هنر و سینما

فالکون و سرباز زمستان با گذر از حمله به تایتان محبوب‌ترین سریال جهان شد


طبق گزارش فوربس ، “شاهین و سرباز زمستان” محبوب ترین سریال در جهان شده است.

طبق داده های آماری Parrot ، با توجه به ماهیت “تقاضا” و “بینایی متوسط” این سریال ، محبوبیت سری Falcon و Winter Soldier حدود 92.6 برابر بیشتر از میانگین محبوبیت سری جدید است. قبل از آن ، اولین قسمت از فصل آخر “حمله به تایتان” عنوان محبوب ترین و در حال انجام سری جدید بود.

این تقاضای چشمگیر و محبوبیت این سری جدید مارول حتی در مقایسه با دیگر مجموعه های قهرمان جالب است. به عنوان مثال ، محبوبیت و تقاضای سریال محبوب “Vandavision” در هفته اول انتشار 67.6.6 بود. در این مجموعه ، تنها “مندلورین” از محبوبیت بیشتری نسبت به Falcon و Winter Soldier برخوردار است. مندلیان در اولین روز اکران خود ، 108 برابر بیشتر از سریال های معمولی و محبوب بود. دیزنی پلاس همچنین هفته گذشته تأیید کرد که اولین قسمت از سری Falcon و Winter Soldier بیش از هر سری دیگری در این سرویس پخش پخش تماشا شده است.

تقریباً یک دهه پس از حضور کریس ایوانز در دنیای فیلم مارول ، به نظر می رسد که او با “انتقام جویان: پایان بازی” دنیا را ترک کرده است. انتقام جویان سرانجام استیو را در حال دفاع از کاپیتان آمریکا یافتند ، بنابراین آنها نشان دادند که او کاپیتان جدید سینمای مارول خواهد بود. نگاهی به مجموعه سرباز شاهین و زمستان و سام که سعی می کردند سپر را بپذیرند نشان می دهد که چرا او انتخاب خوبی برای برداشتن سپر داشته است.

Falcon تنها گزینه سپر Captain America نیست. این کمیک ها تصور می کردند که باکی بارنز و چند نفر دیگر راحت تر می توانند کاپیتان آمریکا شوند تا فالکون ، اما مارول شانس سباستین استن برای کاپیتان آمریکا را نادیده گرفت. در ابتدا ، این تصمیم طرفداران مارول را نگران کرد ، اما همچنان برای فالکون منطقی بود که کاپیتان آمریکا شود. حالا ، ایوانز می خواهد توضیح دهد که چرا Falcon سپر را به عنوان تصمیم درست گرفت.

منبع: GamesRadar

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا