هنر و سینما

۱۰ دعوای بزرگ در فیلم‌ها و سریال‌های مارول


در دنیای سینمایی مارول ، انتقام جویان آنطور که باید با یکدیگر می جنگند تا در برابر تهدید متحد شوند. علیرغم خصوصیات شخصی و مهارتهای رزمی برتر ، تعجب آور نبود که اعضای تیم چندین بار با هم بحث کردند.

در حالی که انتقام جویان اغلب اختلافات خود را ایجاد می کنند ، بحث های زیادی پیرامون بقیه بازیکنان و طرفداران وجود دارد که ممکن است این قهرمانان نتوانند جلوی این بحث را بگیرند.

از تنش و عشق گرفته تا اختلاف نظرها در مورد مسائل اصلی ، انتقام جویان تقریباً به هر چیزی که تقریباً غیرممکن است مشغول هستند. همه درگیری ها به صورت تصاعدی رشد نکرده است ، اما برخی از آنها باعث شکست های بزرگی برای انتقام جویان شده است.

10. تونی نگران تونی است (مرد آهنی 3)

حیرت انگیز

تونی استارک پس از مشاهده مرگ چشم هایش در جنگ در نیویورک ، در کمترین حالت آرامش در بازی مرد آهنی 3 ظاهر شد. استارک با تکیه بر تجربه خود ، راحتی و محافظت خود را در همان چیز می یابد: لباس هایش. اعتماد او به فناوری منجر به رابطه او با نامزدش پپر شده است ، که به اعتقاد او اولویت ها و ترس های خود را به طرز ناخوشایندی قرار می دهد. ناتوانی تونی در جدا شدن از روابط آنها و محافظت از جهان باعث ایجاد تنش در رابطه او با پپر می شود و مجموعه ای از وقایع را آغاز می کند که به دلیل فداکاری های انجام شده توسط تونی منجر به جدایی موقت بین این دو می شود.

9. رودی در مقابل تونی (مرد آهنی 2)

حیرت انگیز

به نظر می رسد تونی استارک آرام نمی گیرد. در مرد آهنی 2 ، تونی متوجه می شود که به آرامی در اثر مسمومیت پالادیوم در راکتور می میرد و سعی می کند آن را از دید عزیزانش پنهان کند. بهترین دوستش ، رودی ، از بیماری و بلاتکلیفی تونی ناراحت است و در روز تولدش با او بحث می کند و لباس های تونی را می پوشد تا کارشکنی اش را متوقف کند. و در پایان ، عصبانی شدن رودی از رفتار مخرب تونی و اسرار او باعث اختلاف بین دو دوست شد. با این حال ، آنها پس از صحبت در مورد آن با یکدیگر صحبت کردند.

8. آزادسازی Zemo از Bucky (شاهین و سرباز زمستان)

حیرت انگیز

باکی بارنز هلموت زمو شرور را برای یافتن قهرمانان سرکش از زندان آزاد می کند و از او برای ردیابی آنها کمک می خواهد. با این حال ، اقدامات او باعث عصبانیت ایوو شد ، که دومین فرمانده دورا میلاجه (گارد سلطنتی واکاندا) است. ایوو ، که به باکی کمک کرد از مداخله مغزی خود فرار کند ، از آزادی مردی که مسئول مرگ پادشاه سابق واکاندا ، چاکا بود ، عصبانی شد.

اگرچه Zemo موافقت کرد که به زندان بازگردد ، اما ایو اجازه نداد که باکی به او خیانت کند. در حالی که امید می رود آنها با هم آشتی کنند ، ممکن است سالها طول بکشد تا آنها به رابطه دوستانه خود بازگردند.

7. نبیولا و گامورا (نگهبانان کهکشان قسمت دوم)

حیرت انگیز

تربیت دختر تانوس بسیار دشوار است ، اما مشکل اصلی نبیولا زندگی در زیر سایه گامورا ، خواهرش و دختر محبوب تانوس است. تانوس نبیولا را رد می کند و به دنبال گامورا به سیاره ایگو می رود و او را به جنگ فرا می خواند. در آنجا بود که نبیولا از آزار و اذیت گامورا ناراحت شد. بالاخره او فقط به دنبال خواهرش بود. در آن زمان بود که نبیولا با موفقیت بر مشکلات خود غلبه کرد و راه نجات را آغاز کرد.

6. اودین به دنبال انتقام است (ثور: دنیای تاریک)

حیرت انگیز

ادیپ تصمیم می گیرد انتقام خود را پس از حمله ملکیسدک و الف های تاریک به آزگارد گرفته و جمعیت را به شدت مجروح کرده و همسرش فریگا را بکشد. او به سخنان ثور در مورد یافتن راهی مسالمت آمیز گوش نمی دهد و اصرار دارد که از مالکی ها پیروی کند و به تنهایی با آنها بجنگد. او ثور را از ترک آزگارد منع کرد تا زمانی که مطمئن شد آنها دیگر در خطر نیستند. ثور قبلاً اودین را نپذیرفته بود ، اما با این وجود از دستورات او پیروی کرد. از طرف دیگر ، برای اولین بار در Thor: The Dark World ، ثور به دلیل 9 پادشاهی از دستورات اودین اطاعت نکرد.

5. لباس (مرد عنکبوتی: مود)

حیرت انگیز

تونی استارک پدر شوهر پیتر پارکر است ، اما این بدان معنا نیست که این دو هرگز مشکلی نخواهند داشت. مدت کوتاهی پس از وقایع فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی ، پیتر در حال سرگردان بود و هیچ پاسخی از تونی استارک در مورد زمان دقیق پیوستن به انتقام جویان دریافت نکرد. تونی مخفیانه در جستجوی آدریان توماس ، یک جنایتکار بدون اطلاع پیتر بود.

وقتی تونی دید که پیتر در حمایت از او مشارکت دارد ، در مورد سهل انگاری با او بحث کرد و لباسی را که به او داده بود ، پس داد. این تبلیغ قوی برای پیتر بود ، اما رفتار تونی درس ارزشمندی درباره ایستادن روی دو پا بدون کمک دیگران بود.

4. چشم انداز در مقابل واندا (ونداویژن)

حیرت انگیز

در ونداویژن ، سریال های ویژه دیزنی پلاس واندا ماکسیموف و ویژن عاشق یکدیگر هستند زیرا ویژن مشکوک است که همسرش اسرار را پنهان می کند. وقتی ویژن نشانه هایی را پیدا کرد که نشان می داد همسرش واندا پشت رویدادهای عجیب وست ویو است ، در حالی که فرزندانشان در خواب بودند با واندا مشاجره کردند. در ابتدا ، واندا سعی کرد از سوالات شوهرش اجتناب کند. درگیری بالا گرفت و این دو قصد رویارویی کردند و به روابط آنها آسیب رساند.

3. قربانی در سیاره ورمیر (انتقام جویان: بازی نهایی)

حیرت انگیز

کلینت بارتون و ناتاشا رومانوف از زمانی که کلینت به ناتاشا کمک کرد تا فرصتی دیگر به او بدهد ، جدایی ناپذیر هستند. وقتی این دو به دنبال سنگ روح به سیاره ورمیر می رسند ، می فهمند که برای به دست آوردن سنگ نیاز به فداکاری است. کلینت و ناتاشا بلافاصله داوطلب شدند و هر دو نمی خواستند دیگران بروند. همین امر منجر به درگیری بین کلینت و ناتاشا می شود و آنها به آرامی تلاش می کنند تا از درگیری به پیروزی جلوگیری کنند. این تضاد بین این دو نیست ، بلکه شرایط کلینت و ناتاشا و رابطه عاشقانه آنها است که داستان را بسیار غم انگیز کرده است.

2. سازمان سپر چه چیزی را پنهان کرد؟ (انتقام جویان)

حیرت انگیز

انتقامجویان وقتی برای اولین بار برای مبارزه با تهدید لوکی برای جهان متحد شدند ، بلافاصله به Shield نپیوستند. اما آنها به انگیزه های نیک فیوری و شیلد و سرمایه گذاری آنها در موفقیت شک داشتند. تونی استارک و بروس بنر ، که جنگ های قبلی را با دولت تجربه کرده بودند ، به سرعت متوجه شدند که شیلد ایده چندانی ندارد.

درگیری زمانی بالا می گیرد که انتقام جویان متوجه می شوند که شیلد با یک سلاح کنترل نشده عمل را منتقل می کند. با کمی حواس پرتی جادویی از لوکی ، کل تیم بسیار تهاجمی شدند و به یکدیگر مشکوک شدند.

1. صداقت Captain America: War Civil

حیرت انگیز

تنش ها در داخل انتقام جویان پس از یک مأموریت ناموفق در لاگوس باعث شد که سازمان ملل متحد قرارداد سوکوویا را امضا کند و این تیم به دلیل اختلاف نظر در مورد قوانین حاکم ، از هم جدا شد. از آن زمان ، اوضاع فقط بدتر شده است. این اقدام بین المللی ، برخی با دخالت هلموت زمو ، و برخی با ترور هوارد و ماریا استارک ، نه تنها به تیم انتقام جویان ، بلکه به دوستی تونی استارک و استیو راجرز نیز آسیب رساند. فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی فیلمی است که بر اساس مناظره ای بزرگ ساخته شده است که در آن تاریخ تغییر می کند. پیامدها به قدری خطرناک هستند که اعتماد انتقام جویان را به طور کامل از بین می برند و تانوس می تواند با یک مکث موقعیت خود را خراب کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا