هنر و سینما

فصل جدید سریال دکستر تاریک‌تر و خشن‌تر از قبل خواهد بود


جیمی چانگ ، بازیگر قسمت نهم سریال “دکستر” ، فکر می کند تجربه جدید دکستر مورگان سخت تر و تاریک تر از همیشه خواهد بود.

پس از 8 سال ، مایکل سی هال را دوباره در نقش دکستر خواهیم دید. پس از پایان بد فصل هشتم ، بسیاری از طرفداران سریال از پایان داستان شکایت کرده اند ، بنابراین Showtime قصد دارد این سریال محبوب را با فصل 10 به تلویزیون بازگرداند جیمی چانگ ، یکی از بازیکنان فصل نهم این سریال مجموعه ، متوجه می شود که روند داستان در مقایسه با فصل های گذشته تاریک تر است. علاوه بر چانگ ، چندین بازیکن جدید نیز به سری امسال خواهند پیوست ، مانند جولیا جونز ، آلانو میلر و مایکل سیریل کرایتون.

جیمی چانگ در مصاحبه ای اخیر در مورد حال و هوای فصل نهم دکستر ، که در مینی سریال های دکستر نیز شناخته می شود ، گفت: “بیش از 10 سال از پایان اولین سری می گذرد ، بنابراین تغییرات زیبایی در سریال رخ داده است.” داستان در شهر نیویورک اتفاق می افتد و داستان دکستر را مخفیانه دنبال می کند. به نظر من این سریال تاریک تر از سری قبلی است. با چهره های جدید اما آشنا آشنا خواهید شد. این فصل انتظارات همه را برآورده می کند ؛ “به خصوص اگر از طرفداران Dexter Pill Prop هستید.” چانگ با دکستر به عنوان پادکست جنایی محبوب در لس آنجلس بازی می کند.

مجموعه دکستر داستان یک تحلیلگر خونخوار به نام دکستر مورگان را روایت می کند ، که هنگام کار در اداره پلیس میامی نیز قاتل بود و قاتلانی را که از محل متواری شده بودند ، تعقیب می کرد. فصل اول این سریال بر اساس داستان مهارت Jeff Lindsay’s Dexterity of Dark Dreaming بود ، اما فصل بعد توسط James Manus Jr. در سال های اخیر ، پایان فصل هشتم مورد بحث و جدل دائمی بوده است و بسیاری از بینندگان آن را یکی از بدترین پایان های کل مجموعه تلویزیونی می دانند!

کلاید فیلیپس ، خالق چهار فصل اول و فصل بعدی Dexter ، اخیراً اعلام کرد که فصل نهم آنچه را که قبلاً اتفاق افتاده است تغییر نمی دهد ، بلکه برگ ها را اضافه می کند و سعی می کند پایان را بهتر از دکستر به ارمغان بیاورد. ظاهراً ، در فصل نهم دکستر ، ما بیشتر می دانیم که چرا تصمیم خود را در قسمت قبل گرفت و در زندگی جدید او با این شخصیت خواهیم بود. فصل نهم ممکن است خاطرات بد مجموعه قبلی را از ذهن طرفدارانش پاک نکند ، اما Showtime می تواند دکستر را با پایانی جدید به پایان بهتری برساند. در سریال و این سریال رضایت کمی از طرفداران را به همراه خواهد داشت. در ایمی بی ، امتیاز در نیم فصل آخر فصل هشتم 4.6 از 10 بود ، در حالی که به گفته کاربران در نیم فصل آخر فصل اول ، این سایت نمره 9.6 از 10 را دریافت کرده است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا