هنر و سینما

بازیگران سریال بی گناه مهران احمدی

تصاویری از بازیگران سریال بی گناه در کنار همسرانشان

تصاویری از بازیگران سریال بی گناه در کنار همسرانشان

نمناک:بی گناه اولین سریال مهران احمدی در نمایش خانگی است که تهیه کنندگی آن را مصطفی کیایی بر عهده دارد. این سریال در ژانر خانوادگی و اجتماعی داستان مردی به نام بهمن مردانی را به تصویر می کشد که در پی کشف راز بیست و پنج سال قبل که به ایران بازمی گردد و….

در بی گناه بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، دنیا مدنی، رویا تیموریان، شبنم مقدمی، ماهور الوند، محسن کیایی، مسعود رایگان، مهران احمدی، مهرانه مهین ترابی، نسرین نصرتی، هدیه بازوند، ویشکا آسایش و… ایفای نقش نموده اند. در این بخش از فرهنگ و هنر نمناک سری به آلبوم خانوادگی بازیگران سریال بی گناه زده ایم و عکس بازیگران این سریال پرطرفدار را با همسرانشان منتشر ساخته ایم.

تصاویری از بازیگران سریال بی گناه در کنار همسرانشان

شبنم مقدمی و همسرش علیرضا آرا

تصاویری از بازیگران سریال بی گناه در کنار همسرانشان

رویا تیموریان و همسرش مسعود رایگان بازیگران سریال بی گناه/ عکس از نازی خوش اخلاق

تصاویری از بازیگران سریال بی گناه در کنار همسرانشان

محسن کیایی در کنار همسر و فرزندش/ عکس از آزاده امیرخان

تصاویری از بازیگران سریال بی‌گناه در کنار همسرانشان

آتیلا پسیانی و همسرش فاطمه نقوی

ویشکا آسایش و همسرش رضا قبادی/ عکس از حانیه زاهد

نسرین نصرتی و همسرش سام پاک پیکار/ عکس از آزاده امیرخان


مطلب پیشنهادی: خاص‌ترین عکس از خاص‌ترین خانم بازیگر ایرانی!


 


مجموعه نمایشی بی گناه در ژانر درام و خانوادگی به کارگردانی مهران احمدی و به تهیه‌ کنندگی مصطفی کیایی تولید شده است. باران احمدی، محسن کیایی و شبنم مقدمی از بازیگران این سریال هستند. در قسمت زیر سکانسی از بازی زیبای باران احمدی در بی گناه را قرار داده ایم. برای مشاهده این ویدیو در نیک صالحی همراه ما باشید.

باران احمدی در بی گناه

بازی باران احمدی دختر مهران احمدی در سکانسی از سریال بی گناه را مشاهده می کنید.

ویدیویی جالب از بازی دختر مهران احمدی در سکانسی از بی گناه , ببینید:

معرفی بازیگران سریال بی گناه

در این فیلم بهمن مردانی با بازی محسن کیایی که ۲۵ سال قبل به خارج از کشور فرار کرده، برای پیدا کردن رازی که باعث این فرار شده است به ایران باز می‌گردد و خانواده رشید فرشباف با بازی مسعود رایگان، استاد مطرح طراحی فرش را در موقعیت بسیار عجیبی قرار می‌ دهد که باعث دگرگونی روابط شان شده و سرنوشت متفاوتی را برایشان رقم میزند.

مهران احمدیمهران احمدی کارگردان سریال بی گناه

در این سریال رفت و برگشت‌ هایی به دهه ۶۰ دیده می‌شود که بیننده را با لایه‌ های درونی و انگیزه‌ های فعلی شخصیت‌ ها آشنا می‌ کند و به جذابیت داستان می‌ افزاید.

باران احمدی در بی گناهباران دختر مهران احمدی در بی گناه

ترکیب بازیگران سریال بی گناه متنوع و جذاب است به طوری که نسل‌های مختلف بازیگران در آن حضور دارند. محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی، رویا تیموریان، آتیلا پسیانی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده‌دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی و … در این سریال درام عاشقانه اجتماعی به هنرمندی پرداخته‌اند. همچنین احسان معجونی، باران احمدی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌های جدید بازیگری در سریال بی گناه معرفی شده‌ اند.

سریال بی گناهبازیگران سریال بی گناه

اینستاگرام و ایمنا


سریال بی گناه ساخته مهران احمدی از یکشنبه 6 شهریور ماه در پلتفرم فیلیمو منتشر می شود

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا