از انیمیشن‌های دیزنی تا سریال پرسروصدای بازی مرکب؛ بهترین‌های هنر و سینما

[ad_1]

اگر وقت ندارید اخبار و مقالات و مقالات مربوط به ادبیات ، هنر و سینما را بخوانید ، می توانید مجموعه ای از بزرگترین اخبار و بهترین مقالات و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال ، کتاب ، موسیقی و تصویری را بیابید. هنر در ای بی سی مگمگ. در مجموعه ای از بهترین فضای داخلی هنر ، سینما و ادبیات ، هر یکشنبه ، ما 10 مقاله ، اخبار و ویدیوهای جالب و محبوب از هفته گذشته را به همراه مجموعه ای در اختیار شما قرار می دهیم.

9 کاریکاتور دیزنی که شایسته بارها دیده شدن هستند

مسخره

یکی از ویژگی های بارز کارهای دیزنی این است که آنها را بارها و بارها تماشا کنید. تماشای این انیمیشن ها به همراه بسیاری از انیمیشن های دیگر مناسب برای همه گروه های سنی ، سرگرمی فوق العاده ای به تنهایی یا در کنار تمام اعضای خانواده است. پیدا کردن فیلم کامل با این همه گزینه سخت است ، اما برخی از شاهکارهای دیزنی بهتر از بقیه هستند. گاهی فراموش می شود که شاهکارهای دیزنی فراتر از شاهزاده خانم های عروسکی هستند. این سبک پروژه اصلی آنها بود ، اما شرکت سازنده فیلمهای محبوب دیگر و دیگری دارد که طرفداران می خواهند دوباره آنها را تماشا کنند.

مقاله را کامل بخوانید

اگر بازی را با هم دوست دارید ، این 12 فیلم را ببینید

بازی گرسنه

در این پست ، ما 12 فیلم و سریال شبیه به مجموعه ترکیبی را ارائه کرده ایم که طرفداران این سریال محبوب کره ای را خوشحال خواهد کرد. مجموعه “Squid Game” آخرین مورد Netflix است که به سرعت محبوب شد و رکوردها را خواند. امروزه همه جا را می بینیم که در مورد بازی های جادویی صحبت می کنند و عکس ها ، تصاویر و فیلم ها فضای سایبری را پر کرده اند. اگر بعد از تماشای این سریال واقعاً می خواهید همان کار را انجام دهید و می خواهید بازی های کشنده تری را ببینید ، به ما مراجعه کنید.

مقاله را کامل بخوانید

بیش از 15 بازیکن قدرتمند مارول از ضعیف تا قوی

هالک

مارول دارای فهرستی طولانی از شخصیت های تاریخ کمیک بوک های خود ، حدود 8000 مشارکت کننده اصلی است ، و اگر نسخه های کوچک ، تک و چندگانه را حساب کنید ، تعداد آنها افزایش می یابد. تنها بخش کوچکی از این موارد در سینما و تلویزیون گزارش شده است. بسیاری از مردم اطلاعات زیادی در مورد مارول مارول در سراسر جهان ندارند. ما برخی از قهرمانان بسیار قدرتمند و خشن را در نسخه زنده اکشن زنده دیده ایم ، اما بسیاری از قدرتمندترین شخصیت های مارول هنوز صفحات یک کتاب کمیک را ترک نکرده اند. در مجموع ، 15 شخصیت قوی دیگر وجود دارد که می توانند با توجه به توانایی های خود دسته بندی شوند.

6 داستان عاشقانه خون آشام بیش از افسانه گرگ و میش دارای داستان عاشقانه است

اگر همه در صحنه سایبری هستید ، احتمالاً در میانه دوران پس از گرگ و میش هستید ، راهی جدید برای عاشقانه در قرن 20. افزایش توجه به این حماسه به معنای افزایش انتقاد از آن است ، اما باید اعتراف کنیم که بیشتر اوقات ، عشق بین بلا و ادوارد ویرانگر بوده است. البته ، یادآوری دائمی شخصیت ها در تاریکی همیشه مثبت نیست ، اما در هر صورت ، نمی توانید از دیدن این خون آشام های جذاب در عشق امتناع کنید.

جدیدترین 12 فیلم ترسناک برای تقویت موهای شما

Slasher یک تصویر متحرک است که در آن یک قاتل یا قاتل (معمولاً مرد نقاب دار) با جسم تیز قربانی خود را می کشد و آنها را می کشد. واکنش بینندگان به این فیلم ها این است که آنها همیشه در انتظار تماشای فیلم بعدی نیستند. گوشت قربانی بعدی و بدبختی که به دست قاتل وحشتناک فیلم افتاد کیست؟ در این لیست ، ما 12 فیلم مهم این ژانر ترسناک را از همان ابتدا مشخص می کنیم.

12 دستگاه سینما و تلویزیون فراموش نشدنی ؛ از Mini Master Bean تا Batman Batmobile

در طول این سالها ، بسیاری از خودروهای معروف در فیلم ها و تلویزیون ظاهر شده اند. در برخی از این فیلم ها ، ماشین ها به اندازه بازیگران بزرگ و کوچکی که از آنها آمده بودند ، مشهور هستند. گاهی اوقات کافی است یک فیلم یا سریال خاص را نام ببرید و بلافاصله ماشین منحصر به فرد آنها را به خاطر می آورید. مهم نیست چند سال داریم ، اکثر ما معروف ترین خودروهای تاریخ سینما و تلویزیون را می شناسیم. در این پست ، ما لیستی از 12 ماشین فراموش نشدنی ، فیلم ها و سریال های به یاد ماندنی را ذکر کرده ایم.

12 بازیکن برتر تیم برتون از بدترین تا بهترین بازیکنان

موفقیت یا شکست یک فیلم بستگی زیادی به شخصیت آن دارد. هرچه این شخصیت ها با زمینه های غنی و اجراهای منحصر به فرد خلق شوند ، جذابیت بیشتری پیدا می کنند و در ذهن طرفداران جذاب تر می شوند. هیچ کس از دیدن موجودات بی روح ، ناخودآگاه و بی هدف لذت نمی برد. حتی بدترین شخصیت های تاریخ سینما می توانند رنج بشر از افسردگی و عصبانیت را تا حرص و آز و حسادت بیان کنند و این دلیل باعث می شود آنها باور کنند و دوام بیشتری داشته باشند. بهترین داستان ها توسط بازیگرانی روایت می شود که ده ها سال یا حتی برای همیشه در ذهن تماشاگران باقی می ماند. تیم برتون یکی از فیلمسازان با تخصص ویژه در خلق شخصیت های منحصر به فرد و البته است.

بهترین فیلم بتمن

در این پست برخی از بهترین فیلم های بتمن را معرفی کرده ایم که پر از داستان ها ، صحنه ها و شخصیت های شگفت انگیز و منحصر به فرد است. بنشینید و از داستان جنایت آنها لذت ببرید.

مقاله را کامل بخوانید

10 فیلم محبوب که ممکن است شما را دوست داشته باشد یا از آنها متنفر شوید

هنر در همه زمینه ها فکری و سرگرم کننده است. نگاه هرکس به هنر متفاوت از نگاه مردم به هنر است. آثار هنری وجود دارد که برخی را تحت تأثیر قرار می دهد و برخی دیگر برای آنها ارزش قائل نیستند. این امر به ویژه در سینماها اتفاق می افتد. در طول قرن گذشته ، سینما به عنوان یک واسطه در صنعت سرگرمی تبدیل شده است و صدها هزار فیلم را از بدو تأسیس تولید کرده است. با این حال ، برخی از فیلم های بسیار محبوب وجود دارد که علیرغم محبوبیت و موفقیت تجاری ، برخی از تماشاگران سینما از آنها متنفر هستند. تناقضی که قدرت ایده های روایی درباره این فیلم ها را زیر سوال می برد. در حالی که فیلم هایی وجود دارند که اگرچه مورد توجه منتقدان قرار گرفته اند ، اما نتوانسته اند توجه تماشاگران را به خود جلب کنند ، اما تماشای فیلم هایی که تماشاگران در آنها اختلاف نظر دارند و نظرات متضادی در مورد آنها دارند ، جالب است.

ادبیات کافکایی چیست؟ نگاهی به فلسفه فرانتس کافکا

فرانتس کافکا به عنوان یکی از بزرگترین شخصیت های ادبی قرن بیستم شناخته می شود. تاریخ تاریک ، گیج کننده ، مشخص و منحصر به فرد آن به خوبی شناخته شده و شناخته شده است. در واقع ، نوشته های کافکا آنقدر منحصر به فرد است که سایر نوشته های مشابه را “کافکایی” توصیف می کنند. اگر می خواهیم نوشته های کافکا و نوشته های کافکا را بدانیم ، باید درباره زندگی کافکا اطلاعات داشته باشیم.

مقاله را کامل بخوانید

[ad_2]

دکمه بازگشت به بالا