هنر و سینما

۱۰ اپیزود برتر تاریخ سریال‌های تلویزیونی بر اساس امتیاز IMDb


تلویزیون در چند وقت اخیر به سرعت به عنوان پخش کننده سرگرمی رشد کرده است. یک رسانه عمومی که وضعیت پایین تری نسبت به سینما داشت و بسیاری آن را جدی نمی گرفتند ، اکنون به جایی رسیده است که بسیاری گواهی می دهند که از برخی جهات از هالیوود پیشی گرفته است و می بینیم که محصولات دیگر بسیار بلندپروازانه تری داریم و شگفت انگیزتر برای سینما

آنچه تغییر کرده است نه تنها کیفیت و مقیاس تولید در تلویزیون ، بلکه تصورات مردم و بینندگان آنها کاملاً تغییر کرده است و اکنون هرکسی نگرش خاص خود را دارد. بینندگان تلویزیون قدرت یک قسمت قدرتمند سریال را احساس کرده اند و میزان قدرت و انرژی روایت را در چهل دقیقه یا یک ساعت از یک قسمت سریال به خوبی انجام شده می دانند.

میانگین تعداد ارسال شده توسط کاربران IMDb یک بیانیه نیست ، اما همیشه با کیفیت و محبوبیت یک سریال و یک بخش اندازه گیری می شود و با مشاهده آن می توانیم خبرهای خوبی دریافت کنیم.

اگر به لیست بهترین سریال های مبتنی بر شماره های IMDb بروید ، عناوین آشنایی مانند Bad Breaking و Game of Thrones پیدا خواهید کرد ، اما در اینجا به سراغ اعداد ضبط شده در هر قسمت می رویم تا سری های مختلفی را که او انجام داده است ، بررسی کنیم. خیلی دور. کدام یک از بخشها و بخشها بالاترین نمره را دریافت کرده اند؟

10. Doctor Who – فصل 3 قسمت 10

سریال دکتر. هو

  • امتیاز: 9.8 از 10 (19000 رای)

دکتر. این یکی از طولانی ترین سریال های در حال اجرا در تاریخ انگلستان و شاید در جهان خواهد بود و واقعاً تا نسل های زیادی دوام آورده است. دکتر خیلی پیر است. هو ، بنابراین برخی از قسمت های قدیمی نه بیشتر و نه بیشتر.

نکته جالب این است که یکی از بهترین قسمت های این سریال که نمرات فوق العاده ای کسب کرد قسمتی بود که پزشکان زیاد در آن حضور نداشتند. در این قسمت ، دکتر هو که در سال 1969 به دام افتاده است ، سعی می کند جلوی سرقت “فرشته های گریان” تاردیس معروف را بگیرد. بسیاری معتقدند فرشتگان گریان یکی از وحشتناک ترین هیولاهای کل مجموعه هستند و دکتر. هو از زنی به نام سالی اسپارو (با بازی کری مولیگان) کمک گرفت.

9. فصل Rick And Morty – فصل 3 قسمت 7

ریکی سریال و مورتی

  • امتیاز: 9.8 از 10 (29000 رای)

خندیدن و بازی با دنیای اطراف و زندگی واقعی یکی از امضا و ایده های اصلی ریک و مورتی است و در قسمت هفتم از فصل سوم ، یکی از بهترین نمونه ها را مشاهده می کنید. در این فصل با قلعه ریک آشنا می شویم ، شهری که ریک و مورتی در آن ادعا می کنند میلیون ها نفر از جهان مختلف همسایه یک جامعه مخفی ایجاد کرده اند.

در پایان این قسمت ، نسخه زشت مورتی شهر را در دست می گیرد و شامل رویدادها و اتفاقات جالبی است. این قسمت از نظر جنبه های مختلف مورد استقبال و استقبال طرفداران یا منتقدان قرار گرفت و برنده جایزه آنی برای بهترین فیلم در مجموعه انیمیشن شد.

8. هانیبال – فصل 2 قسمت 13

سریال هانیبال

  • امتیاز: 9.8 از 10 (18000 رای)

حانیبال یکی از آن مجموعه هایی بود که در پخش آن مورد توجه قرار نگرفت ، اما با گذشت زمان طرفداران بیشتری پیدا کرد و بیشتر تبدیل به یک فیلم جنسی شد. به خصوص پس از لغو خبر این سریال ، بسیاری از طرفداران ناامید شده و نارضایتی خود را ابراز کردند.

این قسمت اوج دو فصل کامل است ، جایی که می بینیم ویل گراهام و جک کرافورد آخرین قدم ها را علیه قاتل و دکتر معروف دکتر بر می دارند. هانیبال لکتر. این دو در آخرین لحظه با هم دوست بودند ، اما دقیقه هایی که آنها ادامه دادند ، مشکوک ترین و هیجان انگیزترین موقعیت هایی بود که در تلویزیون اتفاق افتاد.

7. فصل Mandalorian – فصل 2 قسمت 8

سریال مندلی

  • امتیاز: 9.8 از 10 (49000 رای)

قسمت پایانی فصل دوم سریال Mendelian دیزنی پر از لحظات سخت و هیجان انگیزی است که نفس تماشاگران را در سینه آنها نگه می دارد. البته مشکلاتی وجود دارد ، مانند چهره جوان لوک اسکای واکر که با جلوه های رایانه ای دستکاری شده بود ، اما درام داستان و حماسه بزرگی که او تجربه کرد غیر قابل انکار است.

در اواخر این قسمت ، می بینیم که لوک اسکای واکر اگر انرژی خود را به طور کامل کنار بگذارد ، چه خواهد کرد. چیزی که طرفداران جنگ ستارگان سالها منتظر آن بودند. نیازی به گفتن نیست ، آخرین صحنه بین مندلیف و گروگو (بچه یودا).

6. مظنون (شخص جالب) – فصل 4 قسمت 11

فیلم مشکوک

  • امتیاز: 9.9 از 10 (12000 رای)

مظنون ممکن است به اندازه سایر اسامی موجود در لیست محبوبیت نداشته باشد ، اما در زمان انتشار آن طرفدار بزرگی بود و زمانی بود که او آنقدر محبوب بود که حتی زمان بندی مجموعه ای مانند CSI را تغییر داد ، زیرا از آن. این قسمت اوج یکی از طولانی ترین خطوط این مجموعه است ، که در آن بازیکن اصلی با یک هوش مصنوعی شیطانی به نام سامری مبارزه می کند.

جان ریس (Jim Quizel) متعصب سریال با کمک یک ماشین (هوش مصنوعی با نیت خوب) و دوستانش ، آنها سعی می کنند سامری را متوقف کنند تا خطری اقتصادی برای مردم جهان نداشته باشد.

5. Mr. Robot فصل – فصل 4 قسمت 7

سری Master Robot

  • امتیاز: 9.9 از 10 (23000 رای)

بدون شک ، آقای روبات یکی از بهترین سریال های چند سال اخیر بوده است و برخی از بهترین قسمت ها ، نمایشنامه ها و داستانهای تاریخ تلویزیون را به بینندگان ارائه کرده است. این سریال با بازی رمی مالیک درباره پسری با مشکلات روحی و روانی مختلف است ، که خنده دار است ، یک هکر با استعداد است و با گروهی از آشفتگان آشنا می شود که می خواهند سیستم جهان را تغییر دهند.

این قسمت فصل آخر این سریال اغلب توجه تماشاگران را به خود جلب کرده است. تنها چرخش داستان نیست که تقسیم را به چنین مکانی تبدیل کرده است ، بلکه فرم و فضای بصری نیز وجود دارد. تمام لحظات این قسمت در یک مکان ثابت اتفاق می افتد و اجرای تئاتری داشت ، اگرچه مناطق مختلف به نمایشگرهای جداگانه تقسیم می شدند.

4. چرنوبیل – قسمت پنجم

سری چرنوبیل

  • امتیاز: 9.9 از 10 (56000 رای)

روایت یک رویداد مهم تاریخی در قالب یک مجموعه یا فیلم بلند چالش های مهمی را به همراه دارد و می تواند منجر به شکست های جدی شود. شما باید به واقعیت ها وفادار باشید و آن را تحریف نکنید ، و باید آن را خیره کننده و جذاب کنید تا بیننده را جذب و جذب کنید. خوشبختانه سری چرنوبیل HBO هر دو را انجام داده است.

ستایش این سریال هرگز چنین نبوده است. هم تماشاگر معمولی و هم تماشاچی دوستان ما بودند و زبان خود را برای تعریف و تمجید از او باز کردند و بسیاری از منتقدان جنبه مثبت آنچه او نشان داد را تفسیر کردند. پنجمین و آخرین قسمت این مجموعه پایان یک داستان تلخ و تکان دهنده درباره یکی از بزرگترین فاجعه های بشری در تاریخ و سیاست و اسرار پیرامون آن است. بستن دسته ای برای مینی سریال های درجه یک که شایسته امتیاز بالا است.

3. فصل Game of Thrones – فصل 6 قسمت 9

سریال بازی تاج و تخت

  • امتیاز: 9.9 از 10 (197000 رای)

در حالی که ما از پایان سریال و دو فصل گذشته خوشحال نیستیم ، نمی توانیم فراموش کنیم که قسمت های قبلی بازی تاج و تخت برخی از بهترین و هیجان انگیزترین قسمت های تاریخ تلویزیون را به ما داد. Battle of the Bastards احتمالاً یکی از آن قسمت هایی است که بازپخش نمی شود و خوشبختانه وقتی ما برای اولین بار آن را تماشا کردیم یک چیز پاک بود. دعوایی بزرگ و بزرگ بین جان اسنو و رمزی بولتون.

رمزی بولتون از اولین باری که در این سریال ظاهر شد یک شرور خشن ، خطرناک و وحشتناک در بین طرفداران سریال بود و بسیاری منتظر بودند که این دعوا اتفاق بیفتد و نتایج آن را ببینند. صحنه های مبارزه ای که در این قسمت دیدیم حداقل یکی از بهترین صحنه های سینما بود و همه می دانیم که در یک رویداد خاص شرکت کردیم.

2. حمله به تایتان – فصل 3 قسمت 17

حمله به تایتان

  • امتیاز: 9.9 از 10 (65000 رای)

حمله به تایتان فقط یک انیمه نیست ، بلکه به مکان های دست نخورده رسیده و به تجربه ای عالی تبدیل شده است. چیزی که فراتر از نوع خود است و به نظر می رسد از بقیه انیمه ها متمایز است. درام تکان دهنده و شگفت انگیز در این مجموعه واقعاً شگفت انگیز بوده است.

فرمانده اروین در واقع یک تیم انتحاری با خود آورد تا به جانور تیتان حمله کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار دهد ، در حالی که لوی از پشت سر آمد. نبردهای تمام عیار و قسمت های منحصر به فرد.

1. فصل شکستن بد – Toko 5 قسمت 14

سریال شکستن بد

  • رتبه: 10 از 10 (144،000 رای)

برکینگ بد یکی از موفق ترین و پرطرفدارترین سریال های تاریخ تلویزیون است و می توان گفت که بهترین سریالی است که تا کنون ساخته شده است ، بنابراین تعجبی ندارد که یکی از قسمت های آن در بالای لیست قرار داشته باشد ، قسمتی که بالاترین تعداد را در آن داشته است. تاریخچه سریال

هر دقیقه و لحظه از پنجمین و آخرین فصل Bad Breaking پر از تنش ، تعلیق ، هیجان و درام است و قسمت چهاردهم اوج است. تمام آن چیزی که والتر وایت می ترسید ناگهان روی سرش افتاد. یکی از اعضای خانواده اش در جلوی چشمانش کشته شد ، رابطه اش با همسر و فرزندانش آسیب دید و خودش مجبور شد جان خود را از دست بدهد و به مکان دیگری فرار کند.

منبع: Screen Rant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا