هنر و سینما

تماشای دوباره‌ی سریال لاست برای کنار آمدن با بحران‌ها


کار سینما و تلویزیون متفاوت است. یکی از آنها نجات آنها از زندگی روزمره است. وقتی از مجموعه ای از چیزهای بد خسته شده اید و نمی توانید هیچ چیزی را تحمل کنید ، دنیای فیلم ها و سریال ها به شما کمک می کند که روحیه بد خود را کاهش دهید یا حداقل مواد مخدر مصرف کنید. سری “جدیدترین” یکی از آن محصولات ویدئویی است که می تواند به شما انگیزه و انگیزه دهد. تماشای “بالاخره” نه تنها به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید ، بلکه حداقل به شما کمک می کند تا متوجه گذر روز نشوید.

مجموعه «نهایی» یکی از اولین مجموعه هایی بود که در ایران مجموعه پخش کرد و علاوه بر این ، یکی از اولین مجموعه هایی بود که تلویزیون را تغییر داد و رابطه سینما و تلویزیون را تغییر داد. مجموعه “نهایی” از سال 2004 تا 2010 در شش فصل و هر قسمت با 25 قسمت منتشر شد. این نمایشنامه محبوب شامل عناصری از انواع ماوراءطبیعی و علمی تخیلی است. داستان پرواز از سیدنی به لس آنجلس هنگامی که هواپیمایی در میانه راه سقوط کرد و چند مسافر نجات یافته به سمت جزیره ای متروک در اقیانوس آرام حرکت کردند. ما یک سکانس رفت و برگشت می بینیم که داستان هر شخصیت را روایت می کند. فصل اول حدود 16 میلیون بیننده داشت.

البته ، فصل گذشته “Last” بسیاری از مردم را راضی نکرد و حتی برخی از طرفداران از آن تعجب نکردند. با این حال ، اگر سری “آخرین” را دیده اید ، دیدن برخی از قسمت ها این بار ممکن است برای شما چیزهای جدیدی باشد ، و اگر هنوز آن را ندیده اید ، یک تجربه سرگرم کننده به نظر می رسد.

چه فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی به شما کمک می کند تا در مواقع سخت کنار بیایید و به آنها توصیه می کنید که روزتان را راحت تر کنند؟

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا