هنر و سینما

سریال چیزهای عجیب؛ بهترین اسپین‌آف‌های ممکن


مدیرعامل Netflix چشم انداز این سرویس پخش را برای ساخت بیشتر پروژه های ممکن برای مجموعه چیزهای عجیب اعلام کرده است. اما چه سریالی می تواند بر اساس این مجموعه ساخته شود و کدام داستان ها برای این سرویس پخش مناسب است؟

از زمان شروع سریال در سال 2016 چیزی عجیب مردم را به خود جلب کرده است. این سریال با ترکیب ژانر وحشت ، داستان و درام با درام نوستالژیک و قصه گویی طرفداران زیادی پیدا کرده است. و استفان کینگ.

اما نکته عجیب این است که هرگز قرار نیست آنها برای همیشه دوام بیاورند و ویژگی بارز تاریخ جوانی آنها این است که بازیگران آنها سریع حرکت می کنند. خوشبختانه پایان چیزهای عجیب و غریب به معنای پایان جهان برای این مجموعه نیست ، زیرا تد ساراندوس مدیرعامل Netflix به احتمال ایجاد یک اسپین آف برای این سریال اشاره کرد. در همین حال ، تریلر نهایی فصل 4 از Strange Things این را تایید می کند.

س questionال این است که چه چرخشی در این مجموعه انجام می شود و کدام یک از این شخصیت های آینده به احتمال زیاد داستان را گسترش می دهند؟ به نظر می رسد که میلی بابی براون بازیگر سریال Strange Things در این سریال بازی نکند. فصل گذشته گزارش شد که این بازیگر جوان در حال هدایت تعدادی از مجموعه ها است و سوالی که برای طرفداران باقی می ماند این است که کدام یک از بازیگران بزرگترین سریال های دیگر خواهند بود.

تمرکز بر داستین / رابین / استیو / اریکا

چیز عجیب

ژانر کمدی و ترسناک در دهه 80 با مجموعه هایی مانند Grimmins و Ghostbusters قرار دارد. اما چیزهای عجیب و غریب ، علیرغم طنز در داستان آنها ، بسیار جدی هستند. رابطه دوستانه و طنزآمیز بین رابین ، داستین ، استیو و اریکا برای بسیاری از طرفداران برجسته فصل 3 چیزهای عجیب است و آنها می توانند اسرار را فراتر از درک خود زنده کنند. ذهن در هاوکینز یا فراتر از آن برای چرخش و کشف جهان از مجموعه در قالب داستانی نرم تر و در عین حال شدیدتر و سریع تر. با این حال ، با تبدیل شدن بازیگرانی مانند مایا هاوک و جو کری به ستاره های بزرگ با برنامه های شلوغ ، ساخت این سریال کمی دشوار به نظر می رسد.

تاریخچه آزمایشگاه هاوکینز

البته ، پایان آزمایشگاه هاوکینز در یکی از دورهای Strange Things تماشا می شود ، در حالی که روند فعلی شخصیت های بد و قرار دادن آنها به عنوان قهرمانان است. بعید است که شوروی ها در فصل 3 ، و به ویژه Domogorgon ، در مجموعه های دیگر ظاهر شوند (اگرچه این مجموعه زیبا در صورت ساخته شدن است). بنابراین اپراتور مشکوک آزمایشگاه تنها شرور این چیزهای عجیب است که باید برای اعدام آماده شود. این س ofال که افراد بد در آزمایشگاه هاوکینز چه می کنند هرگز در این مجموعه پاسخ داده نمی شود. چندین مجموعه دیگر اکنون کار سیا ، AFBI و سازمان های غیردولتی را برای جذاب تر شدن داستان پوشش می دهند ، بنابراین جای تعجب نیست که آزمایشگاه هاوکینز فرایندی مشابه را طی کرده است. در این مجموعه می توانید کار آزمایشگاه هاوکینز را در ابتدا مشاهده کنید که نشان می دهد سازمان چگونه به وجود آمده است. این اسپین آف کمک بزرگی برای سازندگان در عدم ادعای حضور بازیگران گران قیمت و همچنین مجموعه ای از کارهای عجیب و غریب است.

ماجراهای ایلون برای بزرگسالان

چیز عجیب

اگر میلی بابی براون در حال مذاکره درباره چیز عجیبی است ، به احتمال زیاد یکی از سری های جدید داستان جمع آوری کمک های مالی ایلون را دنبال می کند. ظاهر جدید ایلون در فصل 4 نشان می دهد که بازیکن از ابتدای فصل 1 رشد زیادی داشته است و به نظر می رسد در پایان اتفاق عجیب ، این بازیکن زندگی خود را آغاز کرده است (احتمالاً آن شکنجه گران آزمایشگاه هاوکینز را دنبال می کند تا انتقام بگیرد. مادر کاتاتون شما) با توجه به اینکه براون ستاره سریال های عجیب است ، ممکن است بعد از پایان سریال او را در یک سریال تلویزیونی دیگر ببینیم. با این حال ، این چرخش ممکن است خط داستانی یکسانی را حفظ کند و همانند Strange Things عمل کند ، جایی که ایلون سعی می کند هویت واقعی خود را پیدا کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا