هنر و سینما

۱۰ مادر برتر در تاریخ سریال‌های تلویزیونی


اغلب این سریال به مادران اهمیت نمی دهد ، اما این 10 مادر بهترین مادران تلویزیون هستند.

نقش مادر در تلویزیون اغلب به او فرصت می دهد تا بدرخشد ، شخصیت خود را نشان دهد و نحوه ایجاد خانواده و ادامه راه همه را نشان دهد. گاهی اوقات خانواده سریال بدون نیکوکاری و حمایت مادر که آنها را در مسیر درست هدایت می کند ، موفق نخواهند شد. در ادامه 10 مادر مهربان ، دلسوز و قدرتمند را در تاریخ تلویزیون معرفی خواهیم کرد.

10. ربکا پیرسون (This Is Us)

مادران بهترین برنامه های تلویزیونی

بیشتر سه فصل اول این سریال درباره زندگی و میراث جک پیرسون ، همسر ربکا و پدر کوین ، کیت و رندال است. با ادامه سریال ، مشخص شد که ربکا کسی است که خانواده را ایجاد کرده است ، همیشه از فرزندان خود محافظت می کند و تمام تلاش خود را می کند تا آنها حتی پس از مرگ پدرش شادترین زندگی را داشته باشند. ربکا در ابتدا مطمئن نبود که چگونه مادر شود ، اما یک مادر فوق العاده شد.

9. نمایش Donna Reed

مادران بهترین برنامه های تلویزیونی

دانا استون ، با بازی دونا رید ، خانه دار بدون معلولیت است. او در اجتماع شرکت می کرد ، همیشه لباس رسمی می پوشید و تقریباً همیشه در حال لبخند زدن دیده می شد. برخلاف دیگر مادران نمایش در آن زمان ، دونا کار داوطلبانه ای داشت که گهگاه کار می کرد. با وجود شیوه زندگی سنتی و جذاب اکثر سریال های تلویزیونی پخش شده در دهه 1960 ، دونا تقریباً به یک مادر کامل در تلویزیون تبدیل شد. او فرزندان خود را راهنمایی می کرد ، در جشنواره ها و مسابقات آنها شرکت می کرد و رابطه ای سالم و دوست داشتنی با پدرش داشت.

به ربا

مادران بهترین برنامه های تلویزیونی

ریبا این سریال را به عنوان مادر سه فرزند ، شاین ، کیرا و جیک ، در حضور همسر شاین ، ون و دختر آنها ، الیزابت آغاز کرد. ریبا ، با وجود اینکه همسرش او را ترک کرد و سعی کرد خانواده اش را تنها نگه دارد ، در نهایت موفق شد و همه را دور هم جمع کرد. او برای ازدواج همسر سابقش میانجیگری می کند ، وقتی دختر کوچکش باردار است از او حمایت می کند و هنگامی که دخترش با مشروبات الکلی دست و پنجه نرم می کند با او می ماند. ریبا مادری بود که دیگران را در اولویت قرار داد و شانه به شانه همه ایستاد.

7. Chlor Hextable (نمایش کازبی)

مادران بهترین تلویزیون

کلر هکستابل وکیل ، همسر و مادر پنج فرزند است. کلر همیشه مسئول و پاسخگو بوده ، خانه را از نظر مالی تأمین می کند و خانواده خود را به روش صحیح اداره می کند. شخصیت شجاع کلر به عنوان وکیل مدافع او را به فردی بزرگ در تصمیم گیری و تربیت فرزندانش تبدیل کرده است. او یکی از اولین مادرانی بود که بیش از یک زن و خانه دار در تلویزیون ظاهر نشد ، زیرا او هم یک زن شاغل بود و هم یک مادر فداکار. کلر زمینه را برای مادران در تلویزیون فراهم کرد تا بیایند و عشق و شخصیت بی قید و شرط خود را هنگام کار در خارج از خانه ابراز کنند.

6. آنجی لوپز (نمایش جورج لوپز)

مادران بهترین تلویزیون

گرچه جورج در سریال جورج لوپز بازی می کند ، اما بیشتر سریال درباره رابطه او با پسرش و همسرش آنجی است. اگرچه کارنی دختر آنجی مشکل ساز نبود ، اما آنجی مادری بسیار حامی و مهربان بود. اگرچه او و جورج همیشه موفق نبودند ، اما آنها تلاش زیادی کردند تا رابطه خوبی با دو فرزند خود داشته باشند. ایثار و عشق آنجی به مادری و درک فرزندانش ستودنی است.

5. لورلی گیلمور (دختران گیلمور)

دختران گیلمور

لورل گیلمور پس از به دنیا آوردن دخترش در 16 سالگی ، دور از والدین خود در هارتفورد ، کنتیکت زندگی کرد. رابطه لورل و روری برخلاف اکثر روابط مادر و دختر نبود. آنها دوستان بسیار خوبی هستند و لورل می خواهد دخترش بداند که همه کارهایی که او انجام می دهد با اوست و او از همه رویاهای خود ، چه بزرگ و چه کوچک حمایت می کند. او می خواست به گونه ای با روری ارتباط برقرار کند که هرگز با مادرش تجربه نکرده بود و موفق شد.

4. لورا پتری (نمایش دیک ون دایک)

مادران بهترین برنامه های تلویزیونی

لورا پتری با بازی مری تایلر مور یکی از دوست داشتنی ترین زنان خانه دار در تاریخ تلویزیون است. لورا در زمان خود زنی بسیار فصلی بود که در خانه صحبت می کرد و شلوار کپور می پوشید ، اما خیلی خوب با هم کنار نمی آمدند. شخصیت شاد لورا او را به یک مادر فوق العاده در آن زمان تبدیل کرد ، کسی که هنوز سالها بعد می تواند به عنوان یک الگوی عالی در نظر گرفته شود.

3. کریستینا بریورمن (فرزندپروری)

مادران بهترین تلویزیون

کریستینا بریورمن کار ساده ای با مجموعه والدین نداشته است. او سه فرزند داشت که هرکدام نیازها و خواسته های خاص خود را داشتند و خود کریستینا با سرطان سینه مبارزه می کرد. تنها کاری که او انجام داد این بود که خانواده اش را بهتر کند ، با وجود اینکه بیمار بود ، هر کاری را که خانواده اش به آن نیاز داشتند انجام می داد. او برای آموزش بهتر کودکان با نیازهای ویژه مبارزه کرد.

2. سوفیا پتریلو (دختران طلایی)

مادران بهترین برنامه های تلویزیونی

سوفیا مادر سه فرزند است ، اما پس از تخریب خانه ای که در آن زندگی می کرد ، با دخترش دوروتی نقل مکان کرد. سوفیا نه تنها مادر فرزندانش بود ، بلکه از هم اتاقی های خود بلانش و دوستان رز و دوروتی مراقبت می کرد ، گویی تنها دختر او بودند. سوفیا ، که اغلب عشق واقعی خود را به طنز پنهان می کرد ، قلب بزرگی دارد و اطلاعات زیادی با این سه زن به اشتراک گذاشته است.

1. کتی فورمن (Io 70s Show)

مادران بهترین برنامه های تلویزیونی

بچه های کتی فورمن ، لوری و اریک قدر مادرشان را نمی دانستند ، اما همسرش ، رد ، او را بسیار ستود. او می دانست که شوهرش بهترین مادر روی زمین است. او همیشه در کنار فرزندانشان بود ، حتی زمانی که آنها لیاقت آن را نداشتند. کیتی علاوه بر اینکه یک پرستار سخت کوش و مادر دو فرزند بود ، برای دوست اریک ، هاید ، مانند تنها فرزندش متاسف شد. او می خواهد همه اطرافیانش عشق و خانه خود را به عنوان یک مرکز خرید عالی برای بچه های محلی احساس کنند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا