هنر و سینما

لوکی رکورد پربیننده‌ترین سریال دیزنی پلاس را شکست


مجموعه “لوکی” در هفته اول انتشار بیش از هر سریال دیگری در آن دوره توسط کاربران دیزنی پلاس تماشا شد.

سرویس آنلاین DisneyPlus به سرعت در حال رشد است و والت دیزنی قصد دارد امسال مخاطبان خود را از طریق فیلم ها و قهرمانان آنها افزایش دهد. چند ماه پیش ، اعلام شد که دیزنی پلاس بیش از 103 میلیون کاربر دارد که تعداد بسیار زیادی است. زیرا کمتر از دو سال از شروع این سرویس می گذرد و این تعداد کاربر موفقیت خوب و واقعی والت دیزنی را نشان می دهد. سری Loki یکی از بزرگترین سری های دیزنی پلاس در فصل بهار و تابستان است و اکنون اعلام شده است که این سری در هفته اول انتشار بیش از هر سری دیگری توسط کاربران دیزنی پلاس مشاهده شده است.

در گزارش دیگری ، دیزنی فاش کرد که فصل اول “شاهین و سرباز زمستان” توجه بیشتری از “Vandavision” و فصل دوم “Mendelorin” جلب کرد. تعداد تماشاگران “جنگ ستارگان: جنگ های کلون” نیز از زمان انتشار دوران جدید مندلیف به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

اولین قسمت از Loki در 11 ژوئن منتشر شد و فصل اول آن 6 قسمت خواهد بود.بر اساس برخی گزارش ها ، مذاکرات برای فصل دوم این سریال قهرمانانه از قبل آغاز شده است. بازیگران لوکی به کارگردانی کیت هرون و نویسندگی مایکل والدرون شامل تام هیدلست ، ونیکارد ای گرانت ، اوون ویلسون و گوگو آمبتا هستند.

امسال چندین سریال بر اساس قهرمانان مارول در دیزنی پلاس منتشر می شود که انتظار می رود بینندگان آن را ببینند. به گزارش فوربس ، فالکون و سرباز زمستان اولین فیلم از سری فیلم های قدرتمند دیزنی پلاس بود که در اواخر ماه مارس منتشر شد و با عبور از “حمله به تایتان” ، محبوب ترین سری جدید شد. این موج در ماه های آینده با مجموعه هایی مانند “اگر؟” ، “Hawk-i” و “جنگ های زرهی” ادامه خواهد داشت.

منبع: IGN

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا