هنر و سینما

چرا سریال فالکون و سرباز زمستان به خوبی وانداویژن نیست؟


شاهین و سرباز زمستانی جدیدترین سری دیزنی پلاس است که منتشر شده است و اولین سری آن پربیننده ترین سریال در سرویس جریان دیزنی است. اما این لزوما به این معنی نیست که جذاب یا چشمگیر است.

شاهین و سرباز زمستانی هنوز تمام نشده است. به طور خلاصه ، این سریال می توانست به جای شش قسمت در دو ساعت ویدئو پخش شود.

گاهی اوقات ونداویژن نیز احساس اغراق را به بیننده نشان می دهد ، اما سازگاری آن با دنیای تلویزیون و صحبت از کمدی تئاتری سنتی تقسیم آن را به سریال توجیه می کند. اما در مورد شاهین و سربازان زمستانی ، وضعیت متفاوت است.

اما ما همچنین معتقدیم که یک سری کوچکتر و جمع و جورتر می تواند نتایج بهتری برای Falcon و Winter Soldier داشته باشد.

بیایید دو سری Vandavision و Falcon و Winter Soldier را مقایسه کنیم و خلاصه کنیم که چرا دومی در تلویزیون نیست. همچنین ، اگر آخرین قسمت های Falcon و Winter Soldier را ندیده اید ، ممکن است Hunters را در زیر پیدا کنید.

زمان درمان مشترک لازم است

شاهین و سرباز در زمستان

در حالی که Vandavision کمی غم انگیز است ، طنز زیادی دارد. این سریال از طنز موقعیتی الهام گرفته است و این زوج را در موقعیت طنز قرار می دهد. به عنوان مثال ، واندا (الیزابت اولسن) برای مدیر Vision و همسرش وعده غذایی را بدون هیچ گونه مواد اولیه آماده می کند. واندا و ویژن هر دو در مسابقه استعداد وست ویو جادوی خود را انجام می دهند. همچنین باید به تست حاملگی و همچنین آگرین ، همسایه مو و خنده دار کاترین هان اشاره کرد.

مجموعه های شاهین و سرباز زمستان کمی جدی تر نیاز دارند. دو بازیکن اصلی کاملاً متضاد هستند. سام فردی است که کارها را به طور طبیعی انجام می دهد و باکی بسیار دوستانه و حسابگر است. بسیاری این نمایش 30 ثانیه ای را در فیلم Captain America: Civil War دیدند که در آن آنها به جای سم بحث و تبادل نظر کردند. به گفته مالکوم اسپلمن ، نویسنده سریال ، رابطه این دو بر اساس این نوع رابطه است. در فیلم Captain America: Civil Civil on the Poison ، باکی موقعیت خود را برای نشستن آرام تغییر نمی دهد و این باعث می شود که او پشت مدل Beetle تحت فشار قرار گیرد. این زمانی بود که ایده شروع سریال به وجود آمد.

رابطه بین این دو شخصیت روشن و ملموس است. در برهه ای از این مجموعه ، ما احساس می کنیم که رابطه این دو باید بیشتر محتاط باشد. در نیمه اول ، این دو کاملاً با هم نیستند. در نیمه دوم ، که بهترین قسمت این مجموعه است ، آنها در یک جلسه روانشناسی شرکت می کنند و مساله فاصله بین صندلی های خود را مورد بحث قرار می دهند و در نهایت ، بازی را در آنجا به پایان می رسانند. بین آنها این مکالمه ، که بسیار خنده دار است و سرگرم کننده اما در بین ماموریت های بزرگتر این مجموعه ، فضا از بین می رود. صحنه های فراموش نشدنی در سرتاسر سریال وجود دارد ، مانند صحنه ای که باکی و سم در مورد فضانوردان ، روبات ها و جادوگران بحث می کنند ، یا صحنه ای که در آن Marvel Trouble Man در میدان ها می جنگد و می جنگد.

اندازه های کوچکتر برای تلویزیون مناسب است

شاهین و سرباز در زمستان

مانند اکثر فیلم های Emsio ، تنش زیادی بین Falcon و Winter Soldier وجود دارد. گروهی منحصر به فرد به نام اسمرهای فلاندری ، به رهبری یک قهرمان جوان به نام کارلی مورگنتائو ، به دنبال ایجاد بی ثباتی در جهان هستند. کارلی و دیگر قهرمانان جهان مانند که پس از اولین شکست تانوس در انتقام جویان: جنگ ابدی وارد می شوند و سعی می کنند مرزهای بین ملت ها را بشکنند. تهدیدهای گروه اول افسران آنقدر جدی بود که باکی ، یک سرباز 106 ساله ، تصمیم گرفت با سام کار کند و یک جستجوی اضطراری برای گروه انجام دهد. مسلماً دلیل درگیری باکی با Poison تنش زیاد در دنیای سریال بود. اما در حقیقت ، اولین بار که باکی با سام ملاقات کرد به دلیل توبیخ سام به دلیل امتناع از سپر ناخدا آمریکایی بود.

همه ما می دانیم که بخشی از پیشینه مورل در دنیای سینما در ذهن افراد با تأثیر منحصر به فرد ثبت شده است. اما هیچ کس نباید انتظار فیلم 350 میلیون دلاری در این مجموعه را داشته باشد. من شخصاً ترجیح می دهم داستانی درباره سام ببینم که زندگی روزمره خود را می گذراند و با مشکل یک قهرمان کوچک دست و پنجه نرم می کند و باکی که برای شستشوی مغزی شستشو داده بود به روانشناسی رفت و به دلیل کار سام به عنوان کاپیتان به با او بحث کرد

گزارش هایی که در طول سریال در رقابت رخ می دهند نیز به طرق مختلف مورد توجه هستند. اما این یکی از مواردی است که برای مسائل بزرگتر حل نشده باقی مانده است ، مانند سازمان های تروریستی که جهان را ترور می کنند. مجموعه Vandavision درباره راه حل های دشوار واندا برای مقابله با از دست دادن معشوق است. شاهین و سرباز زمستان می تواند داستان یک سیاه پوست باشد که جایگزین کاپیتان آمریکا شد.

تعداد زیادی شخصیت بی انتها وجود دارد

شاهین و سرباز در زمستان

یک ویژگی آشنا جدید در این سری وجود دارد. به نظر می رسد شارون کارتر (امیلی ون کمپ) نگهبان سابق سپر (سپاه سپاه) و افسر نیروهای ویژه زیمو سوکویا (دانیل براهل) به همراه جنگنده ارشد واکانداای ایو و گروه جنگنده دورا میلاهه. اما حتی در زمان خوبی ، همانطور که به نظر می رسد ایو می گوید ، “قدرت دورا میلهه کجاست” ، این بازیکنان زمان کافی برای مراقبت از او در طول سری را ندارند.

با ادامه سریال ، با شخصیت های جدید آشنا می شویم. مانند جان واکر (وایات راسل) و کاپیتان و دوست لامار هوسکینز (New Caller). ما می دانیم که کارگردان می خواهد بگوید هیچکس به اندازه کاپیتان مصون و سالم نیست ، اما او در نشان دادن واکر بی حوصله و قابل پیش بینی بسیار جلو رفته است. در ابتدای قسمت چهارم ، واضح بود که واکر می خواهد مکالمه بین سم و کارلی را خراب کند. ما می دانیم که واکر از سر قهرمان استفاده می کند و به او آسیب می رساند و نابود می کند. همچنین ، هیچ کس مانند کاترین هان در این سریال وجود ندارد که توجه بیننده را جلب کرده و از او درباره داستان اصلی سریال بپرسد. نزدیکترین شخصیت کاترین دکتر است. راینر که متأسفانه در دو قسمت آخر این مجموعه حضور نداشت.

مسلماً شاهین و سرباز زمستان در سری Emsio مورد انتظار بودند. این به معنای بازسازی مجموعه ای از جلوه ها و صحنه های خاص است که کارگردانان پیچیدگی های دنیای تلویزیون را درک نمی کنند.

در ابتدا قرار بود Falcon و Winter Soldier از DisneyPlus پخش شوند ، اما فیلمبرداری به دلیل شیوع ویروس کرونا به مارس سال گذشته موکول شد. این مجموعه شامل مجموعه ای از رویدادها ، تظاهرات و نمایش فیلم در خیابان های پراگ در جمهوری چک است.

Vandavision ، از طرف دیگر ، شبیه کمدی محلی است که فیلمسازی را در زمان انفجار Quidd 19. تسهیل کرد. به همین دلیل اولین سری پخش شد و DisneyPlus و MSV از این استراتژی استفاده کردند. مجموعه Vandavision آنقدر منحصر به فرد و جالب بود که شاید دلیل پیشرفت امسیو و گام بعدی در دنیای تلویزیون باشد.

ما می دانیم که دو بخش در سری Falcon و سری زمستانی باقی مانده است و هنوز می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند. سام و باکی می توانند تا آنجا که می توانند بحث کنند. اما نکته مهم این است که اگر بخواهیم یکی از این دو سری را به عنوان گزینه بهتر انتخاب کنیم ، قطعاً Vandavision است.

منبع: پرسیدن

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا