هنر و سینما

سریال‌های تلویزیونی مارول از بدترین تا بهترین


دنیای سینمای مارول با انتشار سری جدیدی از فیلم ها در دیزنی پلاس به سرعت در حال گسترش است. در ابتدا ، این مجموعه تلویزیونی توسط Marvel TV تولید می شد و به خود این سریال مرتبط بود. سری جدید دیزنی پلاس بی نظیر است و توسط استودیو مارول تولید می شود و تأثیر مستقیمی بر روایت اصلی فیلم مارول دارد.

شاهین و سرباز زمستان نقش کاپیتان آمریکا 4 را بازی کردند ، نقش سام ویلسون را به عنوان کاپیتان بازی کردند و در فصل اول لوکی ، جاناتان میگرز ، که در فیلم مورچه و زنبور بازی می کند ، اضافه شد.

مارول اولین و مهمترین استودیوی فیلمسازی بود ، در نتیجه ، آنها این مجموعه ها را فیلمهای شش ساعته می دانند. با وجود برخی اشتباهات در طول سریال ، هنوز مورد استقبال طرفداران و منتقدان قرار می گیرد. استودیو مارول با مجموعه Vandavision که 23 جایزه امی در سال 2021 برنده شد ، تاریخ ساز شد.

3. سربازان شاهین و زمستانی

وانداویژن

  • کارگردان: مشاغل در اسکاتلند
  • بازیکنان: سباستین استن ، آنتونی مککی
  • سال انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 90 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.4 از 10

شاهین و سرباز زمستان مجموعه ای با مفهوم و کیفیت مطلوب هستند. مجموعه ای با بازی سام ویلسون و سباستین استن در نقش سرباز زمستان ، پس از نبرد تانوس را بررسی می کند و سرانجام ، شاهین نقش خود را به عنوان کاپیتان جدید آمریکایی قبول می کند. این درام جاسوسی که شبیه Captain America: Winter Soldier است ، شاهین را به یک تجربه جهانی می فرستد در حالی که او و دوستانش سعی می کنند گروهی از تروریست ها را شکست دهند.

تاریخچه این سریال با برنامه ریزی های زیادی که انجام داده کمی تضعیف شده است. متخصص برق بیش از حد هدف قرار گرفته بود و اکثر بینندگان به محض ورود شارون کارتر به صحنه ، واقعیت را مشاهده کردند. پیام سیاسی این مجموعه چندان مورد بررسی قرار نگرفته است و بحث این است که برخی از صحنه های این مجموعه برای نشان دادن نژادپرستی طراحی شده است. Flagshomers نیز موفقیت چندانی نداشت. مارول آنها را بسیار هیجان زده کرد و سپس کار بدی انجام داد که آنها را از شخصیت اصلی خود دور کرد. به نظر می رسد Carly Morgenthau نیز کشته شده است زیرا Marvel هیچ برنامه ای برای او نداشت.

با وجود آن همه انتقاد ، The Falcon و Winter Soldier یک سریال سرگرم کننده هستند. عملکرد بازیکنان ، به ویژه دو بازیکن اصلی ، بهترین است و در تماشای سریال متوجه می شویم که روایت به اندازه کافی خوب است.

به لوکی

وانداویژن

  • کارگردان: کیت هرون
  • بازیکنان: تام هیدلستون ، سوفیا دی مارتیتو ، اوون ویلسون
  • سال انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 85 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 8.8 از 10

تام هیدلستون پس از انتقام جویان: آخرین بازی به عنوان خدای شرور باز می گردد. در آنجا ، انتقامجویان یک شعبه ساختند که پس از جنگ در نیویورک در سال 2012 به طور تصادفی از لوکی فرار کرد و این نسخه از لوکی توسط سازمان تغییرات زمان گرفته شده است. جالب اینجاست که هیدلستون با همکاری سیلوی ، قدرت واقعی پشت تخت سازمان Time Variance را پیدا کرد و مارول چندجهان جدید را راه اندازی کرد.

سریال Loki بی عیب و نقص است و مسائل مهمی دارد و برخی از عناصر طرح کاملاً مناسب نیستند ، از جمله اینکه چرا رابطه لوکی و سیلوی در این قسمت بسیار عاشقانه بود. 4 باعث ایجاد پرونده Nexus در دنیایی شد که در آستانه انقراض بود به متأسفانه ، در پایان سریال ما هیچ چیز جالب از نظر استراتژی نمی یابیم و لوکی در این سریال که متعلق به خودش است با معرفی Kong Fateh ، با بازی جاناتان ماژور ، تحت پوشش قرار می گیرد.

با این حال ، لوکی واقعاً سرگرم کننده است و پویایی بین هیدلستون و دی مارتینو واقعاً خوب است. این مجموعه بسیار شبیه سفر به دنیای اسرار مارول است که در آن پیچ و خم های بی شماری وجود دارد. این مجموعه ممکن است ایده های زیادی ارائه دهد که می تواند مارول را حتی بهتر کند.

1. وانداویژن

وانداویژن

  • کارگردان: دریغ نکنید
  • بازیکنان: الیزابت اولسن ، پل بتانی ، کاترین هان
  • سال انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 91 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 8 از 10

این سریال با الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف و پل بتانی در نقش ویژن پخش شد. این مجموعه خلاقانه ترین مجموعه تلویزیونی مارول در DisneyPlus است ، زیرا بیش از هر چیز یک کمدی قهرمانانه است. ایده اصلی به خوبی تسلط داشت و در ابتدا تماشاگران مانند واندا در مورد آنچه در حال رخ دادن بود به نظر می رسید. آنها گیج می شوند و به تدریج حقیقت را درک می کنند. کل خط داستانی واندا به روز شده است و او به عنوان جادوگری با جایگاه ویژه ای در آینده مارول تعریف شده است. علاوه بر همه اینها ، می توان گفت که این مجموعه دارای یک دیالوگ سازگار و مناسب و موسیقی متن منحصر به فرد است که نامزد جایزه امی شده است.

Vandavision اولین تولید تلویزیونی Marvel Studios بود و این سفر را آغاز کرد. هیچ مجموعه تلویزیونی دیزنی پلاس به این خوبی نیست ، اما واقعیت این است که ما به تازگی اولین روز این تجربه هیجان انگیز را شروع کرده ایم و استودیو مارول از اشتباهات خود درس می گیرد ، به این معنی که این سریال حتی بهتر خواهد شد. Marvel TV در آینده به

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا