تکنولوژی

شکست آیفون 14 پرو مکس از شیائومی 13 پرو در تست گیمینگ [+ویدیو و بنچمارک]


شکست آیفون 14 پرو مکس از شیائومی 13 پرو در تست گیمینگ ثبت شده است. در این تست از الگوریتم‌های خاصی استفاده شده است.

شکست آیفون 14 پرو مکس از شیائومی 13 پرو در تست گیمینگ و نتیجه بنچمارک این دو گوشی می‌تواند برای اپل و طرفدارانش چالش ذهنی مهمی باشد! آیفون 14 پرو مکس بهترین و قدرتمندترین گوشی اپل در حال حاضر محسوب می‌شود که از تراشه A16 Bionic استفاده می‌کند و به گفته بسیاری از کارشناسان این تراشه بهترین تراشه دنیای موبایل است.

شیائومی 13 پرو نیز جدیدترین پرچمدار شیائومی است که از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد. این پردازنده در آخرین تست‌های انجام شده از جنبه‌های مختلف، توانسته است پردازنده اپل را شکست دهد. در آخرین تست نیز به وضوح دیده می‌شود که شیائومی 13 پرو در تست گیمینگ بازی Genshin Impact آیفون 14 پرو مکس را با اختلاف شکست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: مقایسه آیفون 14 پلاس با آیفون 14 پرو مکس ؛ پلاس به جای مینی

شکست آیفون 14 پرو مکس از شیائومی 13 پرو در زمینه گیمینگ

تراشه‌های اپل در آیفون‌ها، همیشه قدرت بالایی داشته‌اند و بالاتر از نمونه‌های اندرویدی قرار گرفته‌اند. اما ظاهراً امسال وضعیت کمی متفاوت است و اسنپدراگون 8 نسل 2 نه‌تنها توانسته فاصله‌اش با A16 Bionic را بسیار کم کند، بلکه در برخی زمینه‌ها از آن پیشی گرفته است؛ چرا که طبق تستی جدید، شیائومی 13 پرو در اجرای بازی عملکرد بهتری از آیفون 14 پرو مکس دارد.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به تدریج درحال ورود به بازار است و تا به امروز چندین پرچمدار در کشور چین با این چیپ معرفی شده‌اند. از مهم‌ترین این محصولات می‌توان به سری شیائومی 13 اشاره کرد که حالا در دنیای واقعی، عملکرد نسخه پرو آن در اجرای یک بازی محبوب مورد آزمایش قرار گرفته است.

این تست که توسط Golder Reviewer انجام شده است، عملکرد شیائومی 13 پرو در بازی سنگین و پرطرفدار Genshin Impact را نشان می‌دهد. پرچمدار شیائومی در تست توانسته است بالاتر از تمام رقبا قرار بگیرد، حتی آیفون 14 پرو مکس و آیپد پرو M2!

شیائومی 13 پرو توانسته است به فریم ریت 59.4 فریم بر ثانیه دست پیدا کند، درحالی‌که آیفون 14 پرو مکس می‌تواند فریم ریت 58.4 فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار دهد. تراشه دایمنسیتی 9200 در گوشی ویوو X90 هم به فریم ریت 57.5 فریم بر ثانیه دست پیدا کرده است.

اما همه چیز فریم ریت نیست و دما هم در هنگام اجرای بازی‌ها اهمیت دارد که در این زمینه هم شیائومی 13 پرو عملکرد بالایی از خودش نشان داده است. دمای این پرچمدار در اجرای بازی Genshin Impact به 39.3 درجه سلسیوس رسیده، درحالی‌که آیفون 14 پرو مکس دمای 46.7 درجه سلسیوس را تجربه کرده است. در جدول بالا می‌توانید عملکرد و دمای گوشی‌ها و تبلت‌ها را به‌همراه تراشه مورد استفاده در آن‌ها ببینید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شکست آیفون 14 پرو مکس از شیائومی 13 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ای بی سی مگ در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا