هنر و سینما

تحلیل تریلر فصل دوم سریال ویچر؛ ۱۱ افشاگری درباره‌ی ریشه‌‌های خون


چند روز پیش ، نتفلیکس محتوای مربوط به The World of The Witcher را منتشر کرد که شامل بررسی تریلر فصل دوم ، Blood Roots و موارد دیگر بود.

فصل اول The Witcher ، بر اساس کتابی با همین نام از آندری ساپکوفسکی ، در دسامبر 2019 از شبکه نتفلیکس پخش شد و به موفقیت بزرگی برای پخش کنندگان تبدیل شد و به زودی در سطح جهانی کامل شد. تعدادی از فیلم ها و برنامه ها در قالب لایو اکشن و کارتون ادامه یافت.

فصل اول The Witcher داستان گرالت از ریویا (هنری کویل) را دنبال می کند که به عنوان یک شکارچی غول پیکر در سراسر قاره سفر می کند ، در شهرها و شهرها می چرخد ​​و البته جانوران غول پیکر را که با پول آنها را آزار می دهند ، می کشد. او تنهاست و اسبش ، روچ ، با اوست ، اما این وضعیت تغییر کرده است. او به دیدار خود با جاسکیر (جوی باتی) ، شکارچی شکارچی ، انفار (آنیا چالوترا) ، جادوگر قدرتمندی که عاشق گرالت می شود ، و سیری (فریا آلن) ، شاهزاده ای ناشناس در پادشاهی سینترا و از گرالت محافظت ، سرب

فصل دوم The Witcher برای گسترش دنیای این مجموعه در نظر گرفته شده است. در همین حال ، دنیای Netflix Witcher در حال گسترش است و مجموعه ها و فیلم های جدیدی تولید شده است. تریلر قسمت 2 ویچر شامل فیلم های زیادی از فصل 1 بود که نشان می دهد Netflix نمی خواهد به زودی قسمت دوم را اعلام کند. با این حال ، نکات زیادی وجود دارد که با تریلر جدید قابل درک است. اما این نکات و ترفندها چیست؟

حال و هوای گرالت ثابت است

گرالت از زندگی طولانی و رفتار جادوگری خسته شده است و در نتیجه می خواهد پادشاهی انسانی داشته باشد. این بدبینی عمیق مربوط به دیدگاه او درباره اخلاق و معنویت است ، که به گفته گرالت ، مانند موهای سیاه و سفید است. به نظر نمی رسد که او در فصل دوم نظر خود را تغییر دهد ، زیرا در اینجا در تصویر ما صدای او را می شنویم که می گوید: “شر بد است ، هر چقدر هم کم باشد یا کم ، مهم نیست.” بنابراین مهم نیست از نظر او ، جانوران غول پیکر عجیب هستند زیرا جادوگر بد نیلفگارد سعی می کند سینترا را تصرف و تصرف کند.

سیری با زندگی گذشته خود و گرالت بیشتر آشنا خواهد شد

ویچر

در فصل 1 ، گرالت پس از نجات جان پدر سیری ، اقدامی غیرمنتظره انجام می دهد و رابطه نزدیکی با سیری پیدا می کند. گرالت بخواهد یا نخواهد ، او اکنون مسئولیت مراقبت از سیری را بر عهده دارد و تریلر فصل ویچر نشان می دهد که سیری گذشته خود و نحوه زندگی او را بیشتر روشن کرده است.

سیری تمرینات خود را در کایر مورهان آغاز می کند

در این کتابها ، سیری جادوگر محسوب می شود و فصل 2 همان داستان را دنبال می کند ، همانطور که با سیری و گرالت در Kair Morhan دیده شده است. گرالت توضیح می دهد که او را به پناهگاه Withers برد تا از او محافظت و دفاع کند ، اما به نظر می رسد سیری در حال آموزش است تا یکی از آنها باشد. یکی از عکس های موجود در تریلر نشان می دهد که سیری در حال تمرین با شمشیر برای حمله به مرد نی است. علاوه بر این ، یک صحنه دیگر نشان می دهد که او تمرینات شیمیایی جادوگر را نیز بر روی بدن خود آغاز کرده است ، و در تصویر بعدی ما شاهد حرکت دست او به عنوان معجون کتاب های سری هستیم. سپس این معجون با افزایش سن سریعتر رشد می کند و قدرت بدنش

اولین حضور وسمیر در نسخه اکشن زنده

ویچر

در تریلر ما با وسمیر ، با بازی کیم بودنیا ، مربی گرالت و رهبر ماهر و حیله گر ویتچرز آشنا می شویم. در واقع ، نسخه جوان وسمیر با صدای تئو جیمز در The Witcher: The Wolf Nightmare نشان داده شد. این ویدئو پیش درآمد سقوط مدرسه گرگ ها و حمله به کایر مورهان است. فصل 2 The Witcher اولین بار بود که بینندگان آن را در نسخه زنده دیدند ، و تا اینجا به نظر می رسد که Budnia تصویری خوب از ویچر قدیمی دارد که دیدی باورنکردنی از Siri دارد.

Enfer احتمالاً توسط Fringila گرفته شده است

در مورد پوشش رسانه ای برای فصل 2 ، قدرت اینفر نیز در حال افزایش است ، اما Fringila ، جادوگر افسانه ای ، طرفدار دارد. به نظر می رسد فرنزیلا به عنوان یک جادوگر نیلپاردی یک مرد قوی را به عنوان هدیه به استاد خود ربوده است. با این حال ، این ممکن است یک تصور اشتباه باشد. Witcher Chapter 2 شورش جن را با داستان کتاب تطبیق می دهد و در کتاب ها فرینگلا به انفر اجازه می دهد آزاد باشد و هر کجا که می خواهد برود. نظریه رایج دیگر این است که فرینگلا و انفر هر دو در دام جن گرفتار شده اند ، و به نظر می رسد که چنین باشد ، زیرا تصویر دیگری نشان می دهد که هر دو در قفس به دام افتاده اند. آیا این می تواند پیش نمایش فیلم ربوده شدن فرینجلا از Enfr باشد و همه اینها فقط یک فریب است؟ البته هر چیزی ممکن است.

بازگشت اژدهای طلایی را نشان می دهد

ویچر

اژدهای طلایی در دنیای ویچر بسیار نادر است ، بنابراین بسیاری آنها را افسانه می دانند ، اگرچه برخی از روایات نشان می دهد که دو نمونه از این مورد وجود دارد. فصل 1 The Witcher مخاطب را با یکی از اژدها ها ، Viltenrtermarth ، معروف تر به Burch آشنا می کند ، که از گرالت برای محافظت از خانواده خود استفاده می کند. عکسی در تریلر فصل دوم The Witcher نیز آتش اژدهای طلایی را پراکنده می کند. این تصویر شبیه به فصل 1 است ، اما مشخص نیست که از آن برای تقویت استراتژی کلی تبدیل حیوانات غول پیکر به انسان و بالعکس استفاده شده است یا اینکه یک مغازه جدید یا یک اژدهای طلایی در فصل 2 ظاهر می شود. یک اژدهای جدید ، شاید سریال طبق برنامه کتاب پیش برود و Zricanterment ، دومین اژدهای طلایی ، به سریال بپیوندد ، وگرنه این موجود می تواند شخصیت جدیدی باشد که برای سریال خلق شده است. او به احتمال زیاد برچ است ، اگرچه هنوز مشخص نیست که چرا عصبانیت خود را در این زمینه ابراز می کند.

اولین حضور نیولن

تریلر فصل 2 شامل اعلامیه جالب و اولین عکس های شخصیت جدید کریستوفر هوگو در The Witcher، Newlen بود. او فردی نفرین شده است که داستان مشابهی با دیوها دارد ، در مورد شیاطین و معشوق من. وقتی گرالت برای اولین بار با او ملاقات کرد ، به سرعت متوجه شد که نیولن یک جانور غول پیکر نیست ، بلکه یک نفر نفرین شده است و این دو با هم دوستانی بزرگ شدند. رابطه گرالت با او مبهم است ، اما تریلر نشان می دهد که نیولن آنقدر به او نزدیک است که او گرالت را به دلیل نادرستی سیری در روند جادوگر شدن او مقصر می داند و به او هشدار می دهد که با سیری صحبت کند. ن.

اطلاعات بیشتر درباره The Witcher: Blood Roots

ویچر

نتفلیکس همچنین ویدئویی از The Witcher: Blood Roots در پشت صحنه منتشر کرده است. این ویدئو اطلاعات زیادی در مورد سریال های آینده نشان نداد ، اما آنچه قبلاً اعلام شده بود را تأیید کرد. داستان این سریال 200 سال قبل از جنبش ویچر در دنیای تاریک اتفاق می افتد. Blood Roots قصد دارد ورود اولین ویچر را شرح دهد ، نمونه اولیه ای که همه جادوگران طی هزاران سال از آن تقلید کرده و بهبود یافته اند. این سریال رابطه گونه ها را روایت می کند ، یک رویداد غم انگیز که در آن دنیای جانوران غول پیکر ، انسان ها و جن ها با هم گرد هم می آیند و نحوه پیدایش ویچرز را توضیح می دهد.

Netflix همچنین اعلامیه های شگفت انگیز دیگری نیز انجام داد. با تأکید بر تولید ریشه های خونی آن ، واضح است که Netflix به دنبال گسترش کامل دنیای Witcher است. مرحله اعلام کرد که فصل سوم The Witcher و همچنین دومین فیلم بلند The Witcher World در حال تولید است. جالب اینجاست که معلوم می شود گروهی از خانواده ها نیز در حال پرورش او بودند ، اگرچه جنبه های داستان ویچر در مورد او هنوز مبهم است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا