هنر و سینما

سرگذشت ندیمه؛ همه‌گیری کرونا چگونه داستان سریال را تغییر داد؟


در مصاحبه ای اخیر ، بروس میلر ، خالق “داستان ندیما” ، درباره تاثیر جهان کرونا بر آینده و روند سریال صحبت کرد.

قسمت چهارم داستان ندیمه در اوایل ماه مه آغاز شده است و شبکه Hulu پاییز گذشته تولید فصل پنجم را به طور رسمی تأیید کرد.

میلر گفت: “من یک آغاز و یک میانه و یک پایان برای داستان دارم.” در طول مسیر ، مسیرهای جدید و هیجان انگیز دیگری را پیدا می کنم و معتقدم که وقتی وارد قسمت های جالب تری از داستان می شوم ، کارهای جالب دیگری نیز وجود دارد. تا زمانی که لیزی [الیزابت ماس] “من می خواهم نقش جان آزبورن را بازی کنم و سریال را ادامه دهم.” برای اولین بار ، الیزابت ماس ​​به عنوان کارگردان این مجموعه نشست و بر تکمیل سه قسمت در قسمت چهارم نظارت کرد. “من داستان را تا زمانی که او بخواهد ادامه خواهم داد ؛ زیرا او لیاقت آن را دارد.” من کلمات زیبایی را برای لیزی می نویسم تا بگوید و با مثالها نشان دهد. “

بروس میلر در مورد تأثیر ویروس کرونا در ادامه سریال ندیما در ادامه کار خود گفت: “بدیهی است که این سریال ها تأثیر خواهند داشت. من اکنون واقعاً به دنیای بزرگتری فکر می کنم.” چه داستانهای جالب دیگری می تواند برای مارتا اتفاق بیفتد ، همسرش ، و حتی پسران و دختران گیلاد؟ »مارگارت اتوود اخیراً کمیک دیستوپی Wills را که دنباله ای بر داستان ندیما است ، منتشر کرد و میلر امیدوار است که او و همکارانش همچنان به پیشبرد این کتاب بپردازند و نقش را در نظر بگیرند. جان آزبورن در سری بعدی

بر اساس دنیای ویروس کرونا و تجربه قرنطینه و خانه داری ، سازندگان سریال ندیمه به داستان نزدیک شده اند و علاوه بر جان و ندیمه ، به افراد دیگر داستان نیز نگاه می کنند. همانطور که در جهان عروق ویروس کرونا ، همه مناطق جامعه به همان اندازه در برابر این بیماری آسیب پذیر هستند. از سوی دیگر ، انتشار اراده و لذت بردن از این کتاب و دوستان باعث شده تا میلر دائماً الهام گرفته شود تا داستان Gilead را در تلویزیون ادامه دهد.

سریال ندیمه

قسمت چهارم 10 قسمت خواهد داشت و بر قیام ندیمز به رهبری جان علیه دولت مرکزی جلعاد متمرکز است. اما این نافرمانی ها بر جان و دوستانش تأثیر عمیقی می گذارد و چالش های جدیدی را برای این شخصیت به وجود می آورد. تعقیب عدالت و انتقام یک موضوع اصلی در قسمت های بعدی داستان ندیما است و این مسائل بر روابط جان با سایر بازیکنان تأثیر می گذارد و همچنین تصمیمات او در فصل چهارم زندگی عزیزانش را در گلعاد به خطر می اندازد.

سریال ندیمه بر اساس داستان یک دیستوپیایی به نام مارگارت اتوود است و زندگی غم انگیز زنی به نام جان آزبورن را بازگو می کند. هنگامی که باروری زنان در ایالات متحده سقوط کرد ، گروهی از افراطیون مسیحی کنترل بسیاری از مناطق ایالات متحده را از طریق کودتای نظامی به دست گرفتند و دولتی مستبد به نام Galaad تشکیل دادند که تعداد کمی از مخالفان آن بودند. کشیشانی که با مسیحیان رابطه جنسی داشتند به اعدام محکوم شدند. و قوانین بسیار سختگیرانه ای در مورد رابطه جنسی بین مردان و زنان وجود دارد. همه اینها در زمانی اتفاق می افتد که مردان دارای بالاترین مقامات قدرت هستند و زنان بیشتر حقوق شهروندی خود را دریافت نمی کنند.

این سریال در حال حاضر 54 بار نامزد جایزه امی شده و 15 بار این جایزه را به دست آورده است. داستان سریال ، نحوه ساخت فیلم و فضای منحصر به فرد کار با الیزابت ماس ​​در نقش شخصیت اصلی محبوب ترین قسمت های این مجموعه هستند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا