هنر و سینما

سریال انیمه‌ی حمله به تایتان؛ معرفی ۹ تایتان اصلی و قدرت‌های آن‌ها


دنیای حمله به تایتان چندین بار در طول این مجموعه گسترش یافته است و یکی از جالب ترین مثال ها معرفی کامل Titans 9 در قالب های مختلف است ، جایی که برخی از شخصیت ها می توانند موقعیت خود را با توجه به دوست داشتن او تغییر دهند.

تایتان های ویژه ، که با رمز و راز ریشه های سریال مرتبط هستند ، قدرتمندترین موجودات این مجموعه هستند و هرکدام قدرت های خاص خود را دارند. تعداد این موجودات محدود است. ممکن است در گذشته درباره توانایی های خود س questionsالاتی داشته باشید ، بنابراین اجازه دهید نگاهی به این تایتان ها و نقاط قوت هر یک بیندازیم.

1. تایتان عظیم است

حمله به تایتان

مسلماً جادویی ترین موجود در این مجموعه ، تایتانیک غول پیکر و فراموش نشدنی است که بزرگترین تایتان است و 60 متر طول دارد. اندازه بزرگ آن باعث می شود یک فرد ترسناک باشد و می تواند کاملاً مخرب باشد. نسخه های عالی دیگر آن با ویژگی های معمول Titans وجود دارد. همه تیتان ها هنگام حرکت و تغییر حرارت ساطع می کنند ، اما این تایتان ، احتمالاً به دلیل اندازه بسیار زیاد ، می تواند از قدرت خود به عنوان سلاح و انواع بمب های منطقه ای در صورت آسیب دیدن استفاده کند.

این تایتان غول پیکر گرمای تولید شده را کنترل می کند و می تواند دود داغی را از بدن خود بیرون دهد تا دشمنانش را دفع یا حتی بسوزاند ، اگرچه این توانایی می تواند باعث از دست دادن ماهیچه ها و مجبور شدن در نهایت فرم خود را ترک کند. تیتان ها را بیرون بیاورید

2. سلاح های تایتان

حمله به تایتان

همانطور که از نامش پیداست ، زره تیتان پوست بسیار سختی است که بیشتر بدن آن را می پوشاند و از آن در برابر بیشتر انواع حملات محافظت می کند ، اگرچه هنوز می توان با آتش مستقیم و سنگین شلیک کرد. این سلاح سرعت او را کند می کند ، اما در شرایط دشوار ، این تایتان می تواند سلاح را برای افزایش تحرک خود رها کند.

البته ، با چنین پوست سختی ، تایتان زره پوش می تواند از بدن خود به عنوان یک سلاح عظیم استفاده کند و حتی این توانایی را دارد که آن را فقط با ضربه زدن به دیوار آسمان از بین ببرد. و در نهایت ، او همچنین می تواند در صورت نیاز پوست سفت تری ایجاد کند و از آن به عنوان سلاح موقت مانند پنجه استفاده کند.

3. حملات تایتان

حمله به تایتان

Titan Attack ، شخصیت کلاسیک و معروف تایتانیک قهرمان ، Ern Yeager ، یک تایتان لاغر است که برای مبارزه نزدیک طراحی شده است. این موجود هیچ مهارت جنگی خاصی ندارد ، اما دارای نسخه متفاوتی از توانایی های تایتان های معمولی است و می تواند روابط عمیقی با سایر تایتان ها برقرار کند. در حالی که نه تایتان دیگر اجازه ورود به خاطرات صاحبان قبلی خود را ندارند ، تایتان های مهاجم همچنین توانایی دیدن آینده و ارتباط با خاطرات وارثان آینده را دارند.

4. تایتان زن

حمله به تایتان

زن تایتانی قدرتهای منحصر به فرد خود را ندارد ، اما می تواند با خوردن بخشی از تایتان از قدرت خود تقلید کند. همچنین نشان داده شد که او می تواند تایتان های ساده را تا حد محدودی کنترل کند ، مانند تایتان جانور ، اما نکته منفی تایتان هایی بود که او را به خوردن بدن تایتانیک خود فرا خواند. او همچنین می تواند برای محافظت از خود پوستهای کریستالی ضخیم (مانند تایتان زرهی) ایجاد کند و اگرچه مانند تایتان پتک ، می تواند از خود خارج از فرم تایتانیک محافظت کند.

5. جانور تایتان

حمله به تایتان

توانایی اصلی تایتان این است که به شکل میمون ظاهر شود ، که شخصیت او بسته به موقعیت تغییر می کند. زک یکی دیگر از میمون های غول پیکر است. علاوه بر این ، زک می تواند از شکل حیوانات خود برای کنترل تایتان های ساده و حرکت در شب استفاده کند و همچنین این توانایی را دارد که از پوست خود به طور نامحدود به عنوان سلاح استفاده کند. در نهایت ، او می تواند با تزریق مایعات به ستون فقرات و فریاد زدن ، که شبیه مهارت های تیتان ، بنیانگذار است ، مردم را به تیتان تبدیل کند.

6. دهان تیتان

حمله به تایتان

او کوچکترین و ضعیف ترین تایتان متحرک است ، اما از اندازه خود برای سوء استفاده از او استفاده می کند. او قدرت زیادی دارد و می تواند با سرعت زیاد در میدان جنگ حرکت کند. البته بزرگترین تجهیزات تهاجمی او آرواره ها و فک های قدرتمند او است که به راحتی می تواند اکثر تجهیزات و سایر سپرهای کریستالی تایتان را از بین ببرد. این ویژگی ها Titan Jaws را به قطعه ای غیر قابل تعویض برای مبارزه با دشمنان کوچکتر و دفاع بهتر از خود تبدیل می کند.

7. موسس تایتان

حمله به تایتان

او مهمترین تایتان و تنها تایتانی است که رزمندگان مارلی به آسمان بردند تا او را بازگردانند. کاربر پیدا شده تایتان می تواند از تلاش خود برای کنترل دیگر تایتان ها استفاده کند. او با جذابیت خود می تواند پسران یمیر را به تیتان تبدیل کند و دیگر تایتان ها را تحت کنترل خود درآورد و همه این توانایی ها او را در موقعیتی غیر از حیوانات و تیتان های ماده قرار می دهد. بنیانگذار تایتان قادر است با پسر یامیر از طریق تله پاتیک ارتباط برقرار کند و پسر یامیر می تواند خاطرات بد خود را به زیست شناسی که با کمک بنیانگذار تایتان تجربه کرده است ، تغییر دهد.

8. ارابه تیتان

حمله به تایتان

Chariot Titan یک طراحی منحصر به فرد است که در چهار جهت حرکت می کند. او مانند فک های تایتان کوچک است و از نظر دفاعی کمتر است و دیگر برای جبران این عیب ها به اندازه فک های تایتان نیست. در عوض ، توانایی منحصر به فرد ارابه تیتان استقامت بالای آن است. این تغییرات برای اکثر کاربران Titans خسته کننده است و محدودیتی برای مدت زمان تغییر آنها وجود دارد ، اما Titan Chariots اغلب می تواند بین اشکال مختلف و برای مدت بسیار طولانی ، شاید برای ماه ها (بسته به مدت زمان پیام رسان) حرکت کند. تغییر در طول تسکین. به Zac in Paradise) برای ماندن در شکل تیتان.

9. چکش تیتان

حمله به تایتان

جدیدترین تایتانی که در این مجموعه گنجانده شده است Battle Hammer Titan است که توانایی بسیاری از تیتان های دیگر را دارد و می تواند پوست آنها را کشیده و از گوشت آنها به عنوان سلاح استفاده کند. این ویژگی ها پتک را ماهرترین تایتان می کند ، زیرا در طول مجموعه نشان داده شده است که می تواند انواع مختلفی از سلاح ها از شمشیر گرفته تا شلاق تولید کند. علاوه بر این ، این تنها تایتان است که بدون کاربر زیر گردن مدل تیتان قابل کنترل است. به این ترتیب ، کاربر می تواند چکش جنگی را به سیم مقاوم در برابر گوشت تیتان ، که به پوست کریستال سخت متصل شده است ، متصل کرده و با خیال راحت این تایتان را کنترل کند.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا