هنر و سینما

۱۰ اپیزود بسیار ضعیف تاریخ سریال‌های تلویزیونی بر اساس امتیاز IMDb


در این مقاله ، شما برخی از بدترین قسمت های تاریخ تلویزیون را خواهید دید که کمترین رتبه را دریافت کرده و بدنام شده اند.

گاهی اوقات پیدا کردن یک فیلم یا سریال خوب برای تماشا دشوار است. بسیاری از تماشاگران فیلم ترجیح می دهند به جای نگاه کردن به ساعت و خواندن خلاصه داستان و انتخاب بین عناوین مختلف ، به منابع آنلاین مانند IMDb مراجعه کرده و به یادداشت های خود اشاره کنند.

اما بارها عکس این قضیه صادق است و به جای آنکه به سراغ IMDb برویم تا ببینیم چه سریال یا فیلمی را باید تماشا کنیم ، متوجه می شویم کدام تیترها بهتر است نبینیم و نرویم.

10. House Of Cards – فصل 6 قسمت 8

همیشه سریال خانگی

  • امتیاز: 2.4 از 10 (7000 رای)

تریلر سیاسی نتفلیکس ، که اولین سری خود را نیز روی این پلتفرم آغاز کرد ، در ابتدا مورد استقبال بسیاری قرار گرفت و بسیاری از مردم و منتقدان از ساختار روایی و طنز و نقش آفرینی کوین اسپیسی استقبال کردند. داستان درباره یک دمکرات فاسد و تشنه قدرت به نام فرانک آندروود و همسرش کلر است که مانند او بلندپرواز هستند و برای رسیدن به اهداف خود کاری نکرده اند.

قبل از فصل پایانی و حذف ناگهانی کوین اسپیسی به دلیل موجی در زندگی شخصی او ، سریال House of Dust یکی از پرطرفدارترین سریال های برنده در سال های اخیر بود. اما در فصل گذشته ، همه چیز اشتباه پیش رفت و او نظرات منفی زیادی دریافت کرد.

قسمت پایانی این سریال که مشخص کرد چه کسی و چرا فرانک آندروود را کشت ، کمترین نمره را دریافت کرد و بسیاری از نحوه فیلمبرداری داستان انتقاد کردند و آن را نادرست تشخیص دادند.

9. باب اسفنجی شلوار – فصل 7 قسمت 5

باب اسفنجی

  • امتیاز: 3.3 از 10 (710 رای)

قسمت باب اسفنجی معمولاً در دو بخش است و این قسمت پایین در قسمت دوم مورد انتقاد قرار گرفت. در این قسمت ، باب اسفنجی دوستی را به حیوان خانگی ، حلزون معروف می آورد که تنها نیست.

متأسفانه ، این دوست جدید یک حساب خطرناک و بی رحمانه است و هرگز با گری رفتار خوبی ندارد و چندین بار سعی می کند او را بکشد. با این حال ، به نظر می رسد باب اسفنجی اهمیتی نمی دهد که چه می گذرد. بسیاری از طرفداران از رفتار خشونت آمیز گری انتقاد می کنند و بی تفاوتی او نسبت به باب اسفنجی بی معنی است.

8. Riverdale – فصل 4 قسمت 17

سریال ریوردیل

  • امتیاز: 3.5 از 10 (نزدیک به 3000 رای)

سریال جوان CW مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت و بازدیدها و افتخارات زیادی دریافت کرد. قسمت موسیقی فصل چهارم یکی از بدترین قسمت های این مجموعه محسوب می شود که تاکنون کمترین امتیاز را در IMDb دریافت کرده است.

در این قسمت ، بازیگران سریال شاهکارهایی را در نمایش های موسیقی محبوب اجرا می کنند و می خوانند و می رقصند. البته انتقاد کلی از این قسمت متناقض است و برخی نحوه ارائه آن را دوست داشتند و برخی از دیدن آن واقعاً ناراحت شدند.

7. قانون و نظم: اتحادیه قربانیان ویژه – فصل 16 قسمت 14

مجموعه ای از قوانین و مقررات

  • امتیاز: 3.6 از 10 (حدود 2000 رای)

قانون و نظم: گروه قربانیان ویژه ، که سالها مستقر شده است ، شرح وظایف پلیس نیویورک در پرونده های جنایی است که اغلب مربوط به جنایات جنسی است. این مجموعه نامزدی ها و جوایز زیادی برای امی و گلدن گلوب دریافت کرده است و معمولاً نقدهای خوبی دارد ، اما مانند دیگر سریال های طولانی مدت در این سال ها ، فراز و نشیب هایی داشته است و برخی از قسمت های آن بسیار موفق بوده است. به

این قسمت به دلیل تصویر یک کارآفرین زن در دنیایی تحت سلطه مردان مورد حمله قرار گرفت و مورد انتقاد قرار گرفت و بسیاری معتقد بودند که سازندگان و نویسندگان سریال نتوانسته اند این وضعیت را باور کنند. به گفته برخی منتقدان که درباره این قسمت نوشتند ، همه چیز واقعاً کلیشه ای و باورنکردنی به نظر می رسد.

6. سیمپسونها – فصل 23 قسمت 22

  • امتیاز: 3.9 از 10 (حدود 3000 رای)

وقتی مجموعه ای مانند سیمپسونها سالهاست پخش می شود و بعد از سی و دو فصل و هنوز بیننده ای وجود دارد ، می توانیم چند پذیرش خوب و بد کمتر از آن بگیریم. در قسمت پایانی فصل 23 این سریال ، لیدی گاگا به عنوان صداپیشه خارجی ظاهر شد و به لیزا قلب داد تا وقتی برنامه هایش برای شهرت و شهرت شکست خورد ، اعتماد به نفس خود را بازیابد.

منتقدان نظرات متضادی در مورد این قسمت داشتند و طرفداران سریال از دیدن آن ناامید شدند. حتی بسیاری گفتند که این بدترین قسمت در تاریخ سیمپسون ها بود. بدترین تحقیق در این قسمت مربوط به حضور لیدی گاگا و چگونگی توجه آنها به صدای مهمان است.

5. Game Of Thrones – فصل 8 قسمت 6

سریال بازی تاج و تخت

  • رتبه: 4 از 10 (236،000 رای)

بازی تاج و تخت یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شاهکارهای چند سال اخیر بوده است و همه جا آن را شنیده اند و طرفدارانش چپ و راست در مورد آن صحبت می کنند و مشتاقانه منتظر دوران جدید هستند. اما افسوس که پایان غم انگیز بود و باعث خشم ، کینه و کینه بسیاری شد. تقریباً همه قبول داشتند که شش قسمت آخر این سریال فوری و قابل تامل است و اثری از کیفیت و توجه فصل قبل وجود ندارد.

قسمت آخر کل مجموعه ، که سرنوشت بازیکنان را پس از نبرد نهایی نشان می داد ، به دلایل متعددی ضربه خورد. اکثر بینندگان شکایت داشتند که اکثر داستان های این مجموعه در فضا فرو رفته یا به نتیجه قانع کننده ای نرسیده اند. طرفداران همچنین از تغییر ناگهانی و بدون حمایت دنریس تارگرین خشمگین شدند و به یک شخصیت بد تبدیل شدند. رویدادی که به نظر نمی رسید در هفت فصل گذشته سابقه داشته باشد و منشاء لازم را نداشته باشد.

4. دکستر – فصل 8 قسمت 12

سریال دکستر

  • امتیاز: 4.6 از 10 (19000 رای)

به مدت هشت فصل متوالی ، طرفداران مجموعه جنایی دکستر شاهد شخصیت های خشن و قهرمان آنها در زندگی دوگانه بوده و جنایتکاران را به خاطر اقداماتشان برای کشتن عطش خون و استخوان مجازات می کنند. چندین قاتل که خود را تعقیب کردند و آنها را کشتند ، اجساد آنها را شکستند و به قعر دریا فرستادند.

اگرچه این مجموعه در طول سالها طرفداران زیادی پیدا کرده است ، اما قسمت آخر فصل گذشته تندترین و بی رحمانه ترین فینال را به دست آورد. بسیاری معتقد بودند که این بدترین نتیجه این مجموعه محبوب است. طرفداران دکستر نمی توانستند باور کنند که بازیکن مورد علاقه او ، که ساعت ها به تماشای آن نشسته بود ، اینگونه بیرون بیاید و در آخرین دم خود باشد.

خوشبختانه یک سری کوچک جدید از Dexter در راه است و اگر خوش شانس باشیم می توانیم خاطرات تلخ را در پایان فراموش کنیم. باید منتظر ماند تا ببینیم.

3. آناتومی گری – فصل 11 قسمت 21

سری آناتومی خاکستری

  • امتیاز: 5 از 10 (3000 رای)

این داستان پزشکی مشهور و طولانی مدت در طول این سالها فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است و طرفداران آن رابطه سختی با آن دارند. ما در حال حاضر در فصل هفدهم هستیم و بسیاری از افراد مشهور سابق رفته و رفته اند ، اما شخصیت اصلی مردیت گری هنوز آنجاست و یک رویداد جدید در بیمارستان با “همکارانش” در حال انجام است.

در فصل یازدهم این مجموعه ، یکی از شخصیت های مورد علاقه آناتومی گری کشته شده و از سریال حذف شده است. منتقدان نظرات ضد و نقیضی در مورد این قسمت داشتند ، اما طرفداران سریال از نحوه حذف بازیکن ناراضی بودند و فکر می کردند این فیلم خیلی بد نوشته شده است و امیدوار بودند که پاداش بیشتری به شخصیت داده شود. این مهم است به مزیتی دارد

2. Ra marina – فصل 7 قسمت 10

خون واقعی

  • امتیاز: 5.2 از 10 (2000 رای)

خون واقعی در ابتدا بسیار شروع شد و طرفداران زیادی پیدا کرد ، اما در میانه ، سازندگان سریال راه خود را گم کرده و به اصطلاح به جاده کثیف رسیدند. مجموعه خون واقعی بر اساس مجموعه کمیک های “راز خون آشام جنوبی” نوشته شارلین هریس است و داستان پیشخدمتی را روایت می کند که قدرت خواندن و ملاقات با یک پسر خون آشام به نام بیل کامپتون و روابط دشوار بین آنها را دارد. به

قسمت هفتم و پایانی این سریال انتقادات زیادی را به همراه داشت و قسمت پایانی بسیاری را ناامید کرد. اکثر طرفداران از خلاصه و پایانی شخصیت ها راضی نبودند و به نظر آنها فصل آخر سریال فاقد کیفیت اصلی بود. با این حال ، برخی از دومی راضی بودند و زیاد شکایت نکردند.

1. Buffy The Vampire Slayer – فصل 4 قسمت 5

قاتل خون آشام سریالی

  • امتیاز: 5.9 از 10 (3000 رای)

این مجموعه پرطرفدار و پرطرفدار دهه 90 ، که اکنون به عنوان فرقه و شاهکار اصلی شناخته می شود ، الهام بخش بسیاری از سریال ها و فیلم ها بوده است و ممکن است صحبت هایی در مورد آن شنیده باشید. در بسیاری از فیلم ها و سریال ها و حتی بازی های ویدئویی صحبت از بافندگی می شود و ما دیده ایم افراد مشهور زیادی در فیلم ها و سریال های مختلف به طور مستقیم و غیر مستقیم در مورد آن صحبت می کنند.

Buffy the Vampire Slayer جوایز زیادی را برنده شده است و طرفدارانش هنوز او را دوست دارند و محبوبیت او را از دست نداده است. با این حال ، برخی از قسمت های آن به خوبی سایر قسمت ها نیستند. این قسمت از فصل چهارم سریال اغلب به عنوان یکی از بدترین قسمت های یک قاتل خون آشام شناخته می شود.

بیشتر انتقادات این بخش به شعارها برمی گردد. آماده سازی قاتل خون آشام همیشه پیام و کلمات او را به نحوی به بیننده منتقل می کرد که او را تحریک نکند و زیاد به نظر نرسد. اما از این نظر ، آنها بسیار مصنوعی بودند و شعارهای حرفه ای خود را فریاد می زدند که باعث واکنش بد هواداران شد.

منبع: Screen Rant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا