیاد بیان کنیم. زیرا ممکن است بسیاری از بینندگان پس از تماشای فصل 2 از این سریال اطلاع نداشته باشند و در این مرحله تنها می توان گفت که این سریال هیچ ارتباطی با نمایش صبحگاهی ندارد.

برنامه صبح روز جمعه 17 سپتامبر از طریق ApplePlus TV پخش می شود. قسمت های جدید این مجموعه جمعه منتشر می شود.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا