هنر و سینما

دانلود سریال ترکی فی در تلگرام

فیلم و سریال‌های کره‌ای طرفدارهای زیادی دارند. در تلگرام کانال‌های زیادی وجود دارد که این فیلم‌ها و سریال‌ها را منتشر می‌کنند. با این مقاله از پلازا همراه باشید تا با بهترین کانال های تلگرام دانلود فیلم و سریال کره ای آشنا شویم.

در تلگرام کانال‌های مختلفی را می‌توانید پیدا کنید. این کانال‌ها شامل آموزش زبان، هنر، اخبار، دانلود فیلم و غیره هستند. کانال فیلم های کره ای در تلگرام یکی از این کانال‌های پرطرفدار است که بسیاری از علاقمندان فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای به دنبال آن هستند. در ادامه این مقاله کانال های تلگرام فیلم کره ای معرفی می‌شوند.

در ادامه می‌خوانید:

کانال های فیلم و سریال کره ای

در این قسمت تعدادی از کانال های فیلم و سریال کره ای معرفی می‌شوند.

1. کانال تلگرام دینگو

چنل تلگرام سریال کره ای دینگو انواع سریال‌های کره‌ای را منتشر می‌کند. این کانال یک تیم ترجمه زیرنویس دارد که علاوه بر انتشار لینک دانلود سریال‌های کره‌ای، زیرنویس آن‌ها را هم در اختیار اعضای کانال خود قرار می‌دهد. از طریق این لینک dingosub@ می‌توانید وارد این کانال شوید.

2. کانال تلگرام پرومویز

اگر به دنبال کانال فیلم کره ای هستید، می‌توانید وارد کانال تلگرام پرومویز بشوید. این چنل را هم می‌توان به عنوان بهترین کانال سریال های کره ای معرفی کرد.

در این چنل لینک دانلود فیلم و سریال های کره ای منتشر می‌شود. اما برای دانلود آن‌ها باید اشتراک سایت پرومویز را بخرید. از این لینک promoviz@ می‌توانید وارد بشوید.

3. کانال تلگرام کیدراما فیلم

کیدراما فیلم را هم می‌توان در لیست کانال فیلم کره‌ای در تلگرام قرار داد. در این چنل که یکی از بهترین کانال‌های سریال کره‌ای هم است، می‌توانید سریال ها را با لینک مستقیم دانلود کنید.

از طریق این لینک kidrama_film@ می‌توانید وارد کانال تلگرام کیدراما فیلم بشوید.

4. کانال تلگرام دراما کره ای

دراما کره‌ای را هم می‌توان به عنوان یکی از کانال‌های سریال کره‌ای معرفی کرد. این کانال فیلم‌های کره‌ای در تلگرام فیلم ها و سریال ها را با زیرنویس منتشر می‌کند. از این لینک korean_drama@ می‌توانید وارد این کانال بشوید.

5. چنل دانلود سریال کره ای جدید

کانال دیگری که می‌توان از آن به‌عنوان بهترین کانال سریال های کره ای یاد کرد، کانال سریال کره‌ای جدید است. این کانال با وجود اینکه به‌صورت روزانه فعالیت ندارد اما در آن می‌توانید، آرشیو تقریبا کاملی از سریال‌های مطرح کره‌ای با کیفیت‌های مختلف را همراه با زیرنویس دانلود کنید.

6. کانال فیلم و سریال کُره‌ای

اگر به‌دنبال یک کانال تلگرام سریال کره ای با زیرنویس چسبیده هستید، این چنل را به‌شما پیشنهاد می‌کنیم. زیرنویس‌های این کانال همگی به‌صورت اختصاصی ترجمه شدند و آرشیو این کانال نیز تقریبا کامل است. این چنل همچنین با بیش از 50 هزار عضو، یکی از محبوب‌ترین کانال های سریال کره ای تلگرام به‌حساب می‌آید و دارای یک گروه چت اختصاصی برای برقراری ارتباط و آشنایی با دیگر کاربران این کانال در تلگرام نیز هست.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
بهترین کانال های خبری تلگرام ؛ معرفی لیست پربازدیدترین …

محمدجواد پورمحمد13 تیر 1401 08:30
بهترین کانال های ایرانی تلگرام ؛ پرطرفدارترین کانال …

محمد علی محمدی06 خرداد 1401 19:30

7. چنل فیلم کره ای تلگرام آرشیو فیلم و سریال فرشتگان کره ای

یکی از مطرح‌ترین گزینه‌ها برای کسانی که دنبال یک کانال تلگرام سریال کره ای با حجم کم هستند، چنل آرشیو فرشتگان کره‌ای است. در این کانال علاوه بر امکان دانلود فیلم و سریال‌های روز، می‌توانید موسیقی متن و تریلر عناوین مختلف را نیز مشاهده و دانلود کنید.

8. کانال فرشتگان کره ای

این کانال‌ تلگرام سریال های کره ای، ظاهرا فقط از نظر نام با چنل قبلی مشابه است و ارتباطی با آن ندارد. در این کانال نیز می‌توانید به سریال‌ها و فیلم‌های مختلف کره‌ای دسترسی داشته باشید. یک مزیت بزرگ این چنل نسبت به اکثر کانال‌ها این است که قسمت‌ها و فایل‌های ویدیویی مربوط به فیلم‌ها و سریال‌ها را در کیفیت‌های مختلف برای دانلود قرار می‌دهد و شما می‌توانید با کیفیت 1080p نیز آن‌ها را دانلود کنید.

9. چنل سریال کره‌ای ؛ کانال تلگرام دانلود فیلم کره ای

این کانال تلگرام سریال های کره ای در حال پخش را برای دانلود در دسترس قرار می‌دهد. البته اگر کیفیت خیلی برایتان مهم است بهتر است به‌سراغ سایر گزینه‌ها بروید چرا که اکثر سریال‌های این کانال با کیفیت نازل 720p یا پایین‌تر آپلود می‌شوند و برای تماشا در نمایشگرهای بزرگ و با کیفیت مناسب نیستند؛ با این حال، این چنل هم آرشیو متنوع و جالبی از سریال‌های مختلف کره‌ای دارد که می‌تواند برای علاقه‌مندان به این آثار جالب توجه باشد.

10. بارو مووی | BaroMovie ؛ کانال سریال کره ای با زیرنویس فارسی

کانال تلگرامی سریال کره ای بارو مووی یکی دیگر از کانال‌های مرجع برای دانلود سریال‌ها و فیلم‌های ساخته شده در این کشور است. البته این کانال لینک دانلود را مستقیما در اختیار شما قرار نمی‌دهد و باید برای دانلود به وبسایت آن مراجعه کنید؛ با این وجود این کانال نیز آرشیو کاملی دارد و حتی یک گروه چت نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا با دیگر کاربران ارتباط برقرار و درباره سریال‌ها تبادل نظر کنید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
آموزش کامل تلگرام ؛ نحوه استفاده از مهمترین ویژگی …

تیم پلازا26 خرداد 1401 17:30
بهترین کانال های دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی …

سارا رمضان01 فروردین 1401 14:30

جمع بندی

در این مطلب با چند نمونه از بهترین کانال های فیلم و سریال کره ای آشنا شدیم. تقریبا همه این کانال‌ها به‌صورت مداوم با سریال‌های جدید آپدیت می‌شوند و همه آن‌ها نیز زیرنویس فارسی را هم در اختیار شما قرار می‌دهند. شما نیز اگر چنل یا ربات تلگرام سریال کره ای دیگری می‌شناسید، حتما در بخش نظرات آن‌ها را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا