هنر و سینما

بازیگری درسریال خانگی نیسان آبی که در آنجا فیلم های قبلی خود را بازی میکند

آخرین خبر/ منوچهر هادی پس از تجربه ساخت سریال‌های «عاشقانه»، «دل» و «گیسو» اینبار به سراغ ساخت سریالی کمدی در نمایش خانگی رفته است.
«نیسان آبی» به تهیه کنندگی احسان ظلی پور که پیش‌تر قرار بود به عنوان فیلم سینمایی ساخته شده حالا تا قالب یک مجموعه ٢٠ قسمتی درحال تولید است و مهران غفوریان، یکتا ناصر، حسین یاری و جمشید هاشم پور از جمله بازیگران اصلی آن هستند.
«نیسان آبی» روایتگر زندگی یک راننده نیسان است که طی اتفاقاتی ثروتمند می‌شود و…

این سریال از فردا منتشر خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar


نوروز امسال، رقابت تلویزیون و شبکه نمایش خانگی بر سر تصاحب مخاطب، از سال های گذشته محسوس تر بود. رقابت میان رسانه‌ای که همچنان پربیننده ترین در کشور و رایگان است با رسانه‌ای کم سن و سال تر که به دنبال جذب بهترین هنرمندان و کمترین سانسور، برای کسب رضایت بیشتر مخاطب می گردد.

به گزارش ای بی سی مگ، تلویزیون در نوروز سال ۱۴۰۱ هم همانند سال‌های پیشین، چند سریال و چندین ویژه برنامه نوروزی را از شبکه های مختلف سیما پخش کرد.

اما امسال شبکه نمایش خانگی که چند سالی می‌شود در رقابت با تلویزیون سریال‌ها و برنامه های پرهزینه و بعضا پرمخاطبی را تولید می‌کند، بیش از سال‌های قبل با تولیداتش خودنمایی کرد و عرصه را برای تلویزیون بیش از پیش تنگ کرد. البته اینکه تلویزیون همچنان پر مخاطب ترین رسانه است و به ویژه در شهرستان‌ها و مناطق کم برخوردارتر مخاطبان زیادی دارد، امری بدیهی و پذیرفته شده است اما حضور و رقابت شبکه خانگی هم چیزی نیست که تلویزیون بتواند نادیده‌اش بگیرد.

در ادامه این گزارش نظر چند تن از شهروندان و مخاطبان این دو رسانه را درباره عملکرد تلویزیون و شبکه نمایش خانگی در ایام نوروزِ سال جاری، جویا شده‌ایم و از آن‌ها خواسته‌ایم که برنامه‌ها و سریال‌های محبوب نوروزی‌شان را نام ببرند. آنچه در زیر می خوانید مشروح این گفت‌وگوهاست.

شما مخاطبان ای بی سی مگ هم در صورت تمایل می توانید نظرات خود را در قالب کامنت در این گزارش به اشتراک بگذارید.

برنامه های شبکه نمایش خانگی واقعی تر است

پیروز رقابت تلویزیون و نمایش خانگی در آغاز ۱۴۰۱ کدام بود؟

یک دانشجوی کرجی درباره سریال‌ها و برنامه‌های نوروزی که توجهش را جلب کرده و مخاطبشان بوده است، می‌گوید: از تولیدات نمایش خانگی سریال «جیران» و برنامه‌های «جوکر» و «مهمونی» را دنبال کردم. دلیل اینکه برنامه های نمایش خانگی را به سریال‌های تلویزیون ترجیح می دهم این است که در نمایش خانگی سانسور کمتر است و پوشش بازیگران واقعی‌تر و نزدیک به جامعه است.

او ادامه می‌دهد: از تلویزیون در ایام نوروز فقط برنامه «عصر جدید» را دیدم چون هیجان انگیز بود و استعدادهای مردم مناطق محروم را به نمایش می‌گذاشت.

یک مادر جوان تهرانی هم می‌گوید: ما در ایام نوروز از تلویزیون فقط «عصر جدید» را دیدیم و از شبکه نمایش خانگی هم برنامه «جوکر» را دنبال کردیم. چون این برنامه‌ها سرگرم کننده بودند.

ساعت پخش «نجلا» خیلی مناسب بود

خانمی از گرمسار می‌گوید: در ایام عید از تلویزیون سریال «نجلا» را به صورت جدی دنبال کردم چون زمان پخشش خیلی مناسب و به موقع بود. برنامه‌ی «عصر جدید» و سریال «زیرخاکی» را هم یکی در میان دیدم چون آخر شب پخش می‌شدند، یا مهمان داشتیم و یا مهمانی می‌رفتیم.

از سریال‌های نمایش خانگی سریال‌های «خاتون» و «جیران» و «ساخت ایران» را دیدم. «خاتون» را دوست داشتم اما «جیران» و «ساخت ایران» را به خاطر خانواده دیدم.

سریال های تلویزیون را حفظیم!

شهروندی از خراسان شمالی می‌گوید: چون در حال مطالعه برای آزمون استخدامی هستم وقت نکردم زیاد تلویزیون تماشا کنم اما انتقادی که نسبت به تلویزیون دارم پخش سریال‌های تکراری و خسته کننده است که همه را از حفظ شده‌ایم هر چند که برخی سریال‌های قدیمی ارزش دوباره دیدن را دارند و ما هم ملت کم توقعی هستیم.

«جیران» را تماشا می کنم اما فیلمنامه اش را دوست ندارم

کارمندی از تهران با تاکید بر اینکه تلویزیون تماشا نمی‌کند، می‌گوید: از سریال‌های شبکه نمایش خانگی، سریال «جیران» را دنبال می‌کنم. به خاطر بازیگرها و بازی‌های خوبشان سریال را دنبال می‌کنم اما فیلمنامه این سریال را دوست ندارم.

نباید «زیرخاکی 3» را می ساختند

شهروندی از اصفهان با بیان اینکه موضوع سریال‌های نوروزی تلویزیون را دوست نداشته است، می‌گوید: چند قسمت از سریال «نجلا» را دیدم اما به نظرم ساخت این سریال خرج اضافه بود چون بازیگرهای خوبی را برایش انتخاب نکرده بودند و بازیگرها به خوبی از پس نقش‌ها برنیامدند.

او اضافه می‌کند: کلا فیلم و سریال ایرانی نمی‌بینم چون موضوع همه این است که پسری عاشق دختری می‌شود و برای رسیدن به او هر کاری می‌کند، آخرش هم یا می‌میرد یا اسیر می‌شود.

شهروند اصفهانی با انتقاد از برنامه «عصر جدید» ادامه می‌دهد: چهار تا داور که به درستی انتخاب نشده‌اند را نشانده‌اند آنجا و خانم ژاله صامتی هنوز اجرا شروع نشده، رأی سفید می‌دهد. بسیاری از شرکت کننده‌ها هم به عنوان خواننده می‌آیند جلوی دوربین که خیلی از آنها صدای خوبی ندارند. اغلب هم گروه‌ها یا بچه‌ها به مرحله بعد می‌روند.

انتقاد دیگر او به دنباله دار کردن سریال‌های تلویزیون است. او در این زمینه می‌گوید: صداوسیما عادت دارد یک سریال خوب را آنقدر کشش بدهد که شورش را دربیاورد. مثلا سریال «زیرخاکی 1» خوب بود، «زیرخاکی۲» بد نبود اما فصل سوم را نباید می‌ساختند. داستان را الکی کش داده‌اند و پیاز داغش را زیاد کرده‌اند. قدیم ترها کارگردان‌ها خلاقیت داشتند اما الان خدا نکند بفهمند از موضوعی خوشت آمده آنقدر تکرارش می‌کنند که از دماغت دربیاید!

او اضافه می‌کند: پخش سریال‌های تکراری به ویژه سریال‌هایی که بازیگرانش از دنیا رفته‌اند، مثل سریال «زن بابا»، حس خوبی را منتقل نمی‌کند و جذاب نیست.

این شهروند اصفهانی در نهایت پخش یک سرود مذهبی درباره امام زمان(عج) از چند شبکه تلویزیونی را نکته مثبتی عنوان می‌کند و می‌گوید: بچه‌های الان آنطور که باید از امام زمان (عج) چیزی نمی‌دادند؛ پخش این سرودها هم زیبا و هم کمک کننده است.

به ناچار «جوکر» و «نیسان آبی» تماشا کردیم

یک کارشناس روانشناسی از تهران می‌گوید: من امسال شخصا سریال خاصی را به طور پیوسته دنبال نکردم، چون کیفیت کارهای تلویزیونی پایین آمده و سریال هایی که جنبه طنز و سرگرم کننده داشته باشند، به شدت ضعیف هستند. جای خالی کارگردانان مطرح که قبلا کار طنز انجام می‌دادند به خصوص آقای عطاران به وضوح محسوس است.

او ادامه می دهد: ترجیح ما از ناچاری دیدن برنامه های نمایش خانگی مثل «جوکر» و «نیسان آبی» بود و هر از گاهی هم شبکه آی فیلم را تماشا کردیم. از کم کاری تلویزیون برای سرگرم کردن مردم به خصوص در زمینه طنزهای فاخر گله دارم و خواهش می‌کنم برای شاد کردن مردم و پر کردن اوقات فراغت آن‌ها تلاش بیشتری داشته باشند.

پیروز رقابت تلویزیون و نمایش خانگی در آغاز ۱۴۰۱ کدام بود؟

احتیاج به خنده داشتیم

یک خانم خانه‌دار از اهالی خراسان جنوبی می‌گوید: ما فقط برنامه‌های «عصر جدید»، «دورهمی» و «خندوانه» را دنبال کردیم آن هم فقط به این دلیل که احتیاج به خنده و سرگرمی داشتیم.

«مهمونی» ایرج طهماسب عالی است

نوجوانی از استان البرز با بیان اینکه تلویزیون تماشا نمی‌کند، درباره شبکه نمایش خانگی می‌گوید: سریال «جیران» را دیدم که خیلی زیبا بود و داستان و بازیگران جذابی داشت. برنامه «جوکر» هم خیلی سرگرم کننده است.  برنامه «مهمونی» آقای ایرج طهماسب هم عالی است و ایشان خیلی خوب برنامه را اجرا می‌کنند. عروسک‌های جدید مخصوصا شخصیت «بچه» خیلی بامزه‌اند.

این مخاطب نوجوان فاصله زیاد میان پخش هر قسمت از سریال‌ها و برنامه‌های شبکه نمایش خانگی را ضعف این رسانه می‌داند و می‌گوید: تا قسمت جدید باید ما ماجرای قسمت قبل را فراموش می‌کنیم، کاش قسمت‌ها زودتر منتشر می‌شدند.

پیروز رقابت تلویزیون و نمایش خانگی در آغاز ۱۴۰۱ کدام بود؟

قسمتی از «مهمونی» را در اینستاگرام دیدم خوشم آمد

یک دانشجوی قزوینی نیز می‌گوید: در ایام نوروز نه تلویزیون تماشا کردم و نه برنامه‌های شبکه نمایش خانگی را  دیدم اما بخش‌هایی از برنامه «مهمونی» را در اینستاگرام دیده‌ام و از شخصیت «بچه» خوشم آمده است. تصمیم گرفتم در اوقات فراغت این برنامه را تماشا کنم؛ چون شخصیت پردازی عروسک‌ها مناسب و به دور از تکلف است. دیالوگ‌های آقای مجری و عروسک‌ها، هم عامیانه و قابل همذات پنداری است.

«زیرخاکی 3» افت کرد

یک مخاطب تهرانی دیگر می‌گوید فقط چند قسمت از سریال‌های«زیرخاکی» و «نجلا» را دیده است. او دلیل اینکه تماشای سریال «نجلا» را ادامه نداده است، اینگونه عنوان می‌کند: خیلی دوست داشتم «نجلا» را دنبال کنم ولی  بازیگر نقش اصلی که تغییر کرد از سریال زده شدم. بازیگر قبلی «نجلا» خیلی خوب بازی کرده بود و به او عادت کرده بودیم. در سری دوم سریال که بازیگر نقش اصلی عوض شد رغبتی نداشتم سریال را دنبال کنم. داستان خوب بود و بازی‌ها هم خوب بود ولی چون بازیگر نقش اصلی عوض شد، سریال ضربه خورد و از خیلی‌ها شنیدم که می‌گفتند دیگر دوست ندارند «نجلا» را دنبال کنند.

او درباره سریال «زیرخاکی» هم می‌گوید: «زیرخاکی۱» از فصل دوم و سوم بهتر بود. فکر می‌کنم کیفیت این سریال رفته رفته افت کرده است.  

ماه رمضان هم اوضاع همین است

یک شهروند از زنجان درباره عملکرد تلویزیون در ایام نوروز می‌گوید: ایام عید سرم شلوغ بود و خیلی فیلم و سریال ندیدم اما می توانم بگویم عملکرد تلویزیون خیلی قابل توجه نبود. فقط برخی از قسمت های «خندوانه» و «دورهمی» را دیدم. سریال قدیمی «زن بابا» که بازپخش می‌شد را هم دیدم. فکر می‌کنم برای ماه رمضان هم تلویزیون برنامه و سریال قابل توجهی نداشته باشد.

تعریف «زیرخاکی» را شنیده‌ام

شهروندی از استان البرز هم می‌گوید نوروز مسافرت بوده و تلویزیون تماشا نکرده است اما تعریف سریال «زیرخاکی» را شنیده است. او همچنین می‌گوید از میان سریال‌های شبکه نمایش خانگی سریال «جیران» را دنبال می کند.

نمایش خانگی را از طریق ماهواره دنبال می کنم

یک کارمند تهرانی می‌گوید، به طور کلی چند وقت است که زیاد تلویزیون تماشا نمی کند چون به نظرش سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی جذابیت گذشته را ندارند.

او ادامه می دهد: برنامه «عصر جدید» بد نیست. در شبکه نمایش خانگی هم سریال‌های «جیران»، «خاتون»، «نیسان آبی»، «خسوف» و برنامه «شب آهنگی» را دنبال کردم که این‌ها را هم بیشتر از شبکه‌های ماهواره‌ای دیده‌ام!

پیروز رقابت تلویزیون و نمایش خانگی در آغاز ۱۴۰۱ کدام بود؟

این سریال‌ها قبح خشونت و خیانت را از بین می‌برند

یک کارشناس رسانه هم معتقد است که مدت‌هاست در فضای رسانه‌ای، مطلبی برای آموزش و یادگیری مخاطبان تولید نمی‌شود. او می‌گوید: اگر برنامه‌ی فرح بخش و شادی تولید می‌کنیم، لزوما نباید در آن از سخیف ترین ادبیات و بدترین شکل مصادیق هجوم فرهنگی استفاده کنیم.

او تصریح می کند: فردگرایی و تجمل گرایی در  سریال‌های تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دیده می‌شود و علاوه بر آن در سریال‌های شبکه نمایش خانگی از بین بردن قبح خشونت و خیانت هم دیده می‌شود.  

شما مخاطبان ای بی سی مگ هم در صورت تمایل می توانید نظرات خود را در قالب کامنت در این گزارش به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام


بیوگرافی تمام بازیگران سریال نیسان آبی + عکس های بازیگران سریال نیسان آبی

بیوگرافی بازیگران سریال نیسان آبی 

دراین پست بیوگرافی بازیگران سریال نیسان آبی را مرور میکنیم. مجموعه نیسان آبی ساخته منوچهر هادی اسـت و پخش آن نیز از آنلاین ماه 1400 در شبکه نمایش خانگی شروع شده اسـت. در سریال نیسان آبی بازیگران بسیار محبوب و پرطرفداری ایفای نقش داشته اند کـه از جمله آن ها می‌توانیم بـه مهران غفوریان، جمشید هاشم پور، یکتا ناصر و… اشاره داشته باشیم کـه در ادامه بطور کامل با انها آشنا می‌شویم.

 

درباره سریال نیسان آبی منوچهر هادی

حال خوب؛ این خلاصه‌ترین دلیلی اسـت کـه میتوان دراین روزهای بمباران خبر هـای بد و تلخ، برای تماشای سریالی از جنس نیسان آبی ارائه کرد. سریالی کـه بعد از مدت‌ها طنزی متفاوت را پیش روی مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار خواهد داد. نیسان آبی هم چون بخشی از تجربه‌هاي سینمایی منوچهر هادی، مبتنی‌بر طنز موقعیت اسـت.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال نیسان آبی + عکس های بازیگران سریال نیسان آبی

بهمین دلیل کمتر شاهد شوخی‌هاي کلامی کـه بعضاً پاشنه آشیل آثار طنز درسال‌هاي اخیر بوده‌‌اند، دراین مجموعه هستیم. فارغ از جنس خاص کمدی، ترکیب بازیگران اصلی هم از برگ‌برنده‌هاي آن محسوب می شود، بـه‌خصوص حسین یاری کـه دراین مجموعه بـه‌طور کامل از شمایل آشنای خود در دیگر آثار این سال‌هایش فاصله گرفته و اصلا دور از ذهن نیست کـه شـما را هم در مواجهه اول‌،‌ شگفت‌زده کند.

 

پیج اصلی سریال نیسان آبی در اینستا

bluenissann@

 

داستان و موضوع سریال نیسان آبی

بیوگرافی تمام بازیگران سریال نیسان آبی + عکس های بازیگران سریال نیسان آبی

قصه این سریال، با عشق جمشید آغاز می شود، البته نه ازآن عشق‌هاي معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان‌آبی اسـت و دل‌بستگی عمیقی بـه آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌هاي ابتدایی اسـت کـه طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز اسـت. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند کـه بخش عمده‌اي از ماجراهای سریال در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل میگیرد.

 

زمان پخش سریال نیسان آبی

این سریال از چهارشنبه ۲۸ آنلاین ماه، هر هفته از نمایش خانگی بـه پخش خواهد رسید.

 

سریال نیسان آبی چند قسمت است؟

با این کـه هنوز ضبط نیسان آبی تمام نشده ودر نتیجه تدوین همه ی قسمت‌ها هم نهایی نشده اسـت ولی این سریال در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌اي برای پخش از فیلیمو تهیه و تولید می شود.

 

عکس و اسامی بازیگران سریال نیسان آبی

حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، یوسف صیادی، گیتی قاسمی، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه خواه، صفر کشکولی، کریم قربانی، ایمان صفا، آرش ظلی پور.

 

بیوگرافی جمشید هاشم پور

بیوگرافی تمام بازیگران سریال نیسان آبی + عکس های بازیگران سریال نیسان آبی

جمشید هاشم پور بازیگر سینما و تلویزیون متولد 3 فروردین 1323 در تهران می‌باشد. هاشم پور فعالیت هنری خودرا از سال 1346 با بازی در فیلم فراری ساخته ساموئل خاکیچیان آغاز نمود. آقای هاشم پور سوپر استار سینمای کشور ایران در دهه هفتاد بود. او درسال ۱۳۸۶ نامزد دریافت سیمرغ از جشنوارهٔ فجر شد. جمشید هاشم پور چندین سال اسـت کـه ازدواج کرده اسـت . او هم چنین یک دختر نیز دراد.

 


 

بیوگرافی حسین یاری

بیوگرافی تمام بازیگران سریال نیسان آبی + عکس های بازیگران سریال نیسان آبی

حسین یاری متولد 16 دی ماه 1346 در شهر تهران می‌باشد. وی درسال 60 با حضور در تئاتر وارد دنیای بازیگر گردید. یاری با بازی سریال شب دهم بـه کارگردانی حسن فتحی کـه سال 80 پخش گردید توانست بـه خوبی شناخته شود و پس ازآن در مجموعه زیادی بـه ایفای نقش پرداخت. حسین یاری درسال 71 ازدواج کرده اسـت و حاصل این ازدواجش سه فرزند بـه نامهای سروش سارا و علی میباشد.

 


 

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر همسر منوچهره هادی، در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار اسـت. فرزند دوم خانواده اسـت و یک خواهر بزرگ تر بنام نیکتا و یک برادر کوچک تر از خود دارد. یکتا ناصر بدلیل علاقه بـه بازیگری بـه چند دفتر سینمایی مراجعه کرد ودر تست انتخاب بازیگر شرکت کرد کـه در نهایت درسال 76 برای بازي در مجموعه تلویزیونی گلهای کاغذی انتخاب شد.

 


 

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان 3 شهریورماه 56 در تهران بدنیا آمد.فارغ‌التحصیل رشته نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران اسـت. آقای غفوریان بازیگری رابا مجموعه طنز جنگ 39، بـه کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود بـه عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. او در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه اي کرد، او و همسرش در حال حاضر یک فرزند دختر دارند.

 


 

بیوگرافی علیرضا خمسه

علیرضا خمسه در 9 بهمن ماه سال ۱۳۳۱ در تهران بدنیا آمد. علیرضا خمسه از هنرجویان مدرسه هنر و ادبيات صدا و سيما بود. خمسه درسال ۱۳۵۷ بـه فرانسه رفت و یکسال و نیم در مدرسه ون سن، آتلیه اگوستوبوال و آتلیه سیته یونیور سیته پاریس، دوره‌هاي مربوط بـه پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری را فرا گرفت. آقای خمسه با با مروارید پورشفیقی ۲۴ سال پیش ازدواج کرده اسـت.

 


 

بیوگرافی بهناز جعفری

بهناز جعفری در بیست و پنجمین روز از مرداد ماه ۱۳۵۳ در پایتخت متولد شده اسـت. او رشته تحصیلی ادبیات نمایشی بوده کـه مدرک لیسانس از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت کرده اسـت. نخستین حضور حرفه اي بهناز جعفری در مقابل دوربین بـه فیلم سینمایی روسری آبی برمی‌گردد کـه درسال ۱۳۷۳ بر روی پرده سینما قرار گرفت. او ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

 


 

بیوگرافی یوسف صیادی

یوسف صیادی متولد سال ۱۳۴۸ در تهران اسـت. او بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران اسـت. او فعالیت خودرا از سال ١٣۶٨ با ساخت فیلم کوتاه 8 میلی متری و بازی و کارگردانی مجموعه ي جنگ جوان‌ درسال «١٣٧١» و مجموعه پرواز ۵٧ اغاز کرد و با حضور و بازی در مجموعهٔ تلویزیونی طنز و پُرمخاطب ساعت خوش کـه درسال ١٣٧٢ از شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید بـه شهرت رسید.

 


 

بیوگرافی سیروس همتی

سیروس همتی متولد سال ۱۳۵۱ در تهران اسـت. وی با بازی در فیلم سینمایی مارمولک بـه کارگردانی کمال تبریزی و سریال مناسبتی ماه رمضان خدانگهدار بچه بـه کارگردانی منوچهر هادی وی را بیش از پیش مورد توجه و علاقه هنردوستان قرارداد. همتی غیر از کار در دنیای هنر معلم ریاضی نیز هست. همتی ازدواج کرده اسـت و حاصل این ازدواج دو دوختر بـه نامهای نگار و بهار میباشد.

 


 

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی متولد سال ۱۳۶۶ بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر اسـت. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی بـه کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان واز طریق سیاوش خیرابی بـه سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا وی را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان بـه شهرت رسید.

 


 

بیوگرافی ایمان صفا

آقای ایمان صفا متولد سی‌امین روز از آذرماه سال ۱۳۶۲ در شهر تهران میباشد و بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون میباشد کـه دارای یک خواهر می‌باشد. آقای ایمان صفا کار هنری خودرا در عرصه بازیگری بطور رسمی با ورود در حرفه تئاتر آغاز کرد و توانست با سریال عملیات ۱۲۵ ساخته محمدحسین لطیفی نزد مخاطبین شناخته شود. تا کنون ازدواج نکرده اسـت ودر حال حاضر مجرد میباشد.

 


 

عوامل تولید کننده سریال

کارگردان: منوچهر هادی

دستیار اول کارگردان: علی سخنگو

مدیر فیلم برداری: روزبه رایگا

طراح صحنه: قاسم ترکاشوند

لباس: آرتا ماهان

چهره‌پردازی: امید گل زاده

صدابردار: وحید دوزنده

مدیرتولید: محمد جمشیدی

مدیر برنامه‌ریزی: امین قوامی

تدوین: سیاوش کردجان

موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد

صداگذار: آرش قاسمی

منشی صحنه: مهتاب شهرابی

عکاس: سمیه میری

 

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا