لوازم خانگی

10 جاروبرقی پرفروش در دیجی‌کالا (آذر 1401)


امروزه وجود دستگاهی همچون جاروبرقی در خانه‌‌ی افراد امری بدیهی به حساب می‌آید ولی خرید مدلی باکفیت که سال‌های سال بتواند در کنار شما باشد هم‌چنان مساله‌ای چالش‌برانگیز است. با توجه به همین موضوع هم در کنار راهنمای جامعی که در ای بی سی مگ در مورد خرید انواع جاروبرقی ارائه کرده‌ایم، این بار با مقاله‌ای خلاصه و کوتاه در مورد 10 نمونه جاروبرقی پرفروش در دیجی‌کالا در کنار شما هستیم تا بتوانید با یک نظر محصولی مناسب با شرایط اقتصادی و نیازهای خود تهیه کنید.

پس تا پایان ما را همراهی کنید!

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

1. جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

یکی از گزینه‌های بسیار قدرتمند و در عین حال کم‌صدا، جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR است. این گزینه‌ی جذاب دارای مشخصاتی همچون کلاس مصرف انرژی A، دسته‌ی ارگونومیک، هشدار الکترونیکی تعویض کیسه‌ی گرد و غبار، سیستم Power Protect به منظور ایجاد نهایت کارایی و تمیز کنندگی، گنجایش 5 لیتری مخزن، بهره‌مندی از سیستم Silence Sound و سیم‌ جمع‌کن است.

اقلام همراه این نوع جاروبرقی بوش شامل نازل توربو و شکاف، نازل داخلی، برس مبلمان و ابزار قابل تنظیم سطوح می‌شود. جاروبرقی بوش با وزن 7.5 کیلوگرمی یکی از مدل‌های با دوام و استاندارد برای همراهی با خانه و زندگی شماست. شما می‌توانید هم حالا جاروبرقی BGL8GOLDIR را به قیمت 6,327,450 تومان از بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی‌ای همانند دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

2. جاروبرقی پارس خزر مدل ECO-1800W

جارو برقی پارس خزر مدل ECO-1800W

یکی از نام‌های معتبر و آشنا در بین خانوده‌های ایرانی محصولات شرکت پارس‌خزر است که از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. در این میان جاروبرقی پارس خزر مدل ECO-1800W هم مستثنی نیست و با ویژگی‌های درخشانی همچون قابلیت تنظیم میزان مکش دستگاه جهت مصرف بهینه انرژی، لوله‌ی تلسکوپی از جنس استیل ضدزنگ، قابلیت گردش 360 درجه، محافظ حرارتی موتور در هنگام پر شدن پاکت جاروبرقی، محفظه‌ی دو جداره موتور جهت کاهش صدا، قابل استفاده با کیسه‌ی یک‌بار مصرف و قیمت پایین گزینه‌ای کارا برای خانه‌ها کوچک و متوسط است. به طور کلی این کالا شعاع عملکردی تا 7 متر دارد و موتور آن با قدرت 1600 وات می‌تواند از پس هر نوع آلودگی‌ای برآید. قیمت این محصول هم‌اکنون در سایت دیجی‌کالا 1,987,000 تومان است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

3. جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R

جاروبرقی پرفروش دوو مدل DVC-LH22R محصولی بسیار پرقدرت از برند معروف دوو است که از جمله مشخصات آن می‌توان به مواردی همچون وجود 8 مرحله فیلتراسیون، وجود برس توربو، تنظیم الکتریکی قدرت مکش، نشانگر دیجیتالی هشدار پر بودن کیسه، لوله‌ی تلسکوپی قابل تنظیم، نشانگر وضعیت فیلتر HEPA و بسیاری قابلیت‌های دیگر اشاره کرد. محدودی عملکرد این کالا 5 الی 10 متر است و در عین حال محدوده‌ی میزان صدا آن 65 الی 70 دسی‌بل (جزو نمونه‌های کم‌صدا به شمار می‌رود!) و توان مصرفی آن 2000 تا 2500 وات است.

همچنین به منظور اینکه هوای خروجی از پشت جاروبرقی عاری از هر گونه آلودگی باشد، این مدل جارو مجهز به فیلتر HEPA13 است که تا حد بالایی گرد و غبار را فیلتر می‌کند. گفتنی است این محصول دارای سیم‌جمع‌کن خودکار است و با قیمت 4,360,000 تومان به بازار عرضه شده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

4. جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Pro +

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Pro +

اگر به دنبال یک گزینه‌ی هوشمند یا به عبارتی رباتیک هستید که موهای حیوانات خانگی شما را به بهترین شکل ممکن پاک کند، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Pro + بیاندازید. این محصول میزان شارژدهی‌ای تا بیش از 20 دقیقه را دارد و در کنار آن از مشخصاتی همچون تنظیم توان مصرفی، پردازنده 4 هسته ای Cortex-A53، سنسور VSLAM در مکان یابی ربات، مخزن 250 میلی‌لیتری آب (به منظور برای تی کشیدن محیط)، سنسور حسی فوتونی دقیق و قابلیت اندازه‌گیری، برنامه‌ریزی مسیر و مدیریت نقشه هم برخوردار است.

همچنین باید بدانید که شرکت شیائومی برای راه‌اندازی این محصول هوشمند خود برنامه ویژه‌ای را طراحی کرده است که شما می‌توانید با نصب آن ربات را آماده‌ی کار کنید. ظرفیت باتری این کالای جذاب 2500 میلی آمپر بر ساعت است و طبیعتا با توجه به قابلیت‌ها و مشخصاتی که دارد از قیمت پایینی برخوردار نیست. درواقع اگر تصمیم به خرید یک جاروبرقی کاملا اتوماتیک و باکیفیت دارید باید مبلغ 9,690,000 تومان را برای آن بپردازید!

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

5. جاروبرقی پرفروش درما مدل DX115C

جاروبرقی درما مدل DX115C

جاروبرقی درما مدل DX115C کالایی ایستاده، قابل‌اعتماد با قیمت مناسب و میان‌رده است که از جمله مشخصات آن می‌توان به مواردی همچون توان 600W کالا، قابلیت استفاده به صورت دستی و ایستاده، ظرفیت مخزن تا 1.2 لیتر، سیستم خنک‌کننده‌ی سریع خروجی هوا برای محافظت از عملکرد موثر موتور، محدوده‌ی صدای 65 الی 70 دسی‌بل، سبکی همراه با مکش عالی اشاره کرد.

وجود فیلتر HEPA و قابلیت شست‌وشوی آن از دیگر ویژگی‌های مهم این جاروبرقی است که با سه سری متفاوت جهت تمیزکاری موثر انواع سطوح و گوشه‌ها می‌تواند نظافت را در خانه به حد اعلا برساند. شما می‌توانید هم‌اکنون جاروبرقی پرفروش درما مدل DX115C را به قیمت 914,000 تومان از دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

6. جاروبرقی سامسونگ مدل v2510

جاروبرقی سامسونگ مدل v2510

شرکت سامسونگ از جمله برندهایی است که سال‌هاست اعتبار زیادی را در بین خانواده‌های ایرانی برای خود رقم زده است. در این میان جاروبرقی سامسونگ مدل v2510 هم یکی از این محصولات است که با ویژگی‌های شایان توجه‌ای همچون میزان صدای زیر 65 دسی‌بل، قدرت موتور 2000 وات، گنجایش مخزن 3.5 لیتری، بدون کیسه، نشانگر پر بودن مخزن و فیلتر خروجی HEPA 13 همراه شده است. جاروبرقی سامسونگ مدل v2510 با قیمت معقول 3,820,000 تومان قابل خریداری است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

7. جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ مدل SC4570

جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ مدل SC4570

جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ مدل SC4570 یکی دیگر از محصولات سامسونگ است که همچون مورد قبلی با ویژگی‌های قابل‌توجه‌ای همچون قدرت موتور 2000 وات، بدون سری مجزا، محدوده‌ی عملکرد 7 الی 10 متری، میزان صدای 80 دسی‌بلی (نه‌چندان کم‌صدا!)، مخزن 1.3 لیتری و فیلتر خروجی HEPA 13 به منظور جلوگیری از خروج گرد و غبار در خانه همراه شده است.

برند سامسونگ یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تولید لوازم دیجیتال و لوازم خانگی است که جاروبرقی پرفروش بدون کیسه مدل SC4570 آن هم از این قاعده مستثنی نیست. لازم به ذکر است که این کالای بادوام و میان‌رده به قیمت 3,940,000 تومان به بازار عرضه شده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

8. جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W یکی دیگر از کالاهای پرفروش بازار است که با موتور پرقدرت 2200 واتی و رنگ‌بندی متنوع همراه شده است اما متاسفانه دسته‌ی دارای کنترلی ندارد. اما این پوینت منفی نباید شما را از خرید این جاروبرقی پرفروش منصرف کند، چراکه VC-2200W دارای مشخصاتی همچون ولوم دقیق جهت تنظیم میزان مکش دستگاه، برس ضمیمه‌ی مبل و درزگیر، فیلتر جریان ورودی هوا و پاکت هوا و فیلتر اسفنجی برای جریان خروجی هوا است.

همچنین نشانگر پر بودن مخزن و وجود سه چرخ به منظور راحتی در حرکت آن از دیگر مشخصه‌های این وسیله است. شما می‌توانید جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W را به قیمت 3,300,000 تومان از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

9. جاروبرقی جنرال فیت مدل اسکای 4500

جاروبرقی جنرال فیت مدل اسکای 4500

از دیر باز مدل‌های سطلی جزو گزینه‌های پرفروش و بسیار بادوام بازار بودند به همین دلیل هم در این مقاله یکی از گزینه‌های سطلی باکیفیت به نام جاروبرقی جنرال فیت مدل اسکای 4500 را به شما معرفی می‌کنیم. این نوع دستگاه تمیز کننده ی محیط دارای قابلیت‌هایی همچون قدرت موتور 1200 تا 1500 وات، فیلترهای بهداشتی و دوار، محدوده‌ی صدای پایین، ولوم کنترل مکش، دو پروانه بودن در مکش، مصرف برق بسیار پایین و قدرت مکش بسیار بالا است و در کنار آن از طراحی ساده و کلاسیک بهره برده است.

این جاروبرقی پرفروش دارای 4 چرخ است که دو چرخه جلویی آن به صورت 360 درجه حرکت می‌کند، درواقع در حالت کلی چرخ‌هایی این دستگاه بسیار روان و مقاوم است! جاروبرقی جنرال فیت مدل اسکای دارای یک دسته روی جاروبرقی است که برای حمل بسیار کارآمد است. همچنین طول سیم مورد استفاده شده در این مدل جاروبرقی به 6 متر می‌رسد که می‌تواند شعاع فعالیت آن را افزایش و کارکرد آن را بسیار راحت کند. جاروبرقی پرفروش جنرال فیت مدل اسکای 4500 با قیمت اقتصادی 3,530,000 تومان در سایت دیجی‌کالا موجود است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

10. جاروبرقی سطلی پارس خزر مدل TORNADO

جاروبرقی سطلی پارس خزر مدل TORNADO

یکی دیگر از گزینه‌های خوش‌ساخت  و سطلی جاروبرقی پرفروش پارس‌خزر مدل TORNADO است که همراه با ویژگی‌هایی همچون بدنه‌ای از جنس PP به صورت یکپارچه، فیلتر ورودی سلولزی استوانه‌ای با قاب پلی‌یورتان، توان مصرفی 1850 تا 2200 وات، گنجایش 17 لیتری مخزن و محدوه‌ی عملکرد 5 متری است.

شرکت پارس خزر از شرکت‌های شناخته شده در زمینه‌ی تولید محصولات خانگی است که از دیرباز در این زمینه فعالیت دارد، بنابراین می‌توان اذعان داشت که با خرید این دستگاه خیال شما از بابت کارایی این مدل جاروبرقی کاملا راحت خواهد شد. لازم به ذکر است که همان‌طور که اشاره شد، گنجایش و توان بالای این جاروبرقی پرفروش آن را به گزینه‌ای ایدئال برای کسانی که به دنبال محصولی برای مصارف سنگین هستند، تبدیل کرده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا